Trond Daae-Johansen

Lille Grensen 3 0159 Oslo
Trond Daae-Johansen er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Daae-Johansen

Lite personlig, lite hyggelig

Jeg føler at Trond ikke ser meg. Han bruker hele timen til å skrive på data. En lege burde heller sitte og se inn i øynene mine og vise at han hører på hva jeg sier. Det virker som han er for stresset til å virkelig engasjere seg i pasientene sine. Han har også snakket ned til meg på en lite respektful måte. Han er ikke så veldig hyggelig.

Jeg føler meg vel ivaretatt

Stort sett time når jeg trenger det. God behandling, kunnskapsrik. Effektive besøk, god behandling. God kommunikasjon.

Dyktig og erfaren

Trond er en dyktig og erfaren lege. Tar seg alltid tid til pasientene, er omsorgsfull, forståelsesfull og en lege man kan stole på.

Hans lange erfaring og faglige dyktighet gjør han til en favoritt, og på tross av at jeg kun har hatt 3 ulike fastleger i hele mitt liv (33 år) så er Trond den beste av dem alle.

Anbefaler Lille Grensen Legesenter.

MS

en lege til å stole på!

Alltid hyggelig, grundig og morsom. liker å komme til ham, opplever at han tar meg på alvor, lett å snakke med om alt.
bedre fastlege kunne jeg ikke hatt.
dessuten er alle på legesentret veldig hyggelige og hjelpsomme. det er trygt for meg at dere finnes der i lillegrensen. tusen takk.

Tar deg seriøst

Veldig fornøyd med både Trond som fastlege og med legesenteret generelt, aldri opplevd noen sure miner her! Trond hører på deg og hjelper deg, føler jeg trygt kan gå til han og få hjelp med mine problemer.