Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Autorisasjon (2002)

Anne Mathea Kjærbo Brobakken er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Beste allmennlegen jeg har hatt

Anbefales. Varm og fin. Forståelsesfull. Henviser fort videre.

På grunn av fastlege krise… så må man booke legetimer minimum to uker i forveien.

Empatisk, interessert og handlekraftig.

Jeg har utelukkende god erfaring med Anne Mathea. Hun har empati, omsorg og jeg føler meg både trygg og ivaretatt hos henne. Hun virker interessert i problemstillingene, lytter og stiller gode spørsmål. Sitter ikke ved PCen og kikker på skjermen og skriver på den mens hun lytter og spør. Det gjør at jeg føler meg sett og hørt samtidig som det gir inntrykk av at hun faktisk har tid til meg. Hun har selvtillit, tar avgjørelser lett og er handlekraftig. Godt å være hos en lege som tar tak i ting med en gang! Jeg er så takknemlig for hvordan hun møter meg hver time. Hun er god på psykisk helse både med ord, handling, spørsmål, tiltak, oppfølging og empati. Hun er direkte og ærlig, man vet fort hvor man har henne noe jeg personlig synes er fint. Hun er god på samarbeid både med meg som pasient og med andre samarbeidspartnere. Er også imponert over veldig kort ventetid, hun er ofte til tiden noe mange andre leger ikke er. En veldig dyktig lege som jeg virkelig kan anbefale :)

god og kunnskapsrik lege

imøtekommende og lyttende lege som følger opp meg som pasient. hun gir meg time relativt raskt og er flink til å følge opp svar fra samarbeidende instanser.

Ikke imponert

Jeg står på venteliste til ny fastlege, for jeg kan ikke huske sist jeg gikk fra kontoret hennes uten å føle meg dum. Jeg blir ofte ikke tatt på alvor, og hun vet ikke hva som er best for meg. Jeg får på en måte ingenting ut av legetimene. Dessverre trenger man en henvisning fra fastlege for alt i disse dager. Ser fram til den dagen jeg ikke trenger å ha noe med henne å gjøre igjen.

Beste fastlege i Porsgrunn

Sannsynligvis den beste legen i Porsgrunn. For når jeg snakker med andre, så klager de over at deres leger ikke lytter, prater over hodet på en og bare skriver ut resepter på ubrukelige medisiner.
Her får du service, empati, en person som lytter og sender deg videre dersom det trengs. Skulle ønske at hun hadde plass til flere. Enestående lege👍