Inger Christina Bergstrøm Bodahl

Autorisasjon (2006)

Inger Christina Bergstrøm Bodahl er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Inger Christina Bergstrøm Bodahl

God lege

Christina er en bra lege som er grundig og tar seg tid til å lytte til pasienten. Hun henviser til riktig sted hvis det er nødvendig. Jeg har fått god hjelp hos henne. Kan være noe ventetid før timen.

Vedlig fornøyd

Du følger deg godt mottatt ved at hun tar seg god tid, virker interesert når du snakker. Hun forklarer ting godt og forsikrer seg at du forstår det som blir sagt. Hun er flink til å sende deg videre for å ta nødvendige prøver og for å virkelig finne ut av hva som feiler deg, Hun spør også om hvordan du opplevde de du eventuelt ble vidersent til hvis hun ikke har kjennskap til dem. Jeg har aldri måttet sitte å vente lenge på time hos henne.

Kontordamene burde ha hatt opplæring i hvordan kommunisere med kunder, men ved akutt behov gjør legesenteret sitt beste for at du skal få time hos henne eller en av de andre legene på senteret samme dag.

Ryddig og hyggelig

Er flink til å lytte og ta pasienten på alvor.
Synes hun kommuniserer godt.
Ryddig og effektiv, uten at det virker som hun skal ha deg raskt utav dørene.
Avslappet og god stemning.

Medmenneskelig

Jeg hadde henne som fastlege da jeg bodde i Oslo, og jeg har flere ganger tenkt at jeg skulle ønske at jeg fortsatt bodde i Oslo så jeg kunne gå til henne i stedet for mange av de stressede, inkompetente legene jeg har gått til siden. Hun tar seg god tid, forklarer ting godt og med stor troverdighet. Hun tar mange prøver og prøver virkelig å finne ut av hva som feiler deg, og ikke minst: Hun sender deg videre dersom hun ikke kan hjelpe. Jeg har aldri måttet sitte å vente lenge på time hos henne. Og hvis det er akutt, får du _alltid_ time hos henne eller en av de andre legene på senteret samme dag.

Ikke spesielt imponert

Måtte dessverre bytte fra min fantastiske fastlege da jeg flyttet og da var det ikke så mange ledige å velge mellom. Har litt sykdomshistorie i familien som jeg ønsker skal bli tatt på alvor, men hun engasjerer seg lite i det - bare snakk.
Hun er alltid forsinket, opp til 30 min, uansett hvilken tid man kommer. Hun tar seg god tid, så det er positivt. Ut over dette er hun uerfaren og virker "ung". Slår mye opp på pc når man snakker og virker som hun velger "lettvinte" løsninger. Føler nesten at jeg kunne funnet ut av det samme via internett. Kommer til å bytte så snart jeg finner en annen.