Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Augestadveien 7 3914 Porsgrunn
Tlf: 35 55 59 99 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anne Mathea Kjærbo Brobakken er en av 36 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Lyttende og medfølende :)

Er veldig fornøyd:)
Hun er en lyttende,medfølende og dyktig lege.
Ser det er noen som klager på ventetid på telefon...
Men ringer man "til rett tid"(Tlf åpner 0815) så kommer man stort sett igjennom ganske fort:)
Man kan også sende melding via helseresponsappen kvelden i forveien,og da får du svar tidlig neste morgen:)

Hensynsløs

Bytt til en annen før du blir syk og trenger hjelp.
Stoppet plutselig min resept etter å hatt den i 2 år uten å gi meg varsel om det engang.
Lite forståelsesfull er hun og

Kjempebra lege

Anne Brobakken er flink og grundig. God til å lytte, imøtekommende og løsningsorientert!
Flink til å stille spørsmål og har en "menneskelig" væremåte. Møter deg med respekt og viser oppriktig interesse i meg som pasient. Tar seg god tid! Kan virkelig anbefales!

For lite kunnskap

Jeg mister tilliten til legen min når hun drar opp google for å lese om behandling på sykdommer som burde være grunnleggende å vite om. Når jeg sitter som pasient og kan fortelle mer om aktuell behandling enn det legen kan, føler jeg hun ikke innehar nok kunnskap. Jobber selv i helsevesenet og forbereder meg alltid før jeg mottar nye pasienter, det samme tenker jeg hun burde gjøre/bli flinkere på. Vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, tidvis ufine personer i skranken og føler legen har liten tid.

Lite troverdig

Legen er uhøfflig, virker ikke som hun har tid til deg, mer at du er til bry. Når du sitter hos legen føler man at legen ikke kan faget sitt. Ikke har nok kunnskap. Lite kunnskap om barnesykdommer. Hun angriper deg og kommer med påstander i stede for å høre og tro på det du har og si. Ikke medmenneskelig. Etter å ha hatt verdens flinkeste lege var dette grusomt. Byttet fastlege.