Marit Hellandsjø Bjørnnes

Autorisasjon (2007)

Marit Hellandsjø Bjørnnes er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Marit Hellandsjø Bjørnnes

God lege, mye venting

Dr Bjrønnes er er dyktig og hyggelig lege, men det er utrolig mye venting når man har time. Det er normalt å sitte i minst to timer etter at timen skulle vært, for å komme inn. Det er uakseptablet, særlig siden man sjelden får noen forklaring eller unnskyldning.

Dr. Bjørnnes er en dyktig lege

Hun er flink til å stille diagnoser, er rask og effektiv og bruker tid på pasientene - så langt det lar seg gjøre. Etter å ha hatt Dr. Bjørnnes som fastlege i ca. 5 år er jeg svært godt fornøyd med hennes service og positive innstilling.

Bra lege, dårlig service av legesekretæren

Marit er en flink lege, hun forstår og stiller riktig diagnose. Hun er profesjonell og effektiv. Damen i resepsjonen der i mot er både frekk og lite hjelpsom. Så det er vanskelig når man en sjelden gang trenger hjelp og ikke kommer fram til legen pga hun som tar tlf. Hun kunne prøve å være litt mer sympatisk og hjelpsom.

Fantastisk lege

Marit er herlig! Hun er lett å snakke med og hun hører på hva du sier. Hun er meget kompetent innen sitt felt og profesjonell uten at det virker overbærende. Hun ser på pasienten i stedet for kun på PC skjermen, som mange andre leger gjør. Hun er til tider preget av for mange pasienter og for liten tid (likt som samtlige leger i Oslo), men når man kommer inn til henne vier hun deg all sin oppmerksomhet. Dette fordrer til tillit og gjør at Marit er en av de bedre legene jeg har truffet.

Når det er sagt har selve legekontoret et stort forbedringspotensiale hva gjelder service og respekt mot pasientene sine. En pasient som ringer for å bestille time hos legen sin er allerede i en sårbar posisjon og da hjelper det lite å møte en stemme i telefonen som både er lite samarbeidsvillig, og til tider ganske frekk. Det gjør at, i hvert fall jeg, enkelte ganger kvier meg for å ringe og bestille time, og det er ikke slik man vil ha det hos legen sin.

Anbefaler til alle

Marit er den beste legen jeg har hatt!
Hun tar seg god tid, selv om ventetiden kan være lang.
Hun er streng men forståelsesfull, og tar virkelig vare på sine pasienter. Jeg har aldri før fått så god hjelp og oppfølging som hos Marit.