Trond Daae-Johansen

1 person

Trond Daae-Johansen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Daae-Johansen

Kompetent og folkelig

Har brukt Dr. Daae-Johansen i snart 15 år, utelukkende positivt å si. Fremstår som faglig dyktig og interessert, følger opp og gir trygghet. Får alltid time/resepter raskt hos ham eller andre på legesenteret.

Blant de beste

Stødig og blid. Effektiv og meget dyktig. Har gått til Trond i ti år og bytter aldri fastlege. Aldri.

Kyndig og proff

Trond D-J er den beste legen jeg har hatt så langt i livet. Greit å få time hos ham og jeg opplever at jeg slipper fort inn. Han er kunnskapsrik, men nøler ikke med å undersøke om han er i tvil. Har alltid lyttet og sitter ikke bare å glor inn i skjermen, men gir oppmerksomhet. Han er sexolog og kan også med botox, hvilket kan komme til nytte en gang. Ellers må Lille Grensen legesenter være det beste i byen. Rent og pent og internettbestilling er super-praktisk

God fastlege

Lett tilgjengelig, og hjelper til med det som trengs. Oppmuntrende og positiv. Stilte en gang opp og hjalp meg i en situasjon der mange andre leger ville vist meg på dør. Han er travel som leger flest, men jeg tror jeg ville blitt mer bekymret hvis jeg fant en lege med veldig god tid.

Uhøflig og uomtenksom

Er ikke til å stole på og bryr seg ikke om å finne ut av hva som feiler deg. Han tok meg aldri på alvor og var uhøflig og utrivelig. Dersom de vanlige testene ikke viser noe galt er du helt frisk, uavhengig av hvordan du faktisk føler deg.