Berit Brustad

Autorisasjon (1983)

Borgen Legesenter Telefonnummer22 96 09 6022 96 09 ...
Theodor Dahls vei 1 0370 Oslo
Berit Brustad er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Berit Brustad

Uprofesjonell, lite lydhør og empatisk

Har vært hos Berit to ganger det siste halvåret og har ventet lenge (35 og 45 minutter) på venteværelset. Ved sist legetime opplevde jeg at resepsjonisten ringte til Berit under timen og sa at en pasient ikke hadde tid til å vente mer, og Berit sa at hun snart var ferdig med meg, men jeg hadde kun være inne noen få minutter.

Jeg er under utredning og opplever at jeg vet mer om mulige behandlinger/diagnoser enn henne, selv om jeg ber om råd ettersom hun er eksperten. Henviser meg heller ikke, selv om hun selv ikke finner ut av noe. Jeg har selv måtte ta kontakt med andre leger og Riksen. Opplever dette meget uansvarlig og skal dessverre bytte fastlege.

Det hun har vært bra på er når jeg trenger resept på p-pille. Men kan ikke bruke henne til mye utover det.

Særdeles dyktig og empatisk lege

Berit er en helt fantastisk lege, en du ikke har lyst til å bytte ut! Hun er ekstremt nøye og ydmyk, hun tar seg tid god tid til anamnese og undersøkelse. Veldig flink til å forklare medisinske sammenhenger og ikke minst en veldig empatisk lege. Som pasient føler jeg meg i veldig trygge hender.

Empatisk og faglig dyktig

En usedvanlig dyktig lege. Det er sjelden å se en lege som greier å kombinere det å tenke svært logisk og rasjonelt, med omtanke og innlevelse i pasientens situasjon.

Det er tydelig at hun stadig oppdaterer seg faglig, og at hun har ambisjoner om å faktisk hjelpe folk, ikke bare skyve dem ut av døren med en tilfeldig diagnose.

Empatisk og dyktig

Jeg har hatt Berit som fastlege i flere år og er veldig fornøyd! Det er lang reiseveg for meg til Borgen legesenter, men jeg vil ikke bytte fastlege av den grunn. Hun er langt på vei den beste legen jeg har vært i kontakt med. Som beskrevet i andre vurderinger, er hun flink til å lytte og opptatt av å gi gode faglige vurderinger. Jeg synes det er utrolig hvordan hun klarer å ta seg tid, og være empatisk, selv om hun har masse pasienter.

En bra lege

Jeg måtte bytte lege fordi vi skulle flytte til andre siden av byen. Er veldig fornøyd med Brustad så langt. Hun er veldig tilstedeværende, hører på det du har å si, og tar deg seriøst. Det er lett å kommunisere med Brustad. Hun følger opp pasientene sine på en god måte, og jeg er veldig fornøyd med legebyttet. Det er lett å komme gjennom på telefon og lett å få time.