Eleonora Brodwall

Autorisasjon (1993)

Eleonora Brodwall er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Lydhør og konsis

Fastlegen min gjennom mange år har fulgt meg gjennom mange faser i livet. Hun er klok og konsis i forhold til sykdom og sorg, operasjoner og behandlinger. Lytter, og sier hva hun mener, med vennlighet. Kjennes godt å ha en lege som "kjenner meg".

Hun holder fast ved legevitenskapen og er ikke åpen for såkalt alternative behandlinger, som meg, som også har veldig god erfaring med forskjellige former for naturmedisin via bl.a lege Audun Myskja. Men det gjør ikke noe om vi tenker forskjellig om det. Jeg stoler på fastlegen min, selv om jeg av og til velger andre behandlingsmåter for ting som skolemedisinen ikke er så god på - allergi, for eksempel.

Unner alle en Brodwall =)

En veldig god lege

Erfaren lege som er god å prate med. Hun er flink og følger deg opp på en trygg og god måte. Har hatt henne som fastlege for både barna og meg selv i over 20 år.
Ikke alltid fornøyd med ansatte i resepsjonen. Varierende hvor høflig og imøtekommende de er der.

Trygg og kompetent

Dr Brodwall er Imøtekommende, lyttende, kunnskapsrik, engasjert, empatisk, uredd og sympatisk.
Hun er opptatt av sine pasienter.

Lytter, men forstår ikke

Har hatt Eleonora som fastlege i 15 år, og har holdt ut fordi hun lytter og gir meg en følelse av å bli tatt på alvor, likevel er det som om hun ikke fanger hva som er problemet. Hun er treg med henvisninger, har opplevd å måtte mase, og noen har blitt avvist, selv om de er tvingende nødvendige. Har undret meg over hvordan hun formulerer seg i disse henvisningene. Hun er ikke helt oppdatert på hva som er nytt innen medisin, litt konservativ. Det som utløste mitt ønske om å bytte fastlege nå, er fordi jeg har blitt møtt av vikarlegen halvparten av tiden, og han fremstår usikker i mellom menneskelig kommunikasjon, og gjør meg utrygg. De som jobber i resepsjon er eksepsjonelt lite service innstilte, og helt elendige, noe som ikke hjelper på saken! Eleonora har generelt sett vært vanskelig å få tak i.

Bra lege med grundig vikar

Jeg har hatt Brodwall som fastlege i mange år. Litt varierende i starten, veldig tilstede og konstruktiv nå. Ingenting feil med henne!
Vikaren hennes er 2 meter med kunnskap, som jobber grundig mot årsaker, like mye som symptomer. Et fint team.