Anders Bye

Storoklinikken

Autorisasjon (1980)

92 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Anders Bye er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bye

not knowledgeable

He did not take me seriously, and without inspecting me, gave me some medicines, which made me way worse. He forgot to send me to a specialist, and when I asked, he was surprised that I hadn’t been there yet.
I found it difficult to communicate with him. Also, I got the feeling that I was bothering him for seeking help. I changed my doctor after all these experiences.

Kunnskapsrik

Undersøkende og grundig. Gir vurderinger som oppleves gode og faglig forsvarlige. Har alltid erfart å få gode svar på spørsmål jeg har hatt ifm konsultasjoner.

God kommunikasjon og trygg

God fastlege med mye erfaring. Han gir korte og presise konsultasjoner. Lytter og er forståelsesfull.

Veldig usympatisk lege

Kald, usympatisk å frekk, bryr seg ikke om hvem du er som menneske, jeg har ikke følt at jeg blev lyttet på eller at legen har forsøkt å forstå meg eller vurdert meg nøye.

Nedlatende, og veldig uinterressert

Sitter 90% på datamaskinen, viser ingen interesse for pasienten, vitser veldig upassende, og har ingen forståelse ovenfor at grunnen til at pasienten er der kan være av veldig sensitive og vanskelige grunner. Prater på toppen av dette veldig nedlatende til deg og du sitter igjen med en følelse av å være dum og i veien. Dette må være den dårligste legen jeg har vært borti.