Eleonora Brodwall

Legekontoret Eleonora Brodwall AS

1993

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Legekontoret Eleonora Brodwall AS
Bjørnstjerne Bjørnsonsplass 1 0340 Oslo
Eleonora Brodwall er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Hyggelig og kunnig

Eleonora er en veldig hyggelig person og virker kunnig i sitt fag. Hun tar deg og dine problemer på alvor og du kjenner deg i trygge hender.

Legesekretæren Veronika er også veldig hyggelig og tar seg alltid tid.

Det er ikke stressende å komme dit men det å få akutt-tid og telefontid er ikke like lett.

Den beste legen jeg har hatt

Etter å ha vært pasient hos Eleonora Brodwall over lengre tid, må jeg berømme hennes omsorg, evne til å sette seg inn i ulike problemstillinger, og ikke minst: hun leser epikriser som kommer fra sykehuset., og følger uoppfordret opp. Dette er en fantastisk fastlege.

En fantastisk fastlege

Hun er en lyttende og dyktig lege - som alltid gir gode råd og følger opp. Også vennlig og forståelsesfull. Beste fastlegen jeg har hatt!

Fin lege som lytter til deg

Hun er faglig dyktig, omtenksom, tar seg tid til hver pasient. Har en fin replikk som ofte er oppmuntrende.

Fantastisk person og lege

Jeg har vært utrolig glad for å ha hatt Eleonora som min fastlege gjennom mitt unge voksenliv. Hun er en klok og empatisk person og er utrolig dyktig i sitt felt. Hun lytter og tar deg på alvor, gir deg trygghet og medmenneskelig omsorg, samtidig som hun er effektiv og løsningsorientert. Hun har hjulpet meg med stø hånd gjennom forskjellige faser i livet, psykiske utfordringer, helseplager, svangerskap og barseltid.

Som flere skriver er det ikke verdens letteste sak alltid å komme fram på telefon, men det har ingenting med de som jobber her å gjøre, bare med pågang og bemanning antageligvis.

Jeg bytter fastlege nå fordi jeg ønsker noe nærmere der jeg bor da jeg har småbarn og ingen bil. Men jeg kommer virkelig til å savne Eleonora og de som jobber på "kontoret". Makan til gode folk med godt humør og hjerte i jobben tror jeg ikke jeg finner igjen.

Gratulerer til deg som får plassen min hos Oslos fineste lege!

S

Trygg og tillitsfull

Eleonora Brodwall er en svært trygg og empatisk fastlege. Hun tar seg god tid til å både lytte og forklare, og har gitt meg meget god oppfølging gjennom lengre sykemelding på grunn av utbrenthet.

genuint interresert i deg, men tilgjengelighet bør forbedres

Dette er en lege som jeg har hatt siden jeg var liten. En god del av familien faktisk. Dette er en lege med godt humør, medmenneskelig, lytter og du føler at man blir tatt vare på. Utrolig hyggelig lege og det er kjempe bra!

MEN å få tak i henne er ufattelig vanskelig. Selv om du ringer innenfor telefontid kommer man ikke gjennom på første forsøk... og hastetimer er ikke enkelt å få. Har endt opp på legevakta en del ganger fordi det var lettere og kjappere. Og har opplevd at hun ikke har klart å henvise meg videre på noe viktig selv om jeg purrer...

Jeg bytter fordi jeg har flyttet langt unna.

Alle leger har sine feil og mangler. Jeg vet jeg kommer til å savne henne på en måte.

Men hun er genuint interessert i deg og dyktig

God praksis - umulig å få tak i

Empatisk, dyktig, trygg. Fantastisk gjennom to svangerskap. Men - umulig å komme gjennom på telefon. Dårlig tilgjengelighet.

Vanskelig å få tak i

Det er som regel ekstremt vanskelig å få tak i dr. Brodwall. I ferier sletter til og med kontoret all epost som er sendt til dem. Er det virkelig nødvendig?
Pleier også være vanskelig å få time.

Ellers blid og flink.

Mye rot med papirer

Jeg hadde dr Brodwall som fastlege i flere år og hadde stort sett god erfaring med hennes medisinske ekspertise. Hun er flink, empatisk og lyttende. jeg fikk svært god hjelp gjennom to svangerskap, og ble stort sett henvist til spesialist når jeg trengte det. Når jeg valgte å bytte var det fordi hun rotet noe forferdelig med papirer. Henvisninger ble ikke sendt, resepter var feil så jeg måtte få de på nytt etc. Det gjorde meg utrygg. Jeg opplevde å vente i månedsvis på time hos spesialist, for så å finne ut at henvisningen aldri ble sendt fra henne. Hun bad meg ved et tilfelle selv ringe sykehus for ekstra ultralyd i.f.b med graviditet. Sykehuset kunne naturligvis ikke ta imot slik henvisning fra en pasient. Dette var en uke før termin og grunn til å tro at fødselen kunne starte når som helst. Likevel ble henvisningen fra henne sendt pr brevpost.

