Jon Christensen

1983

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Harbitzalleen Legesenter AS
Harbitzalléen 2A 0275 Oslo
Tlf: 22 51 58 58 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Jon Christensen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jon Christensen

Suverent dyktig fastlege.

Jeg har hatt denne lege i svært mange år.
Han er faglig dyktig.
Han er opptatt av meg som pasient. Han har tid og viser at han vil lytte til meg som pasient.

Han er tollmodig og meget forståelsesfull. Jeg får normalt time med svært kort ventetid.

Personalet på legesenteret oppleves som hensynsfulle og hjelpsomme.
Legen kan absolutt anbefales !

Dyktig, behagelig og hyggelig lege.

Jeg byttet til Jon Christensen på forsommeren i 2016 og av forskjellige årsaker har jeg vært der 3 ganger i løpet av 4-5 mndr. Jeg har hver gang blitt mottatt på en hyggelig måte og fått en profesjonell behandling - både av legen og av apparatet rundt ham. Flotte lokaler, vennlig betjening, kort ventetid etc. etc. Kan anbefales!

Veldig bra lege

Hyggelig og imøtekommende. Interessert i pasienten. Virker som han har nok tid til deg. Har fått time på dagen hvis viktig.

Skuffet

Leste alle de gode omtalene og trodde denne legen ville være et godt valg, da legen min flyttet utenlands. Dessverre hadde jeg en helt annen opplevelse. Jeg følte legen var der kun for pengenes skyld. Det var over 1 mnd ventetid for å få time og når man endelig kom inn, følte jeg at jeg bare var til bryderi. Så etter noen få legetimer der fikk jeg nok og har byttet igjen.

Meget dyktig og behagelig

Føler meg "velkommen" og er flink til å følge opp. Føler han tar den tiden han trenger ved konsultasjonen.

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg byttet fastlege da jeg var lei av å bli oversett av min forrige lege. Jeg måtte skrive ned ting jeg skulle spørre om fordi alt måtte gå veldig fort! Pratet mens han trykket på tastaturet. Jeg ble anbefalt Christensen av en venninne og er meget fornøyd! Føler meg trygg! Synd han ikke har kapasitet til å ta inn flere. Flere av mine venner vil gjerne begynne hos ham.

Har anbefalt han til mange!

Har vært min fastlege siden -99. Har kun gode ting å si om han som lege. Han tar deg på alvor og er grundig. Ingen dikkedare. Er direkte og lett å kommunisere med. Faglig dyktig.

Dyktig, hyggelig og tilstede

Dyktig fastlege, imøtekommende. Tilstedeværelse, du er i fokus. Kan absolutt anbefales.

Fantastisk

Jon er en faglig meget dyktig lege og en utrolig hyggelig og sympatisk person. Han er levende opptatt av sine pasienters ve og vel. Alltid til stede og meget effektiv.

Meget bra

Har hatt legen i mange år og har ikke hatt tanke på å bytte. Har god kjemi med legen, kan ta opp små og store saker . Føler meg trygg og tatt på alvor.

Utmerket fastlege!

Jon har vært min faste lege i mange år, og jeg er meget fornøyd med kvalitet, service og tilgjengelighet! Jeg går til årlig helsesjekk hos ham, og det har gjort at jeg har fått plukket opp en del ting tidlig - før det utviklet seg.

Kunne ikke ha fått en bedre lege.

Et besøk var det som skulle til for å finne svaret det andre leger hadde latt meg slite med 5-6 år.
Han har alltid tid. Er mer opptatt av å lytte og snakke enn å lese og taste.
Litt forenklet: Uten han hadde jeg kanskje ikke vært.

En fremragende Fastlege

En dyktig og allsidig lege som er kommuniserer fremragende og er omgjengelig

Behagelig og proffesjonell

Vært vår familielege siden ordningen ble innført.

Lyttende

Har gått hos ham i over 20 år. God til å lytte,tar seg tid når nødvendig,henviser videre uten innsigelser. Blir tatt på alvor , og undersøker nye "vondter"

En dyktig tillitsperson du faktisk får hjelp av.

For meg har han vært Snåsamannen nr.2 med legeutdannelse. Man føler med det samme du tar han i hånden at dette er en tillitsperson. Er flink med spørsmålene. Hjelper deg, og henviser deg videre i systemet dersom det trengs - hele veien.

Veldig god lege

Jon er lege for begge mine barn og selv om vi bor og jobber på andre siden av byen, vil vi gjerne beholde han til både barna og samboeren som har brukt han i mange år.