Per Magnus Christensen

Stasjonsveien 4 0776 Oslo
Per Magnus Christensen er en av 560 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Magnus Christensen

Dårlig erfaring

Etter flere konsultasjoner fra et familiemedlem over mer enn 3 måneder, hadde han ennå ikke sendt rekvisisjon til behandlingssted, legespesialist, låneinstitusjon eller dokumenter til NAV. NAV har selv purret uten reaksjoner fra legen innen avtalt tid. Advarer mot denne legen

Følger dårlig opp

Har vært fastlege gjennom flere år men må dessverre bytte pga meget mangelfull oppfølging (henvisninger blir ikke sendt, selv ikke etter utallige purringer). Dette er synd da legen er positiv og hyggelig og tar seg tid til hver pasient (- ett stort pluss, selvom det medfører venting på legekontoret).

Faglig dyktig, empatisk

Faglig dyktig, lyttende og empatisk
Litt lang ventetid men det er visst et generelt problem hos fastleger. Får raskt time og føler han tar seg tid. Jeg er veldig fornøyd med dr.Christensen og har stor tillit til ham.

Grundig og tålmodig!

Mitt første møte med Dr.Christensen var imponerende. Han tok seg god tid til å bli kjent med meg og min situasjon, og til å hjelpe meg med veien videre.
Han er kunnskapsrik, grundig og empatisk.

Vennlig og dyktig

Per Magnus Christen har vært fastlege for hele familien i over 20 år. Sønnen vår har flyttet til en annen by, men han fortsetter å bruke Christensen.
Christensen er en flink lege som bryr seg om deg. Han tar seg tid til å prate og lytte og jeg føler at han bryr seg om meg som menneske.