Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Autorisasjon (2002)

Anne Mathea Kjærbo Brobakken er en av 45 fastleger i Porsgrunn

Siste vurderinger av Anne Mathea Kjærbo Brobakken

Fantastisk fastlege

Jeg synes hun er en fantastisk fastlege: tar seg god tid, lytter og er menneskelig. Ikke later som om hun kan alt om alt (det er ingen som kan!!!) og er ikke arrogant, henviser videre når det er behov for det, følger opp. Lett å snakke med. Jeg jobber selv i helsevesenet, så jeg har sett litt av hvert, men denne legen anbefaler jeg for det sterkeste.

Lyttende og medfølende :)

Er veldig fornøyd:)
Hun er en lyttende,medfølende og dyktig lege.
Ser det er noen som klager på ventetid på telefon...
Men ringer man "til rett tid"(Tlf åpner 0815) så kommer man stort sett igjennom ganske fort:)
Man kan også sende melding via helseresponsappen kvelden i forveien,og da får du svar tidlig neste morgen:)

Hensynsløs

Bytt til en annen før du blir syk og trenger hjelp.
Stoppet plutselig min resept etter å hatt den i 2 år uten å gi meg varsel om det engang.
Lite forståelsesfull er hun og

Kjempebra lege

Anne Brobakken er flink og grundig. God til å lytte, imøtekommende og løsningsorientert!
Flink til å stille spørsmål og har en "menneskelig" væremåte. Møter deg med respekt og viser oppriktig interesse i meg som pasient. Tar seg god tid! Kan virkelig anbefales!

For lite kunnskap

Jeg mister tilliten til legen min når hun drar opp google for å lese om behandling på sykdommer som burde være grunnleggende å vite om. Når jeg sitter som pasient og kan fortelle mer om aktuell behandling enn det legen kan, føler jeg hun ikke innehar nok kunnskap. Jobber selv i helsevesenet og forbereder meg alltid før jeg mottar nye pasienter, det samme tenker jeg hun burde gjøre/bli flinkere på. Vanskelig å komme gjennom på telefon til legekontoret, tidvis ufine personer i skranken og føler legen har liten tid.