Trond Daae-Johansen

Autorisasjon (1990)

Trond Daae-Johansen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Trond Daae-Johansen

flink og hyggelig

flink lege, lyttende og erfaren, men har litt dårlig tid noen ganger.

Ikke en lege jeg anbefaler videre.

Dr. Trond D-J kommuniserer godt gjennom blodprøver og tester, men ikke på verbal kommunikasjon eller på sykdommer utover den allminnelige forkjølelsen. I en kritisk tid hvor jeg burde bli henvist til dyktige psykologer og mye oppfølgning, ble jeg som pasient vist på dør av Dr. D-J og måtte bytte fastlege.

Det er legevakten og den nye fastlegen jeg kan takke for at jeg skriver denne tilbakemeldingen idag.

Bra lege om man er frisk.

Trond D-J er en veldig god lege så lenge man er frisk. Han er helt klart ikke interessert i pasienter som får kroniske skader, som jeg erfarte i fjor. Etter et 15 år langt pasientforhold, overrasket det meg stort hvor lite interessert han var i å a) finne ut hva som feilte meg eller b) få meg frisk.

Men om man bare trenger time annethvert år er han en fantastisk lege.

Veldig dyktig

Min fastlege har jeg 100% tillit til og det er pga han jeg er lykkelig. Han gjorde det han kunne for å få meg ut av krise sitvasjonen jeg var i første gang jeg kom som pasient til han. Han har også gjort mye for min bror som takke være han er mye bedre. Trond er en lege som vet hva han prater om. Anbefaler han på det sterkeste.

Veldig bra

Hører hva du sier, og er fin å snakke med. Henviser deg til spesialist dersom han er i tvil. Bryr seg om helsa di