Anders Bye

Storoklinikken Mann, 63 år

Autorisert1980
Ledige plasser 105 av 2000
Vil du bytte til denne fastlegen?

Storoklinikken

Vitaminvn 7-9 0485 Oslo
Anders Bye er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bye

Fornøyd

En lege med mye kunnskap. Kan nok virke litt "kald" eller fraværende, men er effektiv og tar ting på alvor. Synes ofte han har et smil på lur, og er ellers medfølende, men profesjonell. Var også veldig rask til å henvise meg videre etter en stygg skade, så jeg fikk de undersøkelsene jeg trengte.

Nei nei nei

De beste opplevelsene jeg har hatt når jeg har bestilt time hos Anders Bye er når jeg blir tatt imot av stedfortredende leger. Samtlige av dem har gitt meg bedre behandling, tid og råd.

Eksempel: Jeg hadde bestilt en time for å fjerne en føflekk, man får jo tross alt ikke bestilt time før man har fortalt helsesekretæren om nettopp hvorfor man trenger time, og da er det jammen godt gjort å bli møtt av Anders Bye, som forteller meg at han snart må rekke et møte og at det ikke passer han nå (og denne gangen, for én gangs skyld, ble jeg kalt inn nesten nøyaktig når timen var oppsatt). Det passer heller ikke meg å komme til legesenteret midt i arbeidstida i ny og ne, så jeg stod på mitt og forlangte at dette ble håndtert når jeg nå først var her. Resultatet var en kjapp lokalbedøvelse og inngrep før bedøvelsen hadde rukket å sette seg skikkelig.

Faglig meget dyktig

Anders Bye kan trygt anbefales om du er ute etter en lege som virkelig kan sine ting, og som vil henvise deg til kompetent spesialist når det er nødvendig.

Jeg ser at enkelte andre pasienter oppfatter Bye som litt "fraværende", men han er bare travel og effektiv. For øvrig har jeg vært hos tre forskjellige leger på Storoklinikken (grunnet fravær av Bye osv) og alle har vært topp på det faglige, som bør være det aller viktigste for en pasient.

Et godt første møte

Jeg har nettopp byttet til Anders, og syntes det var et godt møte. Han fulgte med på alt jeg sa, kom med gode innspill og forklarte rundt det jeg lurte på. Virker kompetent og trivelig!

Ikke bra

Det virker rett og slett som han misliker jobben sin og som pasient føler du deg til bryderi. Jeg følte meg hverken hørt eller sett. Ikke bruk denne legen.