Berit Brustad

Autorisasjon (1983)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Berit Brustad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Brustad

Dyktig og empatisk lege!

Dyktig og empatisk fastlege. Tar seg god tid på legetime, kort svartid på elektroniske forespørsler og er lett tilgjengelig når det er behov for det.

Profesjonell og trygg

Berit er hyggelig, profesjonell, trygg og tillitvekkende. Hun har fulgt meg blant annet gjennom og etter to svangerskap. Hun er også god med barna som også nå har henne som fastlege. Er rask med å henvise til spesialist når hun vurderer behov for det. Har ved et par (spesielle) anledninger fått snakke med henne på telefon. Hun er mer tilgjengelig enn jeg forventer av en fastlege med mange pasienter. Hun er ofte forsinket, men det tenker jeg betyr at hun tar seg ekstra tid med hver pasient, som er positivt.
Jeg er for øvrig også meget fornøyd med Borgen legesenter og de ansatte i resepsjonen der. Alltid god hjelp å få!

Beste Berit

Er med tungt hjerte jeg må bytte pga flytting. Den som nå står på venteliste kan skatte seg lykkelig. Berit kommer hjelpe deg med hva enn det måtte være, på en veldig god måte.

Beste fastlegen

Berit er kunnskapsrik, nøye og empatisk. Hun tar seg god tid til deg, og hjelper deg med det du kom for. Berit ser deg som person. Den beste fastlegen jeg har hatt. Hun er også veldig flink med babyer, fikk henvisning og god veiledning til å finne en egnet pediater. Dessverre måtte jeg bytte fastlege pga flytting.

fantastisk lege

Berit er profesjonell, dykti og forståelsesfull lege. men for det første et bra medmenneske. Hun er beste legen jeg noen gang har hatt, og selv med litt ventetid, er det verdt det.