Troels Lindberg Danø

Autorisasjon (1999)

Troels Lindberg Danø er en av 544 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Troels Lindberg Danø

Klok, grei og flink

Har brukt Danø som fastlege fra 2001, både til meg selv og barna.Har bare positivt å si om ham - han utfordrer når det er behov for det, han er faglig oppdatert, interessert i hva du kommer for. Effektiv og trygg.

Han tar deg på alvor

Jeg har hatt Troels Danø som fastlege siden fastlegeordningen startet. I perioder har jeg av ymse årsaker hatt mye med ham å gjøre. Han har alltid vært lyttende, tilstede og man føler seg tatt på alvor.

verdens bedste fastlege

Har hatt Troels Danø som fastlege siden han starte , og kan anbefale ham på det sterkste ! Så hvis du står og skal bytte fastlege, da er det bare og skrive sig på ventelisten hos ham

Sympatisk og dyktig lege

Har bare positive erfaringer med Dr. Danø etter å ha brukt han som fastlege for meg og min sønn i 2 år. Sympatisk og dyktig lege man får tillit til, og som som vi har følt oss godt ivaretatt hos hver gang. Ordner henvisninger og resepter ved behov og man får time relativt fort.

Anbefaler på det sterkest

Meget fornøyd med hans kompetanse. Han er til sted når vi er på besøke. Føler trygg og tillit med hans anbefalinger. Veldig positiv og profesjonal alltid. Han er Smilende og har god humør, vi synes det er svært viktig når vi har det ikke så bra.