Nå har jeg byttet lege, men på tross av at jeg har bedt om det har journalen min ikke blitt sendt over. Og det er som mange har sagt bort i mot umulig å få kontakt pr telefon

Veldig hjelpsom

Hadde henne kun som lege en kort tid fra jeg måtte bytte lege på slutten av svangerskapet til vi flyttet ett års tid senere. Snakker fra levera og var veldig betryggende og hjelpsom, noe jeg virkelig satte pris på som nervøs førstegangsmor. Var på kontoret henne støtt og stadig med en eller annen bekymring men fikk aldri følelsen av å være plagsom. Hun gir god tilbakemeldig og tips og råd. Desverre flyttet vi for langt unna til at jeg kunne fortsette hos henne.

Lite tilgjengelig, men veldig grundig

Jeg opplever Brodwall som en lege jeg kan snakke med, og som en lege som virkelig lytter. Hun har sendt meg til utredninger når det har vært behov for det, og tar mine problemer på alvor. Men det store problemet er tilgjengeligheten. Det skrives ut e-resepter en dag ukentlig, og det er dårlig betjent på telefonen, noe som er problematisk dersom man trenger hastetime.

Veldig fornøyd!

Har vært pasient hos Brodwall i drøyt fem år, og synes hun gjør en god jobb. Jeg har vært der med en rekke forskjellige problemer og ganske hyppig i perioder, og har alltid fått god veiledning og hjelp. Det aller beste ved henne er allikevel at hun tar seg tid til å faktisk prate og forklare, i stedet for å bare skrive ut en resept. Hun er menneskelig og moderlig, og det synes jeg er viktig.
Men, som andre har påpekt, er det vanskelig å få kontakt med kontoret på telefon. Kommer jeg ikke gjennom, prøver jeg på nytt litt senere, eller sender en e-post - og det ordner seg alltid.

Legen som sier det du trenger å høre

Brodwall er en super lege. Hun er tydelig, men lytter før hun kommer med sin dom. Latteren sitter løst, og man føler seg alltid bedre når man går derfra. Det er lettest å kommunisere med legekontoret via epost, siden det ofte er opptatt/ikke svar på telefon.

Elendig oppfølging

Virker uinteressert, uengasjert og motvillig til å lytte til pasient. Stoler 100% på egen ekspertise og erfaring, noe som naturligvis ikke er ønskelig eller forsvarlig av medisinsk personell uten høyrere medisinsk kompetanse enn cand, med.

Bytter umiddelbart.

Anbefales ikke

Opplevde ikke denne legen som tillitsvekkende. Hun lyttet ikke og tok ikke mine problemer på alvor. Undersøker ikke grundig. Bagatelliserer problemer.

Umulig å få tak i - useriøst

Har måttet bytte fastlege på grunn av at denne legen er så uhyre vanskelig å få tak i, og på grunn av at jeg ikke føler plagene mine blir tatt på alvor.
Kommer stort sett bare til en tlf.svarer når jeg ringer, der det opplyses om telefontider. Men hva hjelper vel det når man bare kommer til svareren i telefontiden?
Blir veldig vanskelig å bruke denne legen i det lange løp når vedkommende ikke er mulig å få tak i.
Opplever ellers denne legen som lite lydhør for det man kommer med og generelt overarbeidet.

Må si meg enig med resten!

Da jeg leste disse vurderinge, måtte jeg le, for det var nøyaktig det jeg selv har sagt om Brodwall.
Hun er hyggelig og empatisk, og virker dyktig.
Men hva hjelper det når man aldri får time?
Telefontilgjengeligheten er tragisk og det er vanskelig å få hastetime.
Har også endt opp på legevakten fordi det rett og slett er lettere enn å komme til dr. Brodwall..

en klippe!

Eleonora er en suverèn lege i mine øyne! Hun er en klippe som har vært meget tilgjengelig til enhver tid i mitt tilfelle. At det kan bli venting på en leges venterom er da ikke noe unormalt, vente må man uansett hvilken lege man kommer til!
At man må gjennom resepsjonen nede på nrk, med registrering er heller ingenting å henge seg opp i, simpel rutine!

Anbefales ikke.

- Lite tillitsvekkende kommunaktive ferdigheter, og kontorets generelle telefontilgjengelighet er under enhver kritikk. Anbefales ikke.