Lene Braastad

Autorisasjon (1995)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Lene Braastad er en av 604 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lene Braastad

Kunne ikke bedt om en bedre fastlege!

Jeg har vært pasient hos Lene i snart 15(?) år, og jeg kan med sikkerhet si at jeg ikke kunne ha bedt om en bedre fastlege. Hun er enestående i sin omsorg, kompetanse og evne til å skape et trygt og tillitsfullt miljø. Gjennom årene har hun vært en pålitelig støtte, og jeg har alltid følt meg trygg på at jeg får den beste mulige medisinske behandlingen. Hun har også vært flink til å henvise meg til spesialister når det har vært nødvendig, og følger alltid opp for å sikre at jeg får den hjelpen jeg trenger. Jeg har aldri følt på at jeg må komme meg ut av hennes kontor på ett øyeblikk, tvert i mot er jeg den som er i hastverk.
Hun har vært en klippe i alle situasjoner, det være sykdom, noen å prate med, brudd og forhold i tenårene eller bare sparre med / få veiledning fra. Hun er ikke redd for å ta tak og bidra der hun kan uavhengig om det er sykdomsrelatert eller annet. Opplever at hun har tatt langt mer ansvar for meg enn det som kan forventes av en fastlege.
Hun er ikke typen av å skrive ut en sykemelding for hver minste lille ting eller skrive ut medisiner for alt og ingenting - og dette setter jeg også stor pris på ved henne. Hun er mer opptatt av behandling som vil fungere , samtaler og veiledning og sørger for at du fortsatt fungerer i samfunnet. Jeg kan takke Lene for en lang og god karriere i lederstillinger og ikke minst å ha overkommet utfordringer i det private som kanskje kunne ha brutt ned enhver menneske.

Faglig solid

God faglig oversikt, også når det gjelder mer kompliserte problemstillinger.
Stabil og solid. Trygg og varm som person og som fastlege.

Veldig fornøyd med henne som lege

Lene er nysgjerrig ,positiv og vennlig .
Hun lytter og vil hjelpe deg med ditt problem .
Hun har opplevd mye , som kommer pasienten til gode.
En lege som viser omsorg .

Aldri igjen

Faglig svak. Lytter ikke. Ubehagelig følelse å sitte foran kald lege. Bruker lang tid på ingenting. Alltid forsinket. Jeg hadde en sykdom fra før og sier hva som hjelp meg før.. fikk jeg tilbud om antidepressive. Hun kan ikke enkelte ting og spørrer ikke spørsmålene som tilhører sykdommen. Bare masse tulle spørsmål. Skal aldri gå ditt igjen.

Liten tilstedeværelse

Jeg opplever henne som meget vimsete. Hun blander meg med andre pasienter og hun er aldri forberedt på hvorfor man kommer. Føler nesten at jeg blir spurt for å svare på egne plager. Jeg har bestemt meg for å bytte lege fra nyåret.