Eleonora Brodwall

Legekontoret Eleonora Brodwall AS

Bjørnstjerne Bjørnsonsplass 1 0340 Oslo
Eleonora Brodwall er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Den beste legen jeg har hatt

Etter å ha vært pasient hos Eleonora Brodwall over lengre tid, må jeg berømme hennes omsorg, evne til å sette seg inn i ulike problemstillinger, og ikke minst: hun leser epikriser som kommer fra sykehuset., og følger uoppfordret opp. Dette er en fantastisk fastlege.

En fantastisk fastlege

Hun er en lyttende og dyktig lege - som alltid gir gode råd og følger opp. Også vennlig og forståelsesfull. Beste fastlegen jeg har hatt!

Fin lege som lytter til deg

Hun er faglig dyktig, omtenksom, tar seg tid til hver pasient. Har en fin replikk som ofte er oppmuntrende.

Fantastisk person og lege

Jeg har vært utrolig glad for å ha hatt Eleonora som min fastlege gjennom mitt unge voksenliv. Hun er en klok og empatisk person og er utrolig dyktig i sitt felt. Hun lytter og tar deg på alvor, gir deg trygghet og medmenneskelig omsorg, samtidig som hun er effektiv og løsningsorientert. Hun har hjulpet meg med stø hånd gjennom forskjellige faser i livet, psykiske utfordringer, helseplager, svangerskap og barseltid.

Som flere skriver er det ikke verdens letteste sak alltid å komme fram på telefon, men det har ingenting med de som jobber her å gjøre, bare med pågang og bemanning antageligvis.

Jeg bytter fastlege nå fordi jeg ønsker noe nærmere der jeg bor da jeg har småbarn og ingen bil. Men jeg kommer virkelig til å savne Eleonora og de som jobber på "kontoret". Makan til gode folk med godt humør og hjerte i jobben tror jeg ikke jeg finner igjen.

Gratulerer til deg som får plassen min hos Oslos fineste lege!

S

Trygg og tillitsfull

Eleonora Brodwall er en svært trygg og empatisk fastlege. Hun tar seg god tid til å både lytte og forklare, og har gitt meg meget god oppfølging gjennom lengre sykemelding på grunn av utbrenthet.