Per Magnus Christensen

Autorisasjon (1983)

Per Magnus Christensen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Magnus Christensen

Følger ikke opp

Han er hyggelig nå man først kommer inn etter forsinkelser på normalt mellom 40 og 60 minutter. Grei hvis du er forkjølet men viser liten interesse for mer alvolige helseproblemer. Han har ved to anledninger opplevd at han ikke sender inn papirer til rette instanser. Det er uakseptabelt nå det er behov for utredning og denne blir forsinket fordi han ikke sender inn papirene.

Lytter til pasienten

Christensen er utrolig dyktig på sitt fagfelt i tillegg til at kommuniserer godt med pasienten. Han tar en hver undersøkelse alvorlig, og forsikrer seg alltid om at man er tilfreds med undersøkelsene. Han tar seg tid til å bli kjent med pasienten og viser interesse for pasientens velvære. Han bruker lang tid på hver pasient noe man setter stor pris på, men som kan være noe ubeleilig om man har dårlig tid og må sitte i kø. Generelt sett er Christensen en lege som oppfyller alle krav både som en person man kan betro seg til, og som en dyktig fastlege.

Tilgjengelig

Synes Per er en bra lege. Han er fornuftig, gir ikke ut resepter for noe som mest sannsynlig går over av seg selv. Samtidig tar han på alvor de problemer som trenger oppfølging. Ja, man må ofte vente lenge før man kommer inn, men samtidig må man aldri vente lenge for å få time!!!

Grei lege for resept - ellers styr unna

Grei lege hvis du bare skal ha en resept. Styr unna hvis det feiler deg noe eller du trenger oppfølging. Bruk da Volvat eller legevakten. Har for mange pasienter, og det ser man. Ellers er det lang ventetid før du kommer i inn

Blir legebytte på meg

Gruer meg alltid til å dra dit da det alltid er forsinkelser og man føler man er på samlebånd. Han er lett å snakke med, men føler tidvis at jeg ikke blir tatt på alvor og må mase meg til de nødvendige prøvene. Jeg og samboeren min prøver nå å få barn og jeg vet jeg kommer til å ha mye kontakt med fastlegen min framover, så har nå byttet og er glad for at jeg slipper å føle meg som et problem de gangene jeg faktisk må til lege.