Kristin Nordey Bjerke

Autorisasjon (2009)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Kristin Nordey Bjerke er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Nordey Bjerke

Utålmodig legen uten empati

Jeg har vært hos henne to ganger. Den første gangen hadde hun nesten ikke øyekontakt med meg, veldig lite interessert i meg som pasient. Den andre gang var jeg der med min treårige sønn, han gråt fordi han var redd, og hun mistet tålmodigheten og avsluttet konsultasjonen uten å gjøre noe.

Nøye, kunnskapsrik og tar deg på alvor

En veldig flink lege som virkelig kan anbefales. Hun er nøye, kunnskapsrik og ikke minst hyggelig.
Kommer ikke til å bytte.

Tillitsvekkende og ''tar tak''

Kristin er ikke bare en dyktig lege, men også dyktig psykologisk og flink til å se hele bildet. Viser omsorg for deg og tar deg på alvor. Tar grep med én gang. Effektiv (uten hastverk, innenfor de tidsrammene hun har). Alltid en god følelse inni meg etter å ha vært i kontakt med henne!

Lyttende og faglig dyktig

Har blitt godt mottatt hos Kristin og opplever henne som en faglig dyktig lege som svarer utfyllende på spørsmål. Hun har god oversikt over kompetansen til de ulike stedene i Oslo man kan henvises videre til. Samtidig er hun lyttende og har forståelse for og ivaretar det som er viktig for meg som person.

Vennlig, lyttende, kompetent og tilgjengelig

Jeg er svært fornøyd med Kristin Bjerke som min fastlege. Det er kort ventetid for time, hun er presis og vennlig. Stiller relevante spørsmål og viser videre til spesialist ved behov. Følger opp blodprøver raskt med konkrete vurderinger. Anbefales som fastlege.