Per Magnus Christensen

Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Per Magnus Christensen er en av 570 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Magnus Christensen

Den beste fastlegen

Jeg byttet fastlege til Per Magnus Christensen for ca 1 år siden og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Han tar seg tid, lytter, er interessert i deg som person og er veldig omsorgsfull. Jeg føler alltid at mine behov blir møtt og at jeg slipper å «forsvare» meg under konsultasjon. Anbefales på det sterkeste :-)

Omsorgsfull og imøtekommende

Omsorgsfull og imøtekommende. Husker forrige visitt, og lett å bli kjent med. Bruker god tid på samtale, er tillitsfull og lytter. Bruker god tid på hver enkelt, og når man vet at personen før en blir hørt så er det verdt ventetiden.

Har vært en stor ressurs i en vanskelig periode.

Imøtekommende og hyggelig,1 men lite orden og faglig usikker

Holder sjeldent avtaler eller løfter til tider han lover , prater mye, lytter mindre, virker faglig usikker og er svært ofte forsinket

Imøtekommende og vennlig

En meget vennlig og imøtekommende leve. Tok seg god tid til å snakke med meg. Fikk den hjelp jeg ønsket.

Frarådes

Fin lege om du er frisk. Hyggelig og imøtekommen på kontoret, men oppfølging er totalt fraværende. Sender henvisninger uten nødvendig dokumentasjon, slik at de blir avvist. Selv etter nye besøk og purring klarer han ikke å rette opp i egne feil. Frarådes på det sterkeste!