Troels Lindberg Danø

Autorisasjon (1999)

Troels Lindberg Danø er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Troels Lindberg Danø

Fastlege som anbefales

Jeg har hatt Danø som fastlege i mange år. Han er lyttende, tar seg alltid tid, er rolig. Jeg har tillit til fastlegen min. Får alltid kjapt time, gjerne samme dag.

Dyktig og effektiv !

Har hatt Danø som fastlege i ca 5 år. Han er proff, effektiv og kan service. Ikke noe surr. Får alltid raskt time, i løpet maks 2-3 dager. Ofte samme dag om man trenger det.

Han går rett på problemet, løser det. Og blir ferdig, og forklarer hvorfor ting har oppstått og hvile medisiner han anbefaler. Samt å