Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Autorisasjon (2002)

Anne Mathea Kjærbo Brobakken er en av 41 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anne Mathea Kjærbo Brobakken

god og kunnskapsrik lege

imøtekommende og lyttende lege som følger opp meg som pasient. hun gir meg time relativt raskt og er flink til å følge opp svar fra samarbeidende instanser.

Ikke imponert

Jeg står på venteliste til ny fastlege, for jeg kan ikke huske sist jeg gikk fra kontoret hennes uten å føle meg dum. Jeg blir ofte ikke tatt på alvor, og hun vet ikke hva som er best for meg. Jeg får på en måte ingenting ut av legetimene. Dessverre trenger man en henvisning fra fastlege for alt i disse dager. Ser fram til den dagen jeg ikke trenger å ha noe med henne å gjøre igjen.

Beste fastlege i Porsgrunn

Sannsynligvis den beste legen i Porsgrunn. For når jeg snakker med andre, så klager de over at deres leger ikke lytter, prater over hodet på en og bare skriver ut resepter på ubrukelige medisiner.
Her får du service, empati, en person som lytter og sender deg videre dersom det trengs. Skulle ønske at hun hadde plass til flere. Enestående lege👍

Fantastisk fastlege

Jeg synes hun er en fantastisk fastlege: tar seg god tid, lytter og er menneskelig. Ikke later som om hun kan alt om alt (det er ingen som kan!!!) og er ikke arrogant, henviser videre når det er behov for det, følger opp. Lett å snakke med. Jeg jobber selv i helsevesenet, så jeg har sett litt av hvert, men denne legen anbefaler jeg for det sterkeste.

Lyttende og medfølende :)

Er veldig fornøyd:)
Hun er en lyttende,medfølende og dyktig lege.
Ser det er noen som klager på ventetid på telefon...
Men ringer man "til rett tid"(Tlf åpner 0815) så kommer man stort sett igjennom ganske fort:)
Man kan også sende melding via helseresponsappen kvelden i forveien,og da får du svar tidlig neste morgen:)