Berit Brustad

Borgen Legesenter

1983

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Berit Brustad er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Brustad

Beste fastlegen

Berit er kunnskapsrik, nøye og empatisk. Hun tar seg god tid til deg, og hjelper deg med det du kom for. Berit ser deg som person. Den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er også veldig flink med babyer, fikk henvisning og god veiledning til å finne en egnet pediater. Dessverre måtte jeg bytte fastlege pga flytting.

fantastisk lege

Berit er profesjonell, dykti og forståelsesfull lege. men for det første et bra medmenneske. Hun er beste legen jeg noen gang har hatt, og selv med litt ventetid, er det verdt det.

Bästa läkaren jag har haft hittills

Jag har haft Berit som min fastlege sedan 2011 och kunde inte varit mer nöjd. Ibland är det lite väntetid innan på legekontoret, men det är det absolut värt :) Det som utmärker Berit är att hon alltid tar mig på allvar och att hon förklarar allting så att jag verkligen förstår. Dessutom är hon mycket professionell och förstående.

En omtenksom og nøyaktig lege du kan stole på

Berit er ikke bare en fantastisk lege, men en fantastisk person også.
Hun er nøye og går gjennom alle muligheter når du forteller om symptomene dine.
Hennes nøyaktighet avdekket kreft hos begge mine foreldre i tidligere stadier. Min mor ble helt frisk og min far har hatt siste behandling nå og vi er optimistiske for full remisjon.
Du er heldig om du får Berit som lege!

Akkurat slik en god lege skal være

Berit er en flott lege, hun tar deg alvorlig, lytter og prøver alltid å hjelpe deg som pasient best mulig. Hun er hyggelig, lett å prate til og veldig imøtekommende. Jeg har hatt en lege før Berit som ikke tok noe av det jeg sa alvorlig og alltid avfeide meg - Berit tar hensyn til deg og forklarer alltid grunnene og tankegangen hennes slik at det blir en god forståelse mellom partene. Virkelig den beste legen jeg har vært hos. Kan varmt anbefale henne til alle :)