Eleonora Brodwall

Autorisasjon (1993)

Eleonora Brodwall er en av 567 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Lytter, men forstår ikke

Har hatt Eleonora som fastlege i 15 år, og har holdt ut fordi hun lytter og gir meg en følelse av å bli tatt på alvor, likevel er det som om hun ikke fanger hva som er problemet. Hun er treg med henvisninger, har opplevd å måtte mase, og noen har blitt avvist, selv om de er tvingende nødvendige. Har undret meg over hvordan hun formulerer seg i disse henvisningene. Hun er ikke helt oppdatert på hva som er nytt innen medisin, litt konservativ. Det som utløste mitt ønske om å bytte fastlege nå, er fordi jeg har blitt møtt av vikarlegen halvparten av tiden, og han fremstår usikker i mellom menneskelig kommunikasjon, og gjør meg utrygg. De som jobber i resepsjon er eksepsjonelt lite service innstilte, og helt elendige, noe som ikke hjelper på saken! Eleonora har generelt sett vært vanskelig å få tak i.

Bra lege med grundig vikar

Jeg har hatt Brodwall som fastlege i mange år. Litt varierende i starten, veldig tilstede og konstruktiv nå. Ingenting feil med henne!
Vikaren hennes er 2 meter med kunnskap, som jobber grundig mot årsaker, like mye som symptomer. Et fint team.

Lyttende og hyggelig

Hatt henne som fastlege i 20 år. Hun hører virkelig på hva jeg sier, føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Hun har lang erfaring, og gjør det hun kan for at du skal bli frisk.

Jeg synes ikke de som jobber på Stensparken i resepsjonen er like hyggelige som på hennes tidligere kontor, men det kan man jo ikke klandre henne for. Super takknemlig for å ha Dr. Brodwall som fastlege!

Styr unna om du vil ha hjelp

Eleonora er en fraværende lege som ikke følger opp det hun skal gjøre. Hun sluntrer unna og gir ikke tilstrekkelig hjelp, noe som er ekstra krevende for en pasient som allerede går i motbakke. Anbefaler å styre unna henne, da hun har vist seg å være en av de verre legene jeg har vært borti. Som lege er det vanskelig å få tak i henne, og har i perioder hatt mer kontakt med vikarlege.

Utilgjengelig

Har de siste gangene (over tid) blitt møtt av en vikar og ikke Eleonora. Vikaren er sikkert en dyktig lege, men han er veldig treig, snakker seg bort og har generelt problemer med kommunikasjon. Nå må jeg byttet lege for å få hjelpen jeg trenger. Kan også nevne at det nye kontoret kun har trappeadkomst og ikke er barnevennlig.