Per Magnus Christensen

Slemdal Legesenter Mann, 60 år

Autorisert1983
Ledige plasser 197 av 2500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Slemdal Legesenter

Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Per Magnus Christensen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Magnus Christensen

Per M. Christensen er faglig kompetent, professionel og ansvarsfuld lege med 100% patient fokus

Jeg har den varmeste anbefaling af Per M. Christensen som min fastlege.
Jeg er lige flyttet til Norge (fra Danmark) og fik tildelt Per Christensen i december 2016.
Jeg er gravid i 4. Måned og har ikke været til lege i Norge siden min ankomst i august. Derfor var det ekstra vigtigt for mig at få en grundig lege undersøgelse, og en lege der kunne hjælpe mig med praktiske spørgsmål og informationer og god vejledning.
Jeg oplevede at Per tog sig rigtig god tid til mig, han var nærværende, personlig, engageret og yderst sympatisk som lege og menneske.
På alle måder en god oplevelse som patient - og jeg kan varmt anbefale Per!

Dyktig lege

Faglig dyktig lege, som jeg stoler på.
Får alltid time på dagen. Noen ganger litt ventetid, men mest sannsynlig fordi han lytter til pasientene og alltid tar seg tid til deg.

Middels

Opplevd Mangelfull kompetanse innenfor de områdene jeg trenger bistand til. Senere tid råd mht overgangsalder og generelle plager relatert til dette. Virker ikke oppdatert på medikamenter og skaper utrygghet.,Vær heller ærlig på det.
Usikker på hvem han vil best. Egen lommebok eller pasientens beste. Liten respekt for andres tid. Har ikke opplevd en gang å komme inn når jeg har time.

Beste fastlegen jeg har hatt

Har hatt han som fastlege i mange år. Reiste til og med 4 mil en vei for å dra på time. Han er veldig dyktig, kort ventetid og lytter alltid. Kunne ønske jeg fortsatt hadde han som lege.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Christensen har vært min fastlege i 12 år og jeg setter stor pris på han. Han er proffesjonell og kompetent men spesielt setter jeg pris på hans menneskelige innstilling og fokus på meg som person. Det gjør at jeg alltid føler meg trygg på å ta opp nær sagt alle problemstillinger