Anders Bye

Autorisasjon (1980)

20 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Anders Bye er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bye

Stort forbedringspotensiale

Lite undersøkende, virker ikke interessert i å finne ut hva som er galt. Useriøs klinikk, fikk beskjed om å komme inn når jeg ringte men ble skjelt ut i gangen foran venterommet pga mistanke om corona, selv med negativ test. Endte opp med at han satte meg i ny karantene og måtte ta ny test, som igjen ble negativ. Tok 3 uker før jeg ble tatt på alvor med de faktiske plagene mine.

Tydelig, fagelig sterk og tar pasienten på alvor

Byttet fastlege 5 ganger på 15 år grunnet flytt. Sist bytte var på samme klinikk då fastlegen min var syk og jag kom til Anders, byttet direkte til han då jeg direkte følte at han tok meg på alvor, var empatisk, faglige sterk og forståelsesfull. Er selv spesialsykepleier og stiller høge krav. Dette er en god lege

Ubrukelig klinikk, lang e

Svarer ikke på henvendelser, får ikke ut nye resepter på eksemkremer jeg har hatt i 15år. Det er utrolig lang telefonkø og dårlige åpningstider

not knowledgeable

He did not take me seriously, and without inspecting me, gave me some medicines, which made me way worse. He forgot to send me to a specialist, and when I asked, he was surprised that I hadn’t been there yet.
I found it difficult to communicate with him. Also, I got the feeling that I was bothering him for seeking help. I changed my doctor after all these experiences.

Kunnskapsrik

Undersøkende og grundig. Gir vurderinger som oppleves gode og faglig forsvarlige. Har alltid erfart å få gode svar på spørsmål jeg har hatt ifm konsultasjoner.