Berit Brustad

Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Tlf: 22 96 09 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Berit Brustad er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Brustad

Bästa läkaren jag har haft hittills

Jag har haft Berit som min fastlege sedan 2011 och kunde inte varit mer nöjd. Ibland är det lite väntetid innan på legekontoret, men det är det absolut värt :) Det som utmärker Berit är att hon alltid tar mig på allvar och att hon förklarar allting så att jag verkligen förstår. Dessutom är hon mycket professionell och förstående.

En omtenksom og nøyaktig lege du kan stole på

Berit er ikke bare en fantastisk lege, men en fantastisk person også.
Hun er nøye og går gjennom alle muligheter når du forteller om symptomene dine.
Hennes nøyaktighet avdekket kreft hos begge mine foreldre i tidligere stadier. Min mor ble helt frisk og min far har hatt siste behandling nå og vi er optimistiske for full remisjon.
Du er heldig om du får Berit som lege!

Akkurat slik en god lege skal være

Berit er en flott lege, hun tar deg alvorlig, lytter og prøver alltid å hjelpe deg som pasient best mulig. Hun er hyggelig, lett å prate til og veldig imøtekommende. Jeg har hatt en lege før Berit som ikke tok noe av det jeg sa alvorlig og alltid avfeide meg - Berit tar hensyn til deg og forklarer alltid grunnene og tankegangen hennes slik at det blir en god forståelse mellom partene. Virkelig den beste legen jeg har vært hos. Kan varmt anbefale henne til alle :)

Veldig bra lege.

Berit Brustad er en dyktig, profesjonell og erfaren lege. Tror ikke at hun har en så god hukommelse at hun husker alt om deg. Derfor går hun gjennom journalen din før du kommer inn til time hos henne.
Hun er forberedt på deg når du kommer inn.
Først etter at du er gått, bruker hun tid på å skrive inn i journalen. Hun er flink til å forklare. Hun har teft, er flink til å forklare og hun har humor.
Hun ringer deg etter kontortid hvis det er noe hun vil gi beskjed om. Jeg føler meg trygg med henne som fastlege.

Kanskje fordi hun i tillegg til å bruke god tid på deg når du er inne, bruker en del tid før og etter til journallesing og skriving, sprekker ofte tidsskjemaet. Det kan av og til bli lang ventetid før du kommer inn.

Fantastisk

Berit er ett medmenneske som tar deg på alvor. Hun er trygg, empatisk, forståelsesfull og ikke minst dyktig. Man kan av og til vente litt på legekontoret, men det er jo fordi hun alltid tar seg god tid til pasientene sine. Hun er også rolig og flink med barn. Man kan føle seg veldig heldig om man får Berit som fastlege.

Uprofesjonell, lite lydhør og empatisk

Har vært hos Berit to ganger det siste halvåret og har ventet lenge (35 og 45 minutter) på venteværelset. Ved sist legetime opplevde jeg at resepsjonisten ringte til Berit under timen og sa at en pasient ikke hadde tid til å vente mer, og Berit sa at hun snart var ferdig med meg, men jeg hadde kun være inne noen få minutter.

Jeg er under utredning og opplever at jeg vet mer om mulige behandlinger/diagnoser enn henne, selv om jeg ber om råd ettersom hun er eksperten. Henviser meg heller ikke, selv om hun selv ikke finner ut av noe. Jeg har selv måtte ta kontakt med andre leger og Riksen. Opplever dette meget uansvarlig og skal dessverre bytte fastlege.

Det hun har vært bra på er når jeg trenger resept på p-pille. Men kan ikke bruke henne til mye utover det.

Særdeles dyktig og empatisk lege

Berit er en helt fantastisk lege, en du ikke har lyst til å bytte ut! Hun er ekstremt nøye og ydmyk, hun tar seg tid god tid til anamnese og undersøkelse. Veldig flink til å forklare medisinske sammenhenger og ikke minst en veldig empatisk lege. Som pasient føler jeg meg i veldig trygge hender.

Empatisk og faglig dyktig

En usedvanlig dyktig lege. Det er sjelden å se en lege som greier å kombinere det å tenke svært logisk og rasjonelt, med omtanke og innlevelse i pasientens situasjon.

Det er tydelig at hun stadig oppdaterer seg faglig, og at hun har ambisjoner om å faktisk hjelpe folk, ikke bare skyve dem ut av døren med en tilfeldig diagnose.

beste legen jeg har hatt

hun er empatisk, lyttende og forklarer på en god måte. legesenteret er lite og koselig, selv om reiseveien er lang, vil jeg ikke bytte.

Empatisk og dyktig

Jeg har hatt Berit som fastlege i flere år og er veldig fornøyd! Det er lang reiseveg for meg til Borgen legesenter, men jeg vil ikke bytte fastlege av den grunn. Hun er langt på vei den beste legen jeg har vært i kontakt med. Som beskrevet i andre vurderinger, er hun flink til å lytte og opptatt av å gi gode faglige vurderinger. Jeg synes det er utrolig hvordan hun klarer å ta seg tid, og være empatisk, selv om hun har masse pasienter.

En bra lege

Jeg måtte bytte lege fordi vi skulle flytte til andre siden av byen. Er veldig fornøyd med Brustad så langt. Hun er veldig tilstedeværende, hører på det du har å si, og tar deg seriøst. Det er lett å kommunisere med Brustad. Hun følger opp pasientene sine på en god måte, og jeg er veldig fornøyd med legebyttet. Det er lett å komme gjennom på telefon og lett å få time.

En av de beste fastlegene jeg har hatt.

Hun lytter, har empati som få fastleger har ( har hatt en del forskjellige oppigjennom), og hun tar en seriøst. Fremdeles er jeg i en fase m å finne ut av et problem, men føler hun gir meg ikke opp. Er hun ledig på listene kan hun anbefales på det ytterste!!

Nyansering

Hyggelig og imøtekommende. Fikk dessverre problemer da jeg fikk en tilstand som tilsynelatende ikke var veldig enkel å analysere. Måtte etter et halvt års påfølgende konsultasjoner "mase" meg til å bli henvist til spesialist. Endte i mellomtiden med å gå til en privat lege som stilte korrekt diagnose og problemet ble løst. At jeg ikke opplevde oppfølgingen som så veldig god kan skyldes tilfeldigheter og at diagnosen var utfordrende å stille.

Lege som faktisk bryr seg om kundene sine (sjelden vare) :)

Før jeg fant Dr Brustad gikk jeg gjennom et par sørgelige tilfeller (hadde en som så og si ga meg resept blokken uten å vite en døyt om meg). Nå har jeg en lege som får til det umulige. Dvs rønken time på kort tid slik at jeg slapp å bekymre meg unødig i en mnd. Nå har jeg flyttet 1 time fra Oslo men jeg gir ikke opp plassen min av den grunn. Reiser altså heller en time hver vei enn å bytte lege. Det sier jo litt :) Borgen legesenter er atpåtil koselig og hyggelig. Er det noe jeg tror er alvorlig så får jeg time på rappen. Om ikke så er det vanligvis time følgende uke.

kunnskapsrik, dyktig, empatisk, trygg og seriøs

Ett fantastisk menneske som lytter, forstår og hjelper med absolutt alt du har på hjertet. Utrolig heldig som har Berit som min fastlege.

En dyktig lege som ser deg

Berit er rett og slett den beste legen jeg har hatt. Hun er empatisk, kunnskapsrik og dyktig i jobben sin. Hun har en stor tilstedeværelse, hun ser og hører deg. Det virker som om dette er egenskaper som ligger helt naturlig for henne. Det virker skjelden som om hun har dårlig tid, selv om det sikkert ofte er tilfelle. Hun tar den tiden hun trenger for å kunne hjelpe deg.

Hun følger opp og tar gjerne en telefon til deg etter kontortid, for å fortelle deg om testresultater på prøver osv. Det er stort sett lett å få time.

Jeg føler meg trygg som har en så god lege som kan ivareta både små og store problemer. Vi trenger flere leger som henne.

Veldig dyktig lege - trodde nesten ikke de fantes lenger

Jeg ble henvist til Berit Brustad fordi min fastlege var på ferie, og jeg var lykkelig fra første møte. Hun har alltid fulle lister, så det tok meg noen måneder å bytte, men jeg fulgte nøye med og gjett om jeg var glad da det dukket opp ledig plass. Nå bytter jeg aldri! Hun er utrolig dyktig, empatisk og oppdatert, men allikevel myndig hvis hun mener det er riktig. Og det skal hun være!

Flink og veldig hyggelig

Svært dyktig og god generell kompetanse. Det er lett å få time, og hun tar pasienten på alvor. Flink til å følge opp og bryr seg oppriktig om sine pasienter. Beste legen jeg noen gang har hatt!

Profesjonell, empatisk, grundig og ivaretakende

Jeg har bare gode ord å si om Berit Brustad. Har hatt henne som fastlege over lengre tid og fått et godt bilde over hvordan hun jobber med ulike sykdommer, tilstander og i livsfaser. Jeg har blitt godt ivaretatt, opplever at hun alltid har tid (til tross for at hun antakeligvis ikke har det), og føler at hun tar meg på alvor. Håper hun leser alle de positive tilbakemeldingene hun har fått! Det er vel fortjent og vel forunt. Jeg tviler på at det går an å jobbe på en bedre måte som fastlege enn det denne legen gjør.

DEN BESTE!

Berit Brustad er en svært god lege.
Hun er tilstede, følger godt opp, tar seg alltid tid og skaper stor tillit. Definitivt den beste legen jeg har hatt og anbefaler henne på det varmeste.