Jon Christensen

Sjømannslege

Jon Christensen er en av 561 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Jon Christensen

Suverent dyktig fastlege.

Jeg har hatt denne lege i svært mange år.
Han er faglig dyktig.
Han er opptatt av meg som pasient. Han har tid og viser at han vil lytte til meg som pasient.

Han er tollmodig og meget forståelsesfull. Jeg får normalt time med svært kort ventetid.

Personalet på legesenteret oppleves som hensynsfulle og hjelpsomme.
Legen kan absolutt anbefales !

Veldig bra lege

Hyggelig og imøtekommende. Interessert i pasienten. Virker som han har nok tid til deg. Har fått time på dagen hvis viktig.

Skuffet

Leste alle de gode omtalene og trodde denne legen ville være et godt valg, da legen min flyttet utenlands. Dessverre hadde jeg en helt annen opplevelse. Jeg følte legen var der kun for pengenes skyld. Det var over 1 mnd ventetid for å få time og når man endelig kom inn, følte jeg at jeg bare var til bryderi. Så etter noen få legetimer der fikk jeg nok og har byttet igjen.

Meget dyktig og behagelig

Føler meg "velkommen" og er flink til å følge opp. Føler han tar den tiden han trenger ved konsultasjonen.

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg byttet fastlege da jeg var lei av å bli oversett av min forrige lege. Jeg måtte skrive ned ting jeg skulle spørre om fordi alt måtte gå veldig fort! Pratet mens han trykket på tastaturet. Jeg ble anbefalt Christensen av en venninne og er meget fornøyd! Føler meg trygg! Synd han ikke har kapasitet til å ta inn flere. Flere av mine venner vil gjerne begynne hos ham.