Lene Braastad

Autorisasjon (1995)

Din Lege AS Telefonnummer22 55 06 8822 55 06 ...
Frederik Stangsgt. 11-13 0264 Oslo
Lene Braastad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lene Braastad

En hyggelig lege med personlighet

Jeg kan godt forstå om noen ikke klikker helt med denne legen, fordi hun er litt "spesiell" i væremåten. Litt småvimsete, men veldig sjarmerende og lytter godt, er enkel å ta opp ting med, også av litt vanskeligere karakter.

Jeg opplever at hun bruker den tiden som "trengs" i hvert tilfelle, noe som dessverre har den bivirkning at hun kommer litt ut av tidsskjemaet innimellom. Man må ofte vente på sin time - men man setter pris på den ekstra tiden hun avsetter når man trenger den.

Så om andre fastleger ikke helt har funket for deg (slik det var for meg) så kan det godt være dette er "din" lege.

Ubehagelig og lite vennlig

Jeg har hatt Braastad som lege i noen år inntill jeg nylig bestemte meg for å bytte. Hun fremstår som lite hjelpevillig og vanskelig å kommunisere med. Jeg gikk til henne flere ganger med noen måneders mellomrom for å snakke om at jeg var så utmattet at det gikk utover skole og jobb. Hun sa at dette var naturlig og ikke noe å bry seg om. Så spurte hun om jeg hadde et rusmiddel problem (noe jeg ikke har). Etter mange konsultasjoner fikk jeg endelig tatt blodprøve som viste at jeg hadde mononukleose men at jeg hadde hatt dette så lenge at det hadde gått over av seg selv. Jeg fikk da endelig sykemelding for de siste to årene som forklarte fravær og slapphet. Fryktelig dårlig lege som ser ut til å tro det verste om deg.

Utrolig omtenksom, hyggelig og behjelpelig lege!

Jeg har aldri tenkt noe negativt etter å ha vært hos denne legen. Hun lytter, er nysgjerrig, positiv og vennlig. Man merker at hun vil hjelpe deg med ditt problem, og ikke bare jatter med. Hun tar seg tid til pasientene sine, lar dem snakke ferdig, i motsetning til mange andre leger, som ofte har pasientene sine på rullebånd.

Hemsk opplevelse

Denna legen var ikke optatt av meg og hun stillte en diagnos på noe helt annat en hva vi snakket om. Jeg gikk til legen på grunn av problemer med halsen og gikk derifra med en legerapport der det stod Mylagi vilket er muskelsmerter.

Hun var håpløs at få tag på og at snakka med. Inget intresse for meg eller hva jeg hade å si. Jeg prøvade maila henne efter møtet men utan svar.

Vil VIRKELIG ikke anbefalla denna legen.

Jeg er veldig fornøyd med henne

Hun er den beste legen jeg har hatt. Hun lytter, sender videre når hun er usikker og sjekker nøye. Dette er min erfaring! Hun er veldig flink med barn!