Ullevål Stadion Legesenter

Sognsveien 75B 0855 Oslo
Tlf: 23 00 86 70 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Ullevål Stadion Legesenter

Meget kvalifisert og profesjonell lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Jeg har hatt Storm-Larsen som min fastlege gjennom mange år. Han fremstår som meget kompetent og er lyttende og kommunikativ. Time innvilges alltid raskt. Kort og godt en meget god lege.

Travel

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Fikk alltid rask time, men er aldri presis. Lyttet dårlig og fikk aldri opplevelse av at han faktisk fikk med seg info. Ville aldri anbefalt han og har nå byttet.

Kjempeflink og med humor

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Er kjempefornøyd! Både mannen min og jeg bruker doktor Danø som fastlege, og uansett om det er små eller store ting det gjelder - så lytter han, tar deg alvorlig og kommer til bunns i saken.

forderedlig lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Tog blodprov på mig utan att ens rensa området med alkohol eller att respektera att jag var rädd för nålar. Hörde på mig prata med ett halvt öra och kände att han avfärdade mig utan att höra på mig. Allmänt okunnig och har aldrig känt mig så otrygg med någon läkare. Anbefales ej.

Dyktig og tilstede værende lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

En flott lege som ikke gir seg før pasienten er frisk.
Kort ventetid, og lyse fine lokaler.
Tydelig og klare tilbakemeldinger.

Den beste fastlegen jeg har hatt

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Jeg har hatt Troels som fastlege i ca 10 år nå og er strålende fornøyd. Han tar seg god tid til deg og har kunnskap om det meste i sitt fag.

Hyggelig

Fikk alltid time kjapt
"Timene" var også kjappe
Jovial og trivelig
Fikk vel omtrent hjelpen jeg hadde bruk for
Lang liste-høyt tempo

Forferdelig lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Denne legen mangler mye når det gjelder kommunikasjonsevner. Han fremstår som arrogant og altfor travel. Han lytter ikke til det som blir sagt, bare avbryter for å komme med sitt - som i tillegg viser at han mangler kunnskap. Kommer med påstander som ikke er faktabaserte og viser liten forståelse for at mennesker er forskjellige. Jeg vil ikke anbefale å bruke ham som lege og synes det er veldig leit at det er ham som er vikar for min fastlege (som forøvrig er meget dyktig).

Bare bortkastet tid

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Hadde på besøk hos han som vikar.
Lite oppmerksomhet, ingen forståelse at problemet var langvarig og skulle tas på alvor.

Bæsta lækaren jag haft.

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Lyssnande,kunnig,seriøs.Får oftast tid på dagen eller næsta dag.
Man kan vara ærlig om sina problem utan att det blir problem.

Hastverk

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Byttet lege etter en time. Følte at han hørte med et halvt øre og var egentlig ikke så interessert i hva jeg hadde å si.
Det må også nevnes at legesekretæren var usedvanlig lite imøtekommende for å si det veldig mildt.

Uprofesjonell behandling- lavt kunnskapsnivå

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Lite imøtekommende og empatisk - virker utålmodig og arrogant.
Jeg følt meg dum og ikke fått svar på det jeg faktisk lurer på.
Avbryter midt i setninger, kommer med totalt urimelige krav og oppfører seg som om han er "mer verdt" enn meg.

Veldig godt fornøyd

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Har vært på Ullevål Legekontor i over 15 år, og alltid har det vært enkelt å få time. Det er enkel adkomst, selv om dem ikke ligger veldig sentralt. Dersom en lege er fraværende har en annen fastlege ved kontoret håndtert pasientene, eller de skaffer en vikar. Om noe kunne bli litt bedre så måtte det være at det kan gå litt vel fort noen ganger, men det er også det som trolig gjør at de kan ta unna mange pasienter og lite venting.

Dedikert og ivaretagende lege!!

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

- Ivaretagende og flink med barn
- Virker som han har mye erfaring
- Rask og deduktiv utførsel - stiller gode spørsmål for å komme fram til riktig diagnose.
- Gir gode råd og viser til tidlig erfaring
- Ringer og informerer ved mistanke om noe. Følger godt med.
- Dedikert til yrke og ærlig
Sekretæren er en solstråle med en smule humor som letter angsten rundt blodprøver.
Svært fornøyd med legen og anbefaler på det varmeste. Det ligger ganske sentral og holder åpent lenge.

Utrolig flott lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Han var ikke min fastlege men ettersom min hadde stengt fikk jeg komme til han da jeg ble akutt syk. Var på grensa til å bli innlagt. Han var super. Og den unge resepsjonisten/ legesekritæren som var der var og flott. Utrolig god oppfølging av dem. Så nå er han min fastlege. Lett å prate med alle. Det var kort ventetid både inn til legen og blodprøve taking.

Veldig bra lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Tar seg alltid tid når jeg kommer. Lytter og gir gode råd. Spesielt bra oppfølging uner graviditeten.

Travel lege

Lege: André Storm-Larsen Skrevet

Konsultasjonene bærer preg av at legen har det veldig travelt og jeg opplever at han har liten forståelse for psykiske lidelser.

Klok, grei og flink

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Har brukt Danø som fastlege fra 2001, både til meg selv og barna.Har bare positivt å si om ham - han utfordrer når det er behov for det, han er faglig oppdatert, interessert i hva du kommer for. Effektiv og trygg.

Han tar deg på alvor

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Jeg har hatt Troels Danø som fastlege siden fastlegeordningen startet. I perioder har jeg av ymse årsaker hatt mye med ham å gjøre. Han har alltid vært lyttende, tilstede og man føler seg tatt på alvor.

verdens bedste fastlege

Lege: Troels Lindberg Danø Skrevet

Har hatt Troels Danø som fastlege siden han starte , og kan anbefale ham på det sterkste ! Så hvis du står og skal bytte fastlege, da er det bare og skrive sig på ventelisten hos ham