Anders Bye

Autorisasjon (1980)

23 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Anders Bye er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bye

God kommunikasjon og trygg

God fastlege med mye erfaring. Han gir korte og presise konsultasjoner. Lytter og er forståelsesfull.

Veldig usympatisk lege

Kald, usympatisk å frekk, bryr seg ikke om hvem du er som menneske, jeg har ikke følt at jeg blev lyttet på eller at legen har forsøkt å forstå meg eller vurdert meg nøye.

Nedlatende, og veldig uinterressert

Sitter 90% på datamaskinen, viser ingen interesse for pasienten, vitser veldig upassende, og har ingen forståelse ovenfor at grunnen til at pasienten er der kan være av veldig sensitive og vanskelige grunner. Prater på toppen av dette veldig nedlatende til deg og du sitter igjen med en følelse av å være dum og i veien. Dette må være den dårligste legen jeg har vært borti.

Faglig sterk, men passer nok ikke alle

Jeg har hatt Anders som fastlege i snart 9 år, og jeg er veldig fornøyd med den faglige hjelpen Anders tilbyr. Han henviser alltid videre til spesialist, og er faglig trygg.

Som andre skriver så kan Anders virke noe kald, så hvis du er ute etter en «kosete» lege så burde du nok velge noen andre. For min del er Anders en super lege!

Elendig

Alltid 30 min forsinket og sitter med hodet ned i pcen. Føler meg ikke hørt og ivaretatt. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte og følte han helst bare vil bli ferdig å komme videre på listen over pasienter.