Eleonora Brodwall

Autorisasjon (1993)

Eleonora Brodwall er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Eleonora Brodwall

Lyttende og hyggelig

Hatt henne som fastlege i 20 år. Hun hører virkelig på hva jeg sier, føler alltid at jeg blir tatt på alvor. Hun har lang erfaring, og gjør det hun kan for at du skal bli frisk.

Jeg synes ikke de som jobber på Stensparken i resepsjonen er like hyggelige som på hennes tidligere kontor, men det kan man jo ikke klandre henne for. Super takknemlig for å ha Dr. Brodwall som fastlege!

Styr unna om du vil ha hjelp

Eleonora er en fraværende lege som ikke følger opp det hun skal gjøre. Hun sluntrer unna og gir ikke tilstrekkelig hjelp, noe som er ekstra krevende for en pasient som allerede går i motbakke. Anbefaler å styre unna henne, da hun har vist seg å være en av de verre legene jeg har vært borti. Som lege er det vanskelig å få tak i henne, og har i perioder hatt mer kontakt med vikarlege.

Utilgjengelig

Har de siste gangene (over tid) blitt møtt av en vikar og ikke Eleonora. Vikaren er sikkert en dyktig lege, men han er veldig treig, snakker seg bort og har generelt problemer med kommunikasjon. Nå må jeg byttet lege for å få hjelpen jeg trenger. Kan også nevne at det nye kontoret kun har trappeadkomst og ikke er barnevennlig.

Effektiv

Jeg kjenner meg litt igjen men samtidig ikke.
Her føler jeg at jeg blir tatt vare på, jeg kan si hva jeg mener om en sak, og hva jeg selv føler at jeg trenger. Ja, hun har utdannelsen i medisin, men til syvende og sist er det min kropp. Jeg føler jeg blir tatt på alvor når jeg er der og at hun er tilstedet i samtalen og undersøkelsene

Ekstremt treg

Jeg har mast på en henvisning i flere måneder, og purret 3-4 ganger. Hun lover og lover, men det skjer ingenting. Nå orker jeg ikke mer. Jeg må kunne stole på at jeg får den hjelpen familien min og jeg trenger!
Jeg var fornøyd i en periode, men nå er tilliten svært svekket. Nå vil jeg bytte fastlege!

Hun er hyggelig nok, sekretæren er hjelpsom. Det er helt greit å komme i kontakt med kontoret. Men det hjelper ikke når man ikke lenger har tillit