Anders Bye

Autorisasjon (1980)

21 av 2000

Storoklinikken Telefonnummer22 09 88 8822 09 88 ...
Vitaminveien 7-9 4 Etg, Storosenteret 0485 Oslo
Anders Bye er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anders Bye

Ikke fornøyd

I mitt tilfelle viste han lite kunnskap og interesse. Fikk mer nyttig informasjon på internett. Enig i beskrivelsene under her. Jeg byttet lege.

Fornøyd

Jeg var hos legen to ganger i uken over en tid i sommer for stell av et stygt sår.
Jeg er meget fornøyd med den behandlingen og oppfølgingen jeg fikk av legen. Jeg følte jeg var i trygge hender hele tiden.
Vil også skryte av damene i resepsjonen som alltid var blide og hjelpsomme mot meg.Jeg har ingenting å klage på.

Grei lege på god klinikk

Legen:
Virker kompetent og opptatt av hva pasienten vil gjøre, og spør mye. Forklarer utdypende, noe som er bra, men til tider litt vel omfattende.
Har også hatt kontakt via nettløsningene, som har vært veldig tilfredstillende.

Klinikken:
Jeg kan ikke si at jeg kjennner meg igjen i de negative kommentarene her. Det eneste jeg mener kan bli bedre på Storoklinikken er bestillingssystemet på nettet.

Storoklinikken har 'nett-konsultasjon' der en kan spørre enklere spm. til sin lege, og det er stort sett en bra nettside. Hver gang jeg har kommet til klinikken uanmeldt har jeg dratt derfra inn 30-45 min, noe som er latterlig bra i forhold til alle andre klinikker jeg har dratt til.

Det eneste negative med denn klinikken er at det er mye som er automatisert, noe som fører til at man mangler service og kontakt med de ansatte. Dette burde blitt fulgt opp med økt oppmerksomhet, men er ikke alltid tilfellet.

Veldig frustrert over han

Jeg har ikke behov for lege ofte, men i det siste året har jeg gått til han flere ganger uten å få noe hjelp, jeg må komme med forslag hva han bør gjøre.
Har ringt mange ganger på å få svar på diverse ting og har ventet på en hendvisningg i over 3 måneder.
synes ikke han er noe flink , føørst og fremst dårlig kommunikasjon. alt skal gå rask og uten å oppnå noe . derfor skal jeg bytte fastlege.

Jeg sitter igjen med en følelse av ubetydelighet

Jeg bestilte legetime for et mindre problem, samtidig stort nok til at jeg faktisk dro til legen. Jeg går sjeldent til lege, så når jeg først bygger opp "mot" til å dra vil jeg gjerne bli tatt seriøst. Jeg følte ikke at han lyttet til meg eller forstod mitt problem. Han hjalp meg ikke videre med problemet.