Lene Braastad

Din Lege AS

Autorisasjon (1995)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Fredrik Stangs gate 11-13 0264 Oslo
Lene Braastad er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lene Braastad

Liten tilstedeværelse

Jeg opplever henne som meget vimsete. Hun blander meg med andre pasienter og hun er aldri forberedt på hvorfor man kommer. Føler nesten at jeg blir spurt for å svare på egne plager. Jeg har bestemt meg for å bytte lege fra nyåret.

Omsorgsfull

Fantastisk god og hjelpsom lege som er flink til å følge deg opp og gi deg best mulig hjelp. Tillitsfull og varm.

Den beste legen

Lene Braastad er den beste legen jeg noen gang har hatt! Hun tar seg alltid god tid, og ser hele meg som pasient. Anbefaler Lene på det sterkeste!:)

Flott og forståelsesfull lege

Lene Braastad er en flott lege som har bl.a.fulgt meg gjennom to fødsler og celleforandringer i livmorhalsen. Hun har vært min fastlege i ca 5 år. Måtte dessverre bytte da reiseveien ble for lang etter jeg flyttet. Hun viser stor forståelse for et hektisk småbarnsliv og har også hjulpet meg på telefon når jeg ikke har hatt mulighet til å komme meg til kontoret. Jeg har også vært overrasket over at hun husker meg og mine barn fra gang til gang.

Anbefales på det varmeste.

En hyggelig lege med personlighet

Jeg kan godt forstå om noen ikke klikker helt med denne legen, fordi hun er litt "spesiell" i væremåten. Litt småvimsete, men veldig sjarmerende og lytter godt, er enkel å ta opp ting med, også av litt vanskeligere karakter.

Jeg opplever at hun bruker den tiden som "trengs" i hvert tilfelle, noe som dessverre har den bivirkning at hun kommer litt ut av tidsskjemaet innimellom. Man må ofte vente på sin time - men man setter pris på den ekstra tiden hun avsetter når man trenger den.

Så om andre fastleger ikke helt har funket for deg (slik det var for meg) så kan det godt være dette er "din" lege.