Lene Braastad

Tlf: 22 55 06 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Lene Braastad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lene Braastad

Den beste legen

Lene Braastad er den beste legen jeg noen gang har hatt! Hun tar seg alltid god tid, og ser hele meg som pasient. Anbefaler Lene på det sterkeste!:)

Flott og forståelsesfull lege

Lene Braastad er en flott lege som har bl.a.fulgt meg gjennom to fødsler og celleforandringer i livmorhalsen. Hun har vært min fastlege i ca 5 år. Måtte dessverre bytte da reiseveien ble for lang etter jeg flyttet. Hun viser stor forståelse for et hektisk småbarnsliv og har også hjulpet meg på telefon når jeg ikke har hatt mulighet til å komme meg til kontoret. Jeg har også vært overrasket over at hun husker meg og mine barn fra gang til gang.

Anbefales på det varmeste.

En hyggelig lege med personlighet

Jeg kan godt forstå om noen ikke klikker helt med denne legen, fordi hun er litt "spesiell" i væremåten. Litt småvimsete, men veldig sjarmerende og lytter godt, er enkel å ta opp ting med, også av litt vanskeligere karakter.

Jeg opplever at hun bruker den tiden som "trengs" i hvert tilfelle, noe som dessverre har den bivirkning at hun kommer litt ut av tidsskjemaet innimellom. Man må ofte vente på sin time - men man setter pris på den ekstra tiden hun avsetter når man trenger den.

Så om andre fastleger ikke helt har funket for deg (slik det var for meg) så kan det godt være dette er "din" lege.

Ubehagelig og lite vennlig

Jeg har hatt Braastad som lege i noen år inntill jeg nylig bestemte meg for å bytte. Hun fremstår som lite hjelpevillig og vanskelig å kommunisere med. Jeg gikk til henne flere ganger med noen måneders mellomrom for å snakke om at jeg var så utmattet at det gikk utover skole og jobb. Hun sa at dette var naturlig og ikke noe å bry seg om. Så spurte hun om jeg hadde et rusmiddel problem (noe jeg ikke har). Etter mange konsultasjoner fikk jeg endelig tatt blodprøve som viste at jeg hadde mononukleose men at jeg hadde hatt dette så lenge at det hadde gått over av seg selv. Jeg fikk da endelig sykemelding for de siste to årene som forklarte fravær og slapphet. Fryktelig dårlig lege som ser ut til å tro det verste om deg.

Utrolig omtenksom, hyggelig og behjelpelig lege!

Jeg har aldri tenkt noe negativt etter å ha vært hos denne legen. Hun lytter, er nysgjerrig, positiv og vennlig. Man merker at hun vil hjelpe deg med ditt problem, og ikke bare jatter med. Hun tar seg tid til pasientene sine, lar dem snakke ferdig, i motsetning til mange andre leger, som ofte har pasientene sine på rullebånd.

Hemsk opplevelse

Denna legen var ikke optatt av meg og hun stillte en diagnos på noe helt annat en hva vi snakket om. Jeg gikk til legen på grunn av problemer med halsen og gikk derifra med en legerapport der det stod Mylagi vilket er muskelsmerter.

Hun var håpløs at få tag på og at snakka med. Inget intresse for meg eller hva jeg hade å si. Jeg prøvade maila henne efter møtet men utan svar.

Vil VIRKELIG ikke anbefalla denna legen.

Jeg er veldig fornøyd med henne

Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun lytter, sender videre når hun er usikker og sjekker nøye. Dette er min erfaring! Hun er veldig flink med barn!

Dyktig!

Denne legen er svært flink! Hun kan det å snakke med mennesker (noe hun er bedre til enn de fleste psykologer), og hun hører på pasienten. Lang erfaring som allmennlege, og det merkes.

Den beste legen jeg har hatt

og faktisk den eneste jeg har stolt på!

Hun tar seg tid til meg når jeg er der og fremstår overhodet ikke som noen allviter, i motsetning til mange andre leger. Hun undersøker nærmere der det er påkrevd og videresender hvis nødvendig.
Selvfølgelig finnes det ting jeg har å utsette på henne som lege også, men det er altså ikke det fremtredende og viktigste for meg som hennes pasient. Det viktigste er de tingen jeg har sagt ovenfor.

Den beste legen jeg har hatt

Føler jeg har god kommunikasjon med legen. Har tid når jeg er der og sender til videre undersøkelser når det er påkrevet.

Ikke fornøyd

Veldig dårlig inntrykk av denne legen. Tar altfor lett på ting, virker usikker i faget og bruker lang tid på timene, alltid forsinket.