Monika Joanna Ciesla-Strauss

Autorisasjon (2001)

Monika Joanna Ciesla-Strauss er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monika Joanna Ciesla-Strauss

God lege.

Hadde denne legen. Opplevde henne som en omsorgsfull lege som var oppriktig interessert i pasientens ve og vel. Anbefaler henne gjerne videre. Grunnen til at jeg skiftet var at jeg ønsket kortere reisevei til legekontoret. Savner denne legen.

den beste legen

Jeg fått alltid time når trengte og hun er flinke til å diagnose, og tas av celleprøve . Jeg kan anbefales hennes videre.

Snill men..

Virker veldig snill, men er kun tilgjengelig 2 dager i uken. Var min lege i 5 mnd og jeg snakte med henne kun en gang og det var utrolig vanskelig å få denne timen :/ Litt kjipt. Ellers fungerer hennes assistent som er nok snill og grei, men ung. Ville har vært veldig beskymret dersom det skulle har vært snakk om en alvorlig sykdom

Ingen lege å anbefale.

Er helt enig med vedkommende 25/9/12.Nyttesløst å snakke med henne om atttester og div. andre papirer.Takket være henne så stoppet mine utbetalinger fra NAV.Har selv måtte ordne opp.Er heldigvis såpass at jeg nå er tilbake på jobb.Det virker heller ikke som det er ordentlig samarbeid mellom lege og sekretær.Fryktelig lang ventetid.

Beste lege jeg har hatt

Jeg har flyttet mange ganger, og dermed også hatt mange forskjellige fastleger. Monica er den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Hun er alltid behjelpelig, og man blir alltid tatt på alvor.

Litt kronglete å få time på kort varsel til tider, men det er det eneste negative jeg har å si, og har ingenting med Monica som lege å gjøre.