Berit Brustad

Borgen Legesenter

Autorisasjon (1983)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Berit Brustad er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Brustad

Veldig bra lege.

Berit Brustad er en dyktig, profesjonell og erfaren lege. Tror ikke at hun har en så god hukommelse at hun husker alt om deg. Derfor går hun gjennom journalen din før du kommer inn til time hos henne.
Hun er forberedt på deg når du kommer inn.
Først etter at du er gått, bruker hun tid på å skrive inn i journalen. Hun er flink til å forklare. Hun har teft, er flink til å forklare og hun har humor.
Hun ringer deg etter kontortid hvis det er noe hun vil gi beskjed om. Jeg føler meg trygg med henne som fastlege.

Kanskje fordi hun i tillegg til å bruke god tid på deg når du er inne, bruker en del tid før og etter til journallesing og skriving, sprekker ofte tidsskjemaet. Det kan av og til bli lang ventetid før du kommer inn.

Fantastisk

Berit er ett medmenneske som tar deg på alvor. Hun er trygg, empatisk, forståelsesfull og ikke minst dyktig. Man kan av og til vente litt på legekontoret, men det er jo fordi hun alltid tar seg god tid til pasientene sine. Hun er også rolig og flink med barn. Man kan føle seg veldig heldig om man får Berit som fastlege.

Uprofesjonell, lite lydhør og empatisk

Har vært hos Berit to ganger det siste halvåret og har ventet lenge (35 og 45 minutter) på venteværelset. Ved sist legetime opplevde jeg at resepsjonisten ringte til Berit under timen og sa at en pasient ikke hadde tid til å vente mer, og Berit sa at hun snart var ferdig med meg, men jeg hadde kun være inne noen få minutter.

Jeg er under utredning og opplever at jeg vet mer om mulige behandlinger/diagnoser enn henne, selv om jeg ber om råd ettersom hun er eksperten. Henviser meg heller ikke, selv om hun selv ikke finner ut av noe. Jeg har selv måtte ta kontakt med andre leger og Riksen. Opplever dette meget uansvarlig og skal dessverre bytte fastlege.

Det hun har vært bra på er når jeg trenger resept på p-pille. Men kan ikke bruke henne til mye utover det.

Særdeles dyktig og empatisk lege

Berit er en helt fantastisk lege, en du ikke har lyst til å bytte ut! Hun er ekstremt nøye og ydmyk, hun tar seg tid god tid til anamnese og undersøkelse. Veldig flink til å forklare medisinske sammenhenger og ikke minst en veldig empatisk lege. Som pasient føler jeg meg i veldig trygge hender.

Empatisk og faglig dyktig

En usedvanlig dyktig lege. Det er sjelden å se en lege som greier å kombinere det å tenke svært logisk og rasjonelt, med omtanke og innlevelse i pasientens situasjon.

Det er tydelig at hun stadig oppdaterer seg faglig, og at hun har ambisjoner om å faktisk hjelpe folk, ikke bare skyve dem ut av døren med en tilfeldig diagnose.