Parveen Chopra

Autorisasjon (1994)

Parveen Chopra er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Parveen Chopra

Ikke faglig dyktig

Svært dårlig til å foreta en klinisk vurdering av pasienten. Kommer fort med sine egene alternative meninger. Han tegnet opp de ulike dyrene i indisk medisin, noe jeg syntes var irellevant for situasjonen. Henviste videre til alternative terapeuter som virket særdeles lite dyktige. Hyggelig nok, men skummelt å trekke konlusjoner uten tilstrekkelig nok informasjon.

Min kjære fastlege!

Har vært hos Parveen så lenge jeg kan huske, og fått tett oppfølging i alle år. Henvises alltid til spesialist ved behov, blir møtt som et menneske, blir tatt seriøst, og føler meg alltid litt roligere når jeg drar derfra. Yter alltid ekstra for å hjelpe så godt han kan. Superflink lege som virkelig kan faget sitt, og som tar deg på alvor, uansett om det gjelder fysisk eller psykisk sykdom. Håper han jobber til han er 100, for jeg vil ikke skifte fastlege!

Beste legen!

Har vært pasient der i flere år. Han er spesialist i allmenmedisin, og kan også mye om alternativ medisin. Han holder et super servicenivå, og det hender han ringer og spør hvordan jeg har det...

Lege med sans for alternativ medisin

Her brukt ham noen år.

Han er god til å lytte, men kommer veldig fort inn på diverse alternative behandlinger. Noe jeg absolutt ikke føler er veldig betryggende.

Kanskje i raskeste laget til å henvise videre, dårlig til å følge opp prøveresultater, vil man ha svar må man purre.

Ikke legen jeg ville ha stolt på om jeg ble alvorlig syk.

Veldig faglig sterk

Denne legen har tydelig lang erfaring. Veldig rett på sak og ser raskt hva som er galt. Legger også vekt på det psykiske, noe jeg synes ee meget viktig. 10/10