Anders Bye

Autorisasjon (1980)

25 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Anders Bye er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bye

Ikke bra

Det virker rett og slett som han misliker jobben sin og som pasient føler du deg til bryderi. Jeg følte meg hverken hørt eller sett. Ikke bruk denne legen.

Veldig lite interressert

Det virker som om man er til bry for han, ikke spesielt hyggelig.

ny vurdering av anders bye

2 time ble noe helt annet, mannen er jo faktisk en bra og hyggelig lege. anbefales ,

Anbefales ikke

Har sjelden behov for lege, og var hos Anders Bye første og siste gang for et par dager siden. Han var mest opptatt av å taste på pc´n og stilte meg ikke eneste spørsmål ang. tilstanden min. Den var ganske alvorlig, da jeg hadde vært i en sykkelukykke et par dager før. Han skrev en sykemelding uten å engang ta en titt på bruddene og skadene. Hadde en "ovenfra-og-ned"-holdning. Han avbrøt meg og sa at "ja,ja, jeg skal forklare.." da jeg spurte om hvordan jeg skulle gå frem. Lite sympatisk. Har allerede byttet lege.

Ikke så fornøyd

De gangene jeg har vært på Storoklinkken har vært lite positive. Jeg har måtte vente opp til 3 timer før jeg kunne dra hjem en av gangene. Da hadde de "glemt" meg! Enig med mye av det som skrives her, mer opptatt av pc, "jeg vet best"- holdning og lite intressert i hva som faktisk er plagene du kommer med. Har heller bestemt meg for å betale litt ekstra hos en privat lege som faktisk gir deg det du betaler for og utviser mer hjelp i form av prøver, behandlinger og oppføling i etterkant.