Kristin Nordey Bjerke

Borgen Legesenter

2009

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Kristin Nordey Bjerke er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Nordey Bjerke

Behagelig, hyggelig, faglig veldig bra !

Behagelig, hyggelig, faglig veldig bra. Føler meg trygg med egen helse. Kan anbefales på det sterkeste !

Min favorittlege

Jeg er svært fornøyd med legen min Kristin Bjerke. Hun er også fastlege for de to barna mine. Jeg opplever Kristin som faglig dyktig og troverdig, hun tar meg alltid på alvor og hun følger opp historikken min på et utmerket måte. Hun sender videre ved behov og er veldig støttende og forståelsesfull. Hun er grundig og gir seg ikke.

Hun er ofte litt forsinket, men jeg synes det er et godt tegn at jeg må vente på legen. Det tyder på en lege som tar seg tid til pasienten når det er behov.

Kristin var fastlegen min først på et annet legesenter, og da hun byttet legekontor fulgte jeg etter. Jeg hadde funnet en lege jeg følte tillit til og som jeg ikke ønsket å miste.

Uinteressert og arrogant lege.

Pga. flytting var jeg nødt til å bytte fastlege.Har aldri møtt en så nedlatende og usympatisk lege i mitt liv. Hun burde sitte lengst inne på et lab for seg selv. Aldri igjen!
Hun er sikkert faglig dyktig, men må lære seg å lytte og være litt nysgjerrig ovenfor sine pasienter. Det er vel ikke riktig at en pasient skal føle seg til bry hos sin lege?

Jeg vil derimot rose de som sitter i resepsjonen. Veldig imøtekommende og hyggelige:)

Følelsen av å være til bry

Det er vanskelig å få time, hos Dr. Bjerke og når man da får time er Dr. Bjerke alltid forsinket. Når en for komme inn, for man følelsen av å være til bry.
Eg opplever Dr. Bjerke som uinteressert og lite empatisk.

Dr. Bjerke er flink på å fører journalen.
Og helsepersonalet er hyggelige og profesjonelle.

En lege jeg stoler helt på

Hun er faglig dyktig.
Hun gir et inntrykk av ro og god kontakt på en litt tilbakelent måte, beroligende.
Hun er lydhør for flere problemstillinger.
Jeg opplever ikke noe problem med videre henvisninger.
Jeg vil også fremheve kort ventetid i telefonen, og meget hyggelige sekretærer!
Eneste problem: få og trange parkeringsplasser.