Per Magnus Christensen

Slemdal Legesenter
Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Per Magnus Christensen er en av 556 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Magnus Christensen

Hyggelig, men følger ikke opp.

Jeg har hatt ham som fastlege i 2 år, og har nå vært nødt til å bytte fastlege.

Det er ikke store oppfølgingen jeg har hatt behov for, men hver gang jeg har hatt behov for helsehjelp har det vært noe som har blitt glemt. Resepter blir ikke lagt inn etter avtale og sykemeldinger blir ikke skrevet, til tross for samtlige purringer. Det har ved mer enn én anledning endt opp med at det forespurte blir overført til en annen lege ved fastlegekontoret. Dette er synd, for han fremstår som en hyggelig lege som viser oppriktig interesse for både aktuelle problemstillinger og tidligere sykdomshistorikk.

På bakgrunn av dette vil jeg anbefale å velge en annen fastlege.

Imøtekommende og vennlig

En meget vennlig og imøtekommende leve. Tok seg god tid til å snakke med meg. Fikk den hjelp jeg ønsket.

Frarådes

Fin lege om du er frisk. Hyggelig og imøtekommen på kontoret, men oppfølging er totalt fraværende. Sender henvisninger uten nødvendig dokumentasjon, slik at de blir avvist. Selv etter nye besøk og purring klarer han ikke å rette opp i egne feil. Frarådes på det sterkeste!

Lett å snakke med, hører etter.

Bare hatt ham som fastlege under et år, og ingen store medisinske problemer. Opplever ham som svært vennlig og imøtekommende. Lett å spørre om råd. Bittelite kirurgisk inngrep ble gjort netthendt og «ufarlig»og grodde til usynlig arr. Cytologisk prøve ble sendt inn, senere ble videre henvisning sendt.
Ønskede fornyelser av e-resepter og resept for vaksine sendt inn uten problemer. Hittil meget fornøyd.

Dårlig erfaring

Etter flere konsultasjoner fra et familiemedlem over mer enn 3 måneder, hadde han ennå ikke sendt rekvisisjon til behandlingssted, legespesialist, låneinstitusjon eller dokumenter til NAV. NAV har selv purret uten reaksjoner fra legen innen avtalt tid. Advarer mot denne legen