Kristin Nordey Bjerke

Autorisasjon (2009)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Kristin Nordey Bjerke er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Nordey Bjerke

Nøye, kunnskapsrik og menneskelig

Hatt Kristin som fastlege i fire år, og hun er en svært god lege. Oppmerksom og bryr seg genuint om pasientene sine. Også vikar Wenche er en god stand in når Kristin ikke er tilstede, samt gode helsesekretærer som er svært kunnskapsrike på hvordan å håndtere pasienter i ulike tilstander

vennlig, dyktig, grundig

Lytter, proff, tar på alvor, flink til å forklare, videresender etter behov, kjenner meg trygg hos henne, god tilgjengelighet og god stemning på kontoret

Imøtekommende og dyktig lege

Jeg opplever Kristin Bjerke som vennlig, kunnskapsrik, lyttende og interessert. Hun er grundig og forklarer godt. Hun tar seg tid og gir gode råd. Jeg er svært fornøyd med å gå til Borgen legesenter, og å ha henne som fastlege. Anbefaler henne gjerne.

Veldig skuffet

Gleder meg til å bytte til henne men ble skuffet og angrer at jeg gjorde det. Vikaren har null kontroll på pasientene. Og de samarbeider dårlig sammen. Lille jente vår hadde hostet i noen uker. Vikaren sa at vi bli kontaktet av noen som kan sjekke det. Og det skjedde aldri. Vi fikk dårlig info på når vi blir kontaktet. Vikar og selve Kristin sier 2 forskjellige ting. Der bare viser at de bryr seg ikke om pasientene sine. Hva om det var noe alvorlig!!! Etter det føler jeg meg ukomfortabelt å dra ril henne for at jeg har blitt redd at det ikke blir tatt på alvor.

Gir meg føkelsen av å være i gode hender.

Legen min, har fulgt meg gjennom livskriser og jeg har hatt noen vondter i min tid hos henne.
Hun sparker meg litt bak og forteller meg at hun tror på meg. Samtidig har hun har gitt meg oppfølgingssamtaler på slutten av dagen dvs mulig ekstra tid fra hennes fritid.
Hun har deltatt på møte med NAV der hun imponerende har oppsumert min situasjon til byråkrater.
Hun har henvist meg til spesialister etter selv å ha gjort undersøkelser. Hun har tenkt kreativt når spesialistene er vanskelig tilgjengelig. Vi har sammen drøftet behov og konkludert med ikke behov for henvisning. Hun er bittelitt stram noen ganger. Jeg ser over tid at det er for å være ryddig, hun ser meg.
Slike fastleger vil Norge ha.
Jeg kan ikke huske hverken at det har vært vanskelig å få time eller urimelig ventetid.
Dessverre har de delvis byttet ut supersøte og flinke kontordamer.