Trond Daae-Johansen

0 av 2000

Trond Daae-Johansen er en av 558 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Daae-Johansen

Trygg og kunnskapsrik

Har vært pasient hos Trond D J fra han startet på Oslo City legesenter. Har alltid blitt fulgt opp på beste måte. Raske henvisninger til spesialister.

Kunnskapsrik, effektiv, forstående

Trond har hjulpet meg i mine mange medisinske kriker og kroker. Han tar en hver "greie" på strak arm og fordummer meg aldri. Han er effektiv, noe jeg vet og dermed er forberedt på når jeg kommer til ham. Han er behjelpelig med somatiske plager, men han lytter også når det kommer til psyken. Han tok meg godt i mot da jeg holdt på å møte veggen og gikk inn i en depresjon. Han tok seg tid til å lytte (jeg er sikker på at køen på venterommet bygget seg opp).

Jeg vil anbefale Trond på det varmeste. Han er en effektiv lege, og også en god en. Du skal være trygg på at han vet hva han snakker om og vet hvordan han kan hjelpe deg på best mulig måte.

En siste ting jeg bemerker meg med Trond er at man kan stille spørsmål/kritiske spørsmål og få skikkelige svar tilbake. Det liker jeg!

Dyktig og effektiv.

Det er alltid lett å få rask time her og han er dyktig, løsningsorientert og effektiv (svarer også alltid raskt på henvendelser i pasientsky), men jeg føler det kanskje går litt vel raskt og ikke så i dybden noen ganger. Jeg opplever at han lytter og er flink til å lette stemningen og skape trygghet.

Ivaretatt

Engasjert og flink til å sette seg inn i forholdene. Er engasjert i sin jobb og bryr seg om enkeltmennesket og situasjonen. Viser god oversikt og får raskt innsikt. Rask og flink til å skrive ut resepter

Uinteressert

Føler han er uinteressert i meg som pasient og mest interessert i å pcen sin. Han ser sjelden på meg og stiller få oppfølgingsspørsmål, og jeg får lite hjelp, annet enn resepter og sykemelding. Kvier meg for å gå dit og velger heller Dr. Dropin og andre liknende tjenester når jeg må til lege. Jeg er også enig med de som sier at han er dårlig på psykisk helse.