Berit Brustad

Autorisasjon (1983)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Berit Brustad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Brustad

Bästa läkaren jag har haft hittills

Jag har haft Berit som min fastlege sedan 2011 och kunde inte varit mer nöjd. Ibland är det lite väntetid innan på legekontoret, men det är det absolut värt :) Det som utmärker Berit är att hon alltid tar mig på allvar och att hon förklarar allting så att jag verkligen förstår. Dessutom är hon mycket professionell och förstående.

En omtenksom og nøyaktig lege du kan stole på

Berit er ikke bare en fantastisk lege, men en fantastisk person også.
Hun er nøye og går gjennom alle muligheter når du forteller om symptomene dine.
Hennes nøyaktighet avdekket kreft hos begge mine foreldre i tidligere stadier. Min mor ble helt frisk og min far har hatt siste behandling nå og vi er optimistiske for full remisjon.
Du er heldig om du får Berit som lege!

Akkurat slik en god lege skal være

Berit er en flott lege, hun tar deg alvorlig, lytter og prøver alltid å hjelpe deg som pasient best mulig. Hun er hyggelig, lett å prate til og veldig imøtekommende. Jeg har hatt en lege før Berit som ikke tok noe av det jeg sa alvorlig og alltid avfeide meg - Berit tar hensyn til deg og forklarer alltid grunnene og tankegangen hennes slik at det blir en god forståelse mellom partene. Virkelig den beste legen jeg har vært hos. Kan varmt anbefale henne til alle :)

Veldig bra lege.

Berit Brustad er en dyktig, profesjonell og erfaren lege. Tror ikke at hun har en så god hukommelse at hun husker alt om deg. Derfor går hun gjennom journalen din før du kommer inn til time hos henne.
Hun er forberedt på deg når du kommer inn.
Først etter at du er gått, bruker hun tid på å skrive inn i journalen. Hun er flink til å forklare. Hun har teft, er flink til å forklare og hun har humor.
Hun ringer deg etter kontortid hvis det er noe hun vil gi beskjed om. Jeg føler meg trygg med henne som fastlege.

Kanskje fordi hun i tillegg til å bruke god tid på deg når du er inne, bruker en del tid før og etter til journallesing og skriving, sprekker ofte tidsskjemaet. Det kan av og til bli lang ventetid før du kommer inn.

Fantastisk

Berit er ett medmenneske som tar deg på alvor. Hun er trygg, empatisk, forståelsesfull og ikke minst dyktig. Man kan av og til vente litt på legekontoret, men det er jo fordi hun alltid tar seg god tid til pasientene sine. Hun er også rolig og flink med barn. Man kan føle seg veldig heldig om man får Berit som fastlege.