Marit Hellandsjø Bjørnnes

Autorisasjon (2007)

Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

Veldig flink og hyggelig fastlege, men for dårlig kommunikasjon

Marit er kjempehyggelig, flink, effektiv og bryr seg om pasientene sine. Jeg har gått til henne i 8 år nå, og har vært veldig fornøyd hele tiden. Resepsjonisten derimot er vanskelig å kommunisere med og hun er relativt lite løsningsorientert. Det er også vanskelig å komme gjennom på telefonen, og relativt få timer med kort ventetid, derfor blir app-leger hyppigere brukt for vår del.

Dyktig lege, men dårlig kommunikasjon og oppfølging

Marit Bjørnnes tar seg alltid god til til meg og jeg føler meg godt ivaretatt når jeg endelig sitter på kontoret hennes og prater ansikt til ansikt.
Desverre føles det alltid ekstremt innviklet og knotete å få time,resultater av prøver, henvisninger som aldri blir noe av uten at man selv må purre, osv.
Ofte er det ukesvis med ventetid for å få en time, vanskelig å komme igjennom på telefonen og de to siste gangene har jeg ventet 45 minutter over tiden.
Etter å ha ventet 3 uker på svar på en MR av skulderen, ringte jeg ned dit. Marit var på ferie, så jeg ble satt over til Eivind Borna. Han var opptatt med en pasient, men sa han skulle ringe meg opp snart med resultatet. Hørte ikke mer fra han. Prøvde igjen idag, resepsjonisten sa hun skulle gi Eivind beskjed om å ringe i løpet av dagen. Nok en gang hørte jeg ikke mer fra dem, så jeg ringte tilbake ca.14:50, uten å få svar..

Rett og slett for dårlig kommunikasjon og oppfølging ødelegger opplevelsen av en ellers meget dyktig, sympatisk lege som man føler bryr seg om en

Lege som inngir tillit

Dr. Bjørnnes er en super fastlege. Tar seg tid til å lytte og har en imøtekommende og vennlig væremåte. Resepsjonen er ikke den beste, men er bare et lite aber. Edialogen fungerer veldig bra.

Dyktig og interessert

Har hatt Marit som lege i snart fire år og er meget fornøyde. Hun tar seg god tid til å svare på spørsmål og er nøye og forståelsesfull.
Litt ventetid må man regne med men det er jo ikke rart når hun faktisk bruker tid på hver og en pasient. Absolutt verdt å vente.
Resepsjonisten er ikke veldig blid men man trenger ikke å ha så mye kontakt med henne så lenge man bestiller timen på nett.

Jeg syntes Marit er en absolutt god lege, men jeg vurderer nå sterkt og byte lege på grunn av en utrolig sur resepsjonist dame som har en ekstrem dårlig holdning og krangler på telefon. Hun la på røret sist jeg ringte og hindrer pasienter til å få hjelp. Dette er uakseptabelt og jeg håper at denne disse tilbakemeldingene gjør at folk ser seriøsiteten over hvordan hun behandler pasienter som ringer inn.