Jon Christensen

Harbitzalléen Legesenter A/S

1983

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Harbitzalléen Legesenter A/S Telefonnummer22 51 58 5822 51 58 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Harbitzalléen 2 A 0275 Oslo
Jon Christensen er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jon Christensen

Ikke bra

Legen ønsker ikke å ta stilling til en vanskelig problemstilling. Reiser på ferie uten å opplyse og gjør at saken blir stående i en måned...
Vi har ikke klart å kommunisere på noen god måte...

Imøtekommende og bestemt.

Jeg har hatt Christensen som min fastlege i over 20 år og har bare gode ting å si om han som lege og legesenteret. Han lytter og tar meg som pasient på alvor. Lett å prate med og har også lun humor. Jeg har anbefalt han til andre venner og de har også hatt samme erfaring som jeg. Han er myk i form og fast i sak. Anbefales på det sterkeste.

Suverent dyktig fastlege.

Jeg har hatt denne lege i svært mange år.
Han er faglig dyktig.
Han er opptatt av meg som pasient. Han har tid og viser at han vil lytte til meg som pasient.

Han er tollmodig og meget forståelsesfull. Jeg får normalt time med svært kort ventetid.

Personalet på legesenteret oppleves som hensynsfulle og hjelpsomme.
Legen kan absolutt anbefales !

Dyktig, behagelig og hyggelig lege.

Jeg byttet til Jon Christensen på forsommeren i 2016 og av forskjellige årsaker har jeg vært der 3 ganger i løpet av 4-5 mndr. Jeg har hver gang blitt mottatt på en hyggelig måte og fått en profesjonell behandling - både av legen og av apparatet rundt ham. Flotte lokaler, vennlig betjening, kort ventetid etc. etc. Kan anbefales!

Veldig bra lege

Hyggelig og imøtekommende. Interessert i pasienten. Virker som han har nok tid til deg. Har fått time på dagen hvis viktig.