Kristin Nordey Bjerke

Borgen Legesenter
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Kristin Nordey Bjerke er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kristin Nordey Bjerke

Følelsen av å være til bry

Det er vanskelig å få time, hos Dr. Bjerke og når man da får time er Dr. Bjerke alltid forsinket. Når en for komme inn, for man følelsen av å være til bry.
Eg opplever Dr. Bjerke som uinteressert og lite empatisk.

Dr. Bjerke er flink på å fører journalen.
Og helsepersonalet er hyggelige og profesjonelle.

En lege jeg stoler helt på

Hun er faglig dyktig.
Hun gir et inntrykk av ro og god kontakt på en litt tilbakelent måte, beroligende.
Hun er lydhør for flere problemstillinger.
Jeg opplever ikke noe problem med videre henvisninger.
Jeg vil også fremheve kort ventetid i telefonen, og meget hyggelige sekretærer!
Eneste problem: få og trange parkeringsplasser.

Travel, stresset og alt for mye å gjøre??

Dr. Bjerke oppleves dessverre av meg som pasient som lite imøtekommende, stresset, uinteressert, dømmende og rett og slett ganske skremmende å gå til. Det er vanskelig å få time, og hun er alltid forsinket. Og hun har det ekstremt travelt den knappe tiden en får komme inn. Hun fører derimot journalen nøye og er helt sikkert dyktig i sitt felt, men oppleves som kald, lite empatisk, uforberedte og travel. Dessverre føles det som om jeg skal vite hva som feiler meg før jeg kommer... Oppsøker jeg lege er det fordi jeg ikke vet hva som er galt, og hvordan jeg skal gå frem. I stede opplever jeg å være til bry, evt ikke interessant nok?

Nedlatende lege med høy kompetanse.

Lege med ganske høy kompetanse. Dessverre lite medmenneskelighet og empati. Hun oppfattes nedlatende og stresset og jeg sitter sjeldent igjen med en god følelse etter et legebesøk. Kjempepluss er de fantastiske hyggelige og dyktige helsesekretærene.

Veldig flink lege

Har hatt Kristin som fastlege i mange år. Hun er dyktig og flink, og tar seg tid til å grundig undersøke det som måtte være. Alltid imøtekommende og profesjonell.