Kristin Nordey Bjerke

Borgen Legesenter

Autorisasjon (2009)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Kristin Nordey Bjerke er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Nordey Bjerke

Veldig skuffet

Gleder meg til å bytte til henne men ble skuffet og angrer at jeg gjorde det. Vikaren har null kontroll på pasientene. Og de samarbeider dårlig sammen. Lille jente vår hadde hostet i noen uker. Vikaren sa at vi bli kontaktet av noen som kan sjekke det. Og det skjedde aldri. Vi fikk dårlig info på når vi blir kontaktet. Vikar og selve Kristin sier 2 forskjellige ting. Der bare viser at de bryr seg ikke om pasientene sine. Hva om det var noe alvorlig!!! Etter det føler jeg meg ukomfortabelt å dra ril henne for at jeg har blitt redd at det ikke blir tatt på alvor.

Gir meg føkelsen av å være i gode hender.

Legen min, har fulgt meg gjennom livskriser og jeg har hatt noen vondter i min tid hos henne.
Hun sparker meg litt bak og forteller meg at hun tror på meg. Samtidig har hun har gitt meg oppfølgingssamtaler på slutten av dagen dvs mulig ekstra tid fra hennes fritid.
Hun har deltatt på møte med NAV der hun imponerende har oppsumert min situasjon til byråkrater.
Hun har henvist meg til spesialister etter selv å ha gjort undersøkelser. Hun har tenkt kreativt når spesialistene er vanskelig tilgjengelig. Vi har sammen drøftet behov og konkludert med ikke behov for henvisning. Hun er bittelitt stram noen ganger. Jeg ser over tid at det er for å være ryddig, hun ser meg.
Slike fastleger vil Norge ha.
Jeg kan ikke huske hverken at det har vært vanskelig å få time eller urimelig ventetid.
Dessverre har de delvis byttet ut supersøte og flinke kontordamer.

Utålmodig legen uten empati

Jeg har vært hos henne to ganger. Den første gangen hadde hun nesten ikke øyekontakt med meg, veldig lite interessert i meg som pasient. Den andre gang var jeg der med min treårige sønn, han gråt fordi han var redd, og hun mistet tålmodigheten og avsluttet konsultasjonen uten å gjøre noe.

Nøye, kunnskapsrik og tar deg på alvor

En veldig flink lege som virkelig kan anbefales. Hun er nøye, kunnskapsrik og ikke minst hyggelig.
Kommer ikke til å bytte.

Tillitsvekkende og ''tar tak''

Kristin er ikke bare en dyktig lege, men også dyktig psykologisk og flink til å se hele bildet. Viser omsorg for deg og tar deg på alvor. Tar grep med én gang. Effektiv (uten hastverk, innenfor de tidsrammene hun har). Alltid en god følelse inni meg etter å ha vært i kontakt med henne!