Stener Clausen

13 av 2000

Stener Clausen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Stener Clausen

Aldri tilgjengelig

Veldig vanskelig å få tak i, og hverken meg el datteren min får bestilt time, og når vi møter opp personlig må vi vente i flere timer. Dette gjør datteren min veldig lei hvis hun må ha sykemelding fra skolen. I fjor repeterte hun på videregående pga dette. Hverken jeg el min datter vil til legen lenger, og når vi er syke drar vi heller til apoteket el legevakt. Uheldig må jeg si.

Total mangel på kommunikasjon

Køsystemet på senteret er fryktelig upersonlig, og legen var en time forsinket på jobb, uten beskjed. Tok telefonen og gikk ut av rommet midt i timen. Han hilste ikke på meg da jeg kom inn, så ikke på meg, stilte ingen spørsmål, og trodde meg ikke da jeg fortalte hva som var galt.

Aldri hatt et dårligere møte med en lege, og går ikke tilbake.

Faglig oppdatert, effektiv og sympatisk

Jeg har vært pasient hos Dr Clausen i ti år og er meget fornøyd. Han har alltid vært på seminar og lært noe nytt som han forteller om med stort engasjement. Han gir meg innsikt i vurderingene sine og har en behagelig væremåte. Jeg har blitt møtt med forståelse og tatt på alvor. Jeg bytter nå lege kun fordi jeg flytter vekk fra Oslo og håper den som får plassen min på Dr Clausens liste blir fornøyd. Det er litt pussig å komme til legekontoret da de ikke har resepsjonist, men det funker greit. Kontoret prøver vel ut nye teknologiske løsninger i et forsøk på å være effektive. Tidvis har Dr Clausen vært noen minutter på etterskudd, men ikke mer enn man må forvente mtp de forholdene fastleger arbeider under synes jeg.

Veldig hyggelig men ikke så konkret hjelp

Clausen er hyggelig, men travel. Har fått hjelp til resepter, henvisninger og sykemeldinger ved behov. Men føler at jeg har måttet gjør mye av jobben selv med å finne ut hvilken behandling jeg trenger, og finne fram til gode behandlere. Har måttet bruke privat hjelp pluss anbefalinger fra andre, og skulle gjerne hatt en fastlege som hjalp meg litt mer på veien og var min kontaktperson i helsevesenet og link videre til gode spesialister. Føler at jeg har stått veldig alene i prosessen og at jeg har vært prøvekanin for ulik behandling, siden jeg selv må test ut alternative løsninger, som må være mer enn smertestillende.

Sikkert flink

Å vente tre timer for å komme inn, da er det bedre å være sjuk. Samme hvor bra en lege er hvis man ikke gidder å vente mer. Køsystemet er latterlig og bestille time er nesten umulig. Hvor får jeg igjen penger for tapt fritid?