Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Augestadveien 7 3914 Porsgrunn
Anne Mathea Kjærbo Brobakken er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Kjempebra lege

Anne Brobakken er flink og grundig. God til å lytte, imøtekommende og løsningsorientert!
Flink til å stille spørsmål og har en "menneskelig" væremåte. Møter deg med respekt og viser oppriktig interesse i meg som pasient. Tar seg god tid! Kan virkelig anbefales!

For lite kunnskap

Jeg mister tilliten til legen min når hun drar opp google for å lese om behandling på sykdommer som burde være grunnleggende å vite om. Når jeg sitter som pasient og kan fortelle mer om aktuell behandling enn det legen kan, føler jeg hun ikke innehar nok kunnskap. Jobber selv i helsevesenet og forbereder meg alltid før jeg mottar nye pasienter, det samme tenker jeg hun burde gjøre/bli flinkere på. Vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, tidvis ufine personer i skranken og føler legen har liten tid.

Lite troverdig

Legen er uhøfflig, virker ikke som hun har tid til deg, mer at du er til bry. Når du sitter hos legen føler man at legen ikke kan faget sitt. Ikke har nok kunnskap. Lite kunnskap om barnesykdommer. Hun angriper deg og kommer med påstander i stede for å høre og tro på det du har og si. Ikke medmenneskelig. Etter å ha hatt verdens flinkeste lege var dette grusomt. Byttet fastlege.

Sympatisk og støttende

Har gått veldig mye til lege de siste par årene og har vært veldig fornøyd med oppfølgingen av Brobakken. Alltid søt og grei og støttende i forhold til mine "problemer".
Synes hun er flink til å lytte og ta meg seriøst. Også i forhold til oppfølging hos eksterne behandlere.
Anbefales på det varmeste! Kjenner ikke igjen de som gir henne dårlig kritikk og sammenligner henne med en bestemt person...

Endelig en lege som LYTTER

Begynte å tro jeg selv var hypokonder, da den forrige legen ba meg slappe av og ta en Ibux. Anne fikk sendt meg til spesialist som straks fant hva som feiler meg, og etter flere år i smerte-hel... blir jeg nå operert. Hurra for Anne!