Ullevål Stadion Legesenter

Sognsveien 75B 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Ullevål Stadion Legesenter

Helt ok fastlege

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Troels oppleves hyggelig og vennlig i kontakten og jeg har inntrykk av at han er faglig oppdatert. Samtidig er han lite pratsom og mest av alt stille når jeg møter ham. Han stiller få spørsmål og jeg har opplevd at de spørsmålene han stiller er ting han egentlig burde visst, feks fra journalen min fra forrige time. Eks. fra svangerskapsoppfølging med to timer på to ukers mellomrom. Han presterer da å både ta meg inn et kvarter etter timens start (første time om morgenen), stille alle de samme spørsmålene som forrige time OG skrive fire uker feil på hvor langt jeg var kommet på helsekortet. Dette oppleves frustrerende. Jeg opplever også å måtte spørre om ting jeg synes han burde oppgi umiddelbart - eks hva et prøvesvar betyr. Det er selvfølgelig for ham, ikke for meg. Og i en periode der jeg ønsket å drøfte muligheter mtp en vanskelig fase opplevde jeg å få ganske bastante svar som virket som forenklinger av situasjonen i stedet for at han stilte meg spørsmål som kunne gitt ham mer informasjon. Når jeg da insisterte på at det jeg snakket om var mer enn vanlig "sliten" konkluderte han umiddelbart med 100 % sykemelding i stedet for å drøfte mulighetene med meg. Jeg opplever at han ikke ønsker å snakke med meg, bare komme gjennom timen så fort som mulig. Han bruker sjeldent hele kvarteret/de tjue minuttene, likevel er han alltid forsinket når jeg kommer. Jeg opplever ham som dårlig på kommunikasjon, litt for stille i samtaler og har hatt noen opplevelser hos ham som gjør meg mindre fornøyd, men han er hyggelig og jeg tror han er faglig kompetent.

Fornøyd

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Er fornøyd med denne fastlegen. Har hatt ham i seks år. Raskt time, lite venting for å komme inn. Han tar ting alvorlig, og du er i trygge hender. Han følger alt av regler nøye, og dette er ikke stedet for å få tulle-sykmeldinger. Skal dog ikke påstå at han alltid har rett, for det har hendt at han tar feil. Men en ufeilbarlig lege fins neppe. Det har hendt at vi har glemt å komme på time til barnet mitt, men det brydde han seg ikke om, og vi fikk ikke straffe-faktura.

Kunnskapsrik og profesjonell

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Truls tar pasienten på alvor og er god på og følge opp og komme med spørsmål og forslag til behandling og ofte også med flere alternativer.

Sikker i vurderingene, behagelig i konsultasjonen

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Dr.Storm-Larsen gir et godt inntrykk. De få gangene jeg har forelagt ham et problem er han på saken og gir diagnosen enten direkte eller gjennom henvisning når det har vært nødvendig. Intet å klage på!

Dyktig fastlege

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Her føler jeg meg tatt på alvor. Han henviser videre der det er behov for dette. Bra doktor etter mitt skjønn.