Monika Joanna Ciesla-Strauss

Autorisasjon (2001)

Monika Joanna Ciesla-Strauss er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Monika Joanna Ciesla-Strauss

Følger ikke opp!

Har kun hatt denne legen i ca ett år, men føler meg ikke ivaretatt. Hun følger ikke opp verken resepter, telefoner eller annet vi har blitt enige om. Jeg ber henne svar på prøver noe som heller ikke blir gjort. Styr unna er mitt råd.

Beste legen i Oslo

Svært fornøyd med Monika, hun er muligens den beste fastlegen jeg har hatt. Omsorgsfull, kunnskapsrik, tar deg på alvor. Selv er jeg veganer, og hun sitter inne med oppdatert og saklig kunnskap også om dette temaet, ingen fordommer.

Dyktig og empatisk lege

Jeg har vært så heldig å ha Monica Ciesla som fastlege i mange år og har alltid følt meg godt ivaretatt. Hun er faglig dyktig, grundig, lyttende og flink med kommunikasjon. Jeg anbefaler henne på det varmeste! Man må dessverre påregne en del ventetid, da det alltid er forsinkelser ved legekontoret. Hvis fastlegen ikke er tilgjengelig, får man alltid hastetime hos en annen av legekontorets leger. Mine erfaringer med dem er også svært positive. Min mann og våre tre barn har alle fastleger her.

Veldig flink lege

Jeg har flyttet mye og har derfor hatt mange fastleger. Opplever Monika som en av de beste fastlegene jeg har hatt. Veldig hyggelig, imøtekommende og kunnskapsrik. Jeg er ofte hos legen og føler meg godt ivaretatt hos Monika.

Blir tatt på alvor

Hun lytter til det jeg forteller,er snar til å ta nødvendige prøver,virker veldig omsorgsfull,og jeg er veldig fornøyd med henne som min fastlege.
Noe ventetid for å få time,men hastetime kan man få hos en av de andre legene,så ikke noe problem..