Ullevål Stadion Legesenter

Sognsveien 75B 0855 Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Stadion Legesenter

Dyktig og holder seg til saken

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Jeg og barna mine har hatt denne legen i ca 12 år og jeg har alltid vært fornøyd med behandlingen vi har fått. Han er dyktig, effektiv og holder seg til saken. Som regel har det vært lite eller ingen ventetid og det tror jeg kan ha noe med at han faktisk holder seg til problemet man har kommet for. Nylig ble jeg videresendt til diagnostikk for mulig malign sykdom og jeg er imponert over hvor raskt jeg kom videre samt hvor flink han var til å beskrive det som var viktig kort og konsist. Han ble beskrevet som presis i beskrivelsen også av røntgenlegen👍

Har ikke tid til deg

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Her handler det kun om profitt. Sjekker ikke tidligere behandlinger og tenker ikke lenger frem enn å behandle symptomene, ikke det å finne årsaken til de

Lite engasjement og empati

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Danø er ikke en lege som man kan stole på. Lite empatisk og ikke interessert å høre hva pasienten har å si.

Kjapp men flink

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Jeg var inne hos Storm-Larsen tidligere denne uka, og rakk ikke engang å bli ferdig med setningen min før jeg hadde ispinne i halsen og beskjeden "vent på gangen så tar vi prøver". Det er greit for sånne som meg å komme kjapt inn og ut, men nå rakk jeg jo såvidt å sette meg.

-Sykepleieren som skulle ta blodprøver hadde det dobbelt så travelt, stakk meg og tok blod og sa at hun skulle ta en halsprøve. Denne q-tipsen gikk så kjapt og dypt inn i halsen min at jeg brakk meg masse og hadde vondt etterpå, uten at en eneste unnskylding ble gitt av henne.. -

Etter dette fikk jeg bedre tid inne hos Storm-Larsen, hvor han tok seg mer tid til å høre om symptomer og hva jeg tenkte videre, pluss skrev sykemelding. Jeg opplever han forskjellig hver gang jeg er der, men opplever som oftest at han lytter selv om han er kjapp og tar meg på alvor.

Empatisk og travel mann

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Han tappet meg på hode, og sa stakkars deg når jeg var syk og følte meg elendig. Jeg tenkte at han skulle jeg aldri skifte. Og det har jeg ikke heller.

Litt mye prøver, tester og ventetid. Sånt koster, og det er ikke sikkert det gir svar. Men han inngir tillit og er dyktig. Fortsatt frisk! Bank-i-bordet.