Per Magnus Christensen

Autorisasjon (1983)

Per Magnus Christensen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Per Magnus Christensen

Blid og hyggelig, men lite interessert

Mitt inntrykk er at hans holdning stort sett er "det blir så bra så!", men han tar seg ikke tid til å høre på det du har å si. Jeg måtte faktisk be om å få lov til å snakke ferdig, og han var ekstremt motvillig til å gi henvisning til spesialist (gynekolog). Han skrev til og med i henvisningen at den kanskje var unødvendig, med en litt annen formulering (etter at jeg fikk kranglet meg til en henvisning hvilket ikke var lett ettersom han ikke ville høre årsakene til at jeg ville ha den i utgangspunktet). Veldig blid og vennlig, men snakker i munnen på deg og er veldig dårlig til å lytte. Mest opptatt av å fylle inn skjemaer o.l.

Hyggelig , men til lite hjelp

jeg har vært pasient hos PMG i flere år.

Etter flere ganger, med ventetid opptil 45 min, og da jeg endelig kom inn, ringte mob hans 2 ggr, tok tlf og pratet i vei.

kom med en infeksjon, som han ikke fulgte opp .

Gikk til en annen lege, og fikk tatt de nødvendige prøvene, og fikk riktig medesin.

Har nå byttet fastlege, ikke å anbefale denne legen.

Tar deg ikke på alvor

Trengte psykisk behandling. Tok flere uker før jeg fikk henvisning til spesialist.

En lege som lytter og ser

Det er viktig med en lege som ser deg og lytter. Det gjør absolutt Christensen.

Veldig hyggelig men lettvint

Jeg har hatt Christensen som lege i mange år, og det fungerte flott da jeg kun var innom en sjelden gang for p-piller eller "enkle" ting. Da jeg fikk en kronisk sykdom, ble det for overfladisk og lettvint for meg. Jeg byttet lege.