Inger Christina Bergstrøm Bodahl

Autorisasjon (2006)

Inger Christina Bergstrøm Bodahl er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Inger Christina Bergstrøm Bodahl

Fornøyd!

Jeg føler at dr. Bodahl tar meg på alvor og lytter. Og er det noe hun ikke selv er sikker på (hun er jo forholdsvis ny i faget), så sjekker hun med andre eller tilegner seg den kunnskapen som trengs, er min erfaring.
Hun er ofte forsinket, som er irriterende, men det er nok fordi hun ikke avviser pasienter som trenger litt mer tid.

Hyggelig og avslappet

Dette er en lege som tar deg og dine problemer på alvor. Hun tar seg god tid. Hun er så og si _alltid_ forsinket (10-15 min), men hun er aldri stresset (eller stresser deg når du er inne til konsultasjon). Kan det grunnleggende, ikke særlig mer virker det som. -Men hun er virkelig grundig i forhold til utredning! Veldig fornøyd med denne legen. Ingenting bagatelliseres og man føler man kan åpne seg for henne. En meget medmennesklig lege. Anbefales!

Ikke så mye av en "wow" opplevelse her

Føler heller ikke at hun kan stort utenom det generelle. Har nesten flere spørsmål når jeg går ut av kontoret, enn før jeg gikk inn.

Hyggelig, men har dårlig tid.

Har inntrykk av at kunnskapsnivået utover det "generelle" er så som så

Flink og til å stole på

Hun respekterer og tror på det du sier. Sender deg videre til undersøkelser og tar seg tid til deg som pasient. Det siste betyr at hun ofte kan bli forsinket, men for meg gjør det ikke noe å vente.

Hvis Bodahl ikke er tilgjengelig eller har liten kapasitet får du tilbud om å gå til andre leger.

Kunne hatt en eller to dager i uka med litt lengre åpningstid.

Legesektetærene er ikke bestandig like hyggelige. Kommer an på hvem du treffer.