Anders Bye

Autorisasjon (1980)

21 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Anders Bye er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bye

Fantastisk lege

Ettersom jeg har flyttet fra Oslo, har jeg dessverre ikke Anders som fastlege lenger, og det er virkelig et savn.
Han er enormt kunnskapsrik, tar deg seriøst, drøfter problemstillinger med deg, samt at han ikke nøler med å iverksette tiltak, det være seg medisiner eller annen oppfølging/henvisning.
Mest imponert ble jeg likevel da jeg var gravid. Anders fulgte meg like tett opp som jordmor gjorde (med litt andre type undersøkelser, selvsagt), uten at jeg hadde noen skjellig grunn til å få tilbud om dette. Jeg opplevde han som usedvanlig oppdatert på kvinnehelse og svangerskap, og følte virkelig jeg fikk den beste oppfølgingen man kan få!
Han ringte også ved gjentatte anledninger, åpenbart etter sin arbeidstid, for å gi meg infomarsjon om prøver som var tatt.

Jeg kjenner meg overhodet ikke igjen i de negative kommentarene her inne. Han er en fantastisk lege, og byr på mye mer enn hva man i utgangspunktet kan forvente av en fastlege.

Super fornøyd!

Syns Anders er en super lege og blir godt ivaretatt. Jeg er meget fornøyd og har hatt han som fastlege siden 2018. Må nok si jeg er uenig i de negative kommentarene og kjenner meg ikke igjen.

Ikke å anbefale

Mye erfaring. Men, møter deg ikke på det personlige plan. Også observert han behandle andre ansatte på en dårlig måte.

Imøtekommende og flink

Jeg har de siste 6 årene gått til Anders, og oppfatter han som ekstremt dyktig både faglig og ikke minst sosialt.
Lytter til pasienten og er flink på å følge opp. Vært en trygghet å ha under mitt første svangerskap.

Flink og hyggelig lege, men usedvanlig dårlig service blant helsepleierne

Besøkte Dr. Bye i november med min 6-åring. Timen var først 30 min forsinket, men etter 5 min og en kjapp blodprøve hos helsepleier ble vi sittende på venterommet i to timer uten å få svar. Til slutt satt vi helt alene, og resepsjonen slukket lyset og gikk til lunsj.
Jeg banket på døren til pauserommet og hører på innsiden: «Det er sikkert en pasient, jeg åpner ihvertfall ikke».
På innsiden av pauserommet fant jeg åtte helsepleiere som overhodet ikke syntes det var beklagelig at vi hadde brukt en halv skoledag på venterommet. Jeg fikk så beskjed om at dette må jeg snakke med legen om, de brydde seg ikke om det.
Uansett om det er legens feil så er helsepleierene der for å støtte, og bryr seg ingen ting om pasientene.
Vil anbefale andre å finne et annet legekontor.