Trond Daae-Johansen

Autorisasjon (1990)

Trond Daae-Johansen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Daae-Johansen

Savner han

Fantastisk lege, men måtte bytte KUN fordi jeg flyttet... Beste legen jeg har hatt!!! tar seg tid, hjelper deg med alt det skulle være og hjelper deg å finne løsninger. Anbefales på det sterkeste... Og lille grensen legesenter funker også utmerket.

Ryddig, profesjonell.

Er selv lege og har benyttet Daae-Johansen i mer enn 10år. Han har spesialutdanning i dette og er ellers en meget dyktig allmennpraktiker.

Bra lege

Ryddig, lytter, tar ting på alvor. Får aldri følelsen at han har det travelt og ikke kan høre på meg.

Ikke god på krisesituasjoner (psykiske vansker)

Trond er meget god på dagligdagse sykdommer som forkjølelse osv. Også meget god med barn. Men, meget travel, og man føler man må skynde seg.

Byttet lege da jeg kom i en meget vanskelig tid med sorg og dødsfall, han mener alt bare går over og man ikke trenger støttehjelp i form av medisiner eller psykolog. Dette må man som regel foreslå selv. Jeg har nå en ny fastlege som er fantastisk flink i forhold til Trond, når det gjelder kommunikasjon og kunnskap om psykiske lidelser, problemer og krisesituasjoner.

Trond er en god lege hvis man ikke kommer ut for noe spesielt og bare skal til årlige sjekker.

Dyktig, empatisk og tilsted

Dyktig lege som også har empati. Lyttende, og gir inntrykk av å ha tid til deg!