Lene Braastad

Autorisasjon (1995)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Lene Braastad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lene Braastad

Aldri igjen

Faglig svak. Lytter ikke. Ubehagelig følelse å sitte foran kald lege. Bruker lang tid på ingenting. Alltid forsinket. Jeg hadde en sykdom fra før og sier hva som hjelp meg før.. fikk jeg tilbud om antidepressive. Hun kan ikke enkelte ting og spørrer ikke spørsmålene som tilhører sykdommen. Bare masse tulle spørsmål. Skal aldri gå ditt igjen.

Liten tilstedeværelse

Jeg opplever henne som meget vimsete. Hun blander meg med andre pasienter og hun er aldri forberedt på hvorfor man kommer. Føler nesten at jeg blir spurt for å svare på egne plager. Jeg har bestemt meg for å bytte lege fra nyåret.

Omsorgsfull

Fantastisk god og hjelpsom lege som er flink til å følge deg opp og gi deg best mulig hjelp. Tillitsfull og varm.

Den beste legen

Lene Braastad er den beste legen jeg noen gang har hatt! Hun tar seg alltid god tid, og ser hele meg som pasient. Anbefaler Lene på det sterkeste!:)

Flott og forståelsesfull lege

Lene Braastad er en flott lege som har bl.a.fulgt meg gjennom to fødsler og celleforandringer i livmorhalsen. Hun har vært min fastlege i ca 5 år. Måtte dessverre bytte da reiseveien ble for lang etter jeg flyttet. Hun viser stor forståelse for et hektisk småbarnsliv og har også hjulpet meg på telefon når jeg ikke har hatt mulighet til å komme meg til kontoret. Jeg har også vært overrasket over at hun husker meg og mine barn fra gang til gang.

Anbefales på det varmeste.