Trond Daae-Johansen

Tlf: 23 10 40 20 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Trond Daae-Johansen er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Daae-Johansen

overflatisk på psykisk helse

Jeg støtter forrige vurdering mtp psykisk helse. Føler ikke den delen av min kropp blir tatt alvorlig og grundig nok. Man bør ikke haste gjennom en konsultasjon om psykisk helse - her trengs som regel lengre tid enn ved somatikk.
Trond er hyggelig og behjelpelig men alt går veldig fort og det er mye øyekontakt med skjermen og lite med meg...

Trygg, grundig, dyktig og kunnskapsrik

Trond er en lege som jeg føler meg godt ivaretatt av. Han er grundig og tar seg god tid hver gang jer er hos han. Han hendviser til spesialist når han ser det nødvendig. God å prate med og løsnings orientert med god oppfølging.

Lite forståelse for dårlig psykisk helse

Veldig effektiv og generelt kunnskapsrik, men møtte lite forståelse og empati når jeg fikk diagnose på en psykisk lidelse. Himlet med øynene ved en anledning, og virker mest interessert i å få notert mest mulig og gå videre til neste pasient.

Dyktig og effektiv

Veldig fornøyd. Trond tar problemet seriøst og får det løst. Gjør så mye han kan selv før evt. henvisning. Beste legen jeg har hatt.

Lite personlig, lite hyggelig

Jeg føler at Trond ikke ser meg. Han bruker hele timen til å skrive på data. En lege burde heller sitte og se inn i øynene mine og vise at han hører på hva jeg sier. Det virker som han er for stresset til å virkelig engasjere seg i pasientene sine. Han har også snakket ned til meg på en lite respektful måte. Han er ikke så veldig hyggelig.