Parveen Chopra

Autorisasjon (1994)

Parveen Chopra er en av 40 fastleger i Indre Østfold

Siste vurderinger av Parveen Chopra

Fastlegen min så lenge jeg kan huske, bytter aldri

Chopra tar seg god tid, og lytter til det du har å si. Han snakker med deg, ikke til deg, og jeg føler meg alltid både sett og forstått når jeg har vært hos han. Jeg har ei heller aldri dratt til han uten å få løst problemene mine.

Enkel å snakke med er han også, de gangene han har tid er han tilgjengelig for både lettbeint samtaler og litt humor.

Slenger meg forøvrig på kommentaren nedenfor: flott med en fastlege som ikke kommer frem med pillebrettet hver eneste gang man har en plage!

Hyggelig, ser deg som pasient, stor tiltro til hans kompetanse, og han får problemer løst.

Veldig fornøyd!

Beste indiske legen jeg har gått til

Han er også den eneste indiske legen jeg har gått til, men jeg synes det har vært bra med en lege som er opptatt av klassisk indisk medisin, yoga og buddhistisk mindfulness.

Veldig fornøyd!

Både jeg og samboer og våre to barn har brukt Chopra i flere år. Vi er så fornøyde med han! Kunne ikke fått en bedre lege! Flink med barna våre og. Min sønn på fire nekter å gå til andre enn han.

dyktig

veldig dyktig lege, han er tydelig erfaren og tar deg på alvor. mange andre leger gjør ikke jobben sin skikkelig, så det er dint å møte på leger som gjør det. kommer nok tilbake til ham neste gang jeg har et problem. Han var ikke så morsom da men man drar jo ikke til legen for å ha det gøy.

Flink med barn

Ikke fastlegen min, men stillte opp for min sønn som hadde fått et glass skår i foten. Tydelig kirurgisk erfaring samtidig veldig flink til å berolige barn. Stødig, trygg og profesjonell Tydelig at han tar jobben sin alvorlig og liker seg med pasienter, spesielt barn