Per Magnus Christensen

Tlf: 23 22 21 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Per Magnus Christensen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Magnus Christensen

Veldig Dyktig og imøtekommende

Jeg har hatt Per Magnus Christensen som fastlege i nærmere 20 år.

Jeg opplever han som meget kompetent, med empati og faglig dyktighet.

Får stort sett alltid time innen 1-2 dager, raskere om det er prekært.

Meget fornøyd.

Er opptatt av hele mennesket

Per Magnus er opptatt av hvordan du har det i helhet. Hjemme og på jobb + Fritidsintreresser. Hva som kan være med å gjøre deg frisk både med og evt. uten medisinering.

Per M. Christensen er faglig kompetent, professionel og ansvarsfuld lege med 100% patient fokus

Jeg har den varmeste anbefaling af Per M. Christensen som min fastlege.
Jeg er lige flyttet til Norge (fra Danmark) og fik tildelt Per Christensen i december 2016.
Jeg er gravid i 4. Måned og har ikke været til lege i Norge siden min ankomst i august. Derfor var det ekstra vigtigt for mig at få en grundig lege undersøgelse, og en lege der kunne hjælpe mig med praktiske spørgsmål og informationer og god vejledning.
Jeg oplevede at Per tog sig rigtig god tid til mig, han var nærværende, personlig, engageret og yderst sympatisk som lege og menneske.
På alle måder en god oplevelse som patient - og jeg kan varmt anbefale Per!

Dyktig lege

Faglig dyktig lege, som jeg stoler på.
Får alltid time på dagen. Noen ganger litt ventetid, men mest sannsynlig fordi han lytter til pasientene og alltid tar seg tid til deg.

Middels

Opplevd Mangelfull kompetanse innenfor de områdene jeg trenger bistand til. Senere tid råd mht overgangsalder og generelle plager relatert til dette. Virker ikke oppdatert på medikamenter og skaper utrygghet.,Vær heller ærlig på det.
Usikker på hvem han vil best. Egen lommebok eller pasientens beste. Liten respekt for andres tid. Har ikke opplevd en gang å komme inn når jeg har time.

Beste fastlegen jeg har hatt

Har hatt han som fastlege i mange år. Reiste til og med 4 mil en vei for å dra på time. Han er veldig dyktig, kort ventetid og lytter alltid. Kunne ønske jeg fortsatt hadde han som lege.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Christensen har vært min fastlege i 12 år og jeg setter stor pris på han. Han er proffesjonell og kompetent men spesielt setter jeg pris på hans menneskelige innstilling og fokus på meg som person. Det gjør at jeg alltid føler meg trygg på å ta opp nær sagt alle problemstillinger

Kjempehyggelig lege

Han er imøtekommende, forståelsesfull og faglig dyktig! Du blir alltid møtt med et smil, han tar deg alltid seriøst og kommer med faglige tydlige tilbakemeldinger. Alltid hjelpsom.

Useriøs og upålitelig

Fikk bestilt time etter en uke. Tross time tidlig på dagen var det ventetid på over en time før en annen ansatt ved legekontoret informerte om at man bare må fortsette å vente. Jeg fikk aldri møtt legen, og måtte forlate legekontoret uten konsultasjon. Går aldri til lege med mindre det er strengt nødvendig og sammenliknet med andre fastleger jeg har besøkt tidligere er dette det mest useriøse jeg har opplevd. Hva kan bli bedre? Basert på mine erfaringer vil jeg si det er forbedringspotensiale i planleggingen av mottak av pasienter slik at man faktisk får møte legen.

Meget dyktig. Anbefales!

Både jeg og mine 2 barn bruker dr. Christensen. Dyktig, fantastisk til å følge opp. Informativ og det oppleves trygt å ha en fastlege som dr. Christensen.

Overfladisk og lang ventetid

Han er hyggelig men virker dessverre overfladisk og følger dårlig opp.

Han er stort sett alltid minst 30 minutter forsinket, selv tidlig på dagen.

Kan ikke anbefales.

Dyktig og trygg lege

Har vært min fastlege i mange år nå og jeg har alltid opplevd ham som trygg, lyttende,faglig dyktig og rask til å henvise videre hvis det er nødvendig. Før hendte det at han som de aller fleste fastleger jeg hører om var forsinket, noe han alltid beklaget. Nå er han tilbake etter en tids fravær og har vært presis begge ganger jeg har hatt time hos ham.

Hyggelig og grundig.

Meget hyggelig. Bestilte time på onsdag og fikk tildelt time raskt(på dagen om jeg ville). Måtte ikke vente når jeg var der og følte at jeg fikk grundig hjelp. Mitt problem var av den mindre alvorlige typen, men han gjorde det jeg trengte og litt til. Anbefales.

Ikke interessert i pasienten

Denne legen er overhode ikke interessert i deg eller din grunn til å komme.
Ventetiden er sjelden mindre enn 30 min og det selv om du har første time.
Samtalen starter med,
Lenge siden nå - du ser jammen godt ut!
Han er tilbake etter en pause nå, værre enn noen gang. Bytt lege!

Overhodet ikke empatisk

Ubehagelig, uhøflig, ovenfra-og-ned holdning, ALLTID laaaang tid å vente og bare man kommenterer dét, får man beskjed om at "du har jo så god tid, du". Besserwisser.

Blid og hyggelig, men lite interessert

Mitt inntrykk er at hans holdning stort sett er "det blir så bra så!", men han tar seg ikke tid til å høre på det du har å si. Jeg måtte faktisk be om å få lov til å snakke ferdig, og han var ekstremt motvillig til å gi henvisning til spesialist (gynekolog). Han skrev til og med i henvisningen at den kanskje var unødvendig, med en litt annen formulering (etter at jeg fikk kranglet meg til en henvisning hvilket ikke var lett ettersom han ikke ville høre årsakene til at jeg ville ha den i utgangspunktet). Veldig blid og vennlig, men snakker i munnen på deg og er veldig dårlig til å lytte. Mest opptatt av å fylle inn skjemaer o.l.

Hyggelig , men til lite hjelp

jeg har vært pasient hos PMG i flere år.

Etter flere ganger, med ventetid opptil 45 min, og da jeg endelig kom inn, ringte mob hans 2 ggr, tok tlf og pratet i vei.

kom med en infeksjon, som han ikke fulgte opp .

Gikk til en annen lege, og fikk tatt de nødvendige prøvene, og fikk riktig medesin.

Har nå byttet fastlege, ikke å anbefale denne legen.

Tar deg ikke på alvor

Trengte psykisk behandling. Tok flere uker før jeg fikk henvisning til spesialist.

En lege som lytter og ser

Det er viktig med en lege som ser deg og lytter. Det gjør absolutt Christensen.

Veldig hyggelig men lettvint

Jeg har hatt Christensen som lege i mange år, og det fungerte flott da jeg kun var innom en sjelden gang for p-piller eller "enkle" ting. Da jeg fikk en kronisk sykdom, ble det for overfladisk og lettvint for meg. Jeg byttet lege.