Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Porsgrunn Legesenter AS

2002

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Porsgrunn Legesenter AS
Augestadveien 7 3914 Porsgrunn
Tlf: 35 55 59 99 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Mathea Kjærbo Brobakken er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Kjempebra lege

Anne Brobakken er flink og grundig. God til å lytte, imøtekommende og løsningsorientert!
Flink til å stille spørsmål og har en "menneskelig" væremåte. Møter deg med respekt og viser oppriktig interesse i meg som pasient. Tar seg god tid! Kan virkelig anbefales!

For lite kunnskap

Jeg mister tilliten til legen min når hun drar opp google for å lese om behandling på sykdommer som burde være grunnleggende å vite om. Når jeg sitter som pasient og kan fortelle mer om aktuell behandling enn det legen kan, føler jeg hun ikke innehar nok kunnskap. Jobber selv i helsevesenet og forbereder meg alltid før jeg mottar nye pasienter, det samme tenker jeg hun burde gjøre/bli flinkere på. Vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, tidvis ufine personer i skranken og føler legen har liten tid.

Lite troverdig

Legen er uhøfflig, virker ikke som hun har tid til deg, mer at du er til bry. Når du sitter hos legen føler man at legen ikke kan faget sitt. Ikke har nok kunnskap. Lite kunnskap om barnesykdommer. Hun angriper deg og kommer med påstander i stede for å høre og tro på det du har og si. Ikke medmenneskelig. Etter å ha hatt verdens flinkeste lege var dette grusomt. Byttet fastlege.

Sympatisk og støttende

Har gått veldig mye til lege de siste par årene og har vært veldig fornøyd med oppfølgingen av Brobakken. Alltid søt og grei og støttende i forhold til mine "problemer".
Synes hun er flink til å lytte og ta meg seriøst. Også i forhold til oppfølging hos eksterne behandlere.
Anbefales på det varmeste! Kjenner ikke igjen de som gir henne dårlig kritikk og sammenligner henne med en bestemt person...

Endelig en lege som LYTTER

Begynte å tro jeg selv var hypokonder, da den forrige legen ba meg slappe av og ta en Ibux. Anne fikk sendt meg til spesialist som straks fant hva som feiler meg, og etter flere år i smerte-hel... blir jeg nå operert. Hurra for Anne!

Nedtur!

Vil også være enig i beskrivelsen til andre her,veldig arrogant og lite forståelsesfull, nei Ronny du er dypt savnet som lege.
Jeg kan ikke bruke denne legen føler meg lite verdifull,vil bytte i full fart.

Arrogant og lytter dårlig på pasienten

Har hatt 4 fastleger i mitt liv, og etter å ha hatt Ronny dalene (glimrende lege og menneske) har jeg blitt overført til brobakken.
Arrogant og lite hyggelig person, jeg skal bytte fastlege snarest!

Veldig fornøyd med legen!

God til å lytte og stille relevante spørsmål. Man føler seg ivaretatt som pasient på en god måte.

veldig bra

Lytter, gjør de rette tingene, men er vanskelig tilgjengelig. Kontoret er ofte svært dårlig tilgjengelig på telefon. Savrtelefon sier at det er stengt mellom 11 til 12.30. I dag er det ingen som svarer etter kl 12.30 foreløpig (kl 12.55)

Min redning

En veldig ydmyk lege som henviser deg til de riktige spesialistene, samt følger opp behandlingen du får fra dem. Hun er også åpen for å prøve ut mindre kjente og mer spesifikke medisiner dersom de passer best i pasientens konkrete tilfelle. Altfor mange leger gjør det motsatte, nemlig å skrive ut de samme medisinene til en hel bunke sykdommer.

Savner den her legen her i Karasjok

Jeg har aldri fått så god hjelp som av henne,helt utrolig og fantastisk menneske hun har tid til pasienter og en god lytter sender deg videre hvis hun finner ut at ho ikke kan hjelpe med. jeg andbefaler henne til alle sammen.

Et savn i Karasjok

Super dyktig lege, både faglig og medmennesklig. Man blir både hørt og sett og sendt videre i systemet når det er behov for det. Ville nok ennå vært fastlegen min hvis hun ikke hadde flyttet.

En lege som kan det og kommunisere på et forståelig språk.

Hun stiller de rette spørsmål , lytter , har tid og ikke minst er hun en hyggelig og forståelses full lege. Bare det og snakke med henne er beroligende. Ikke minst ALLTID et hyggelig smil. Anbefales for alle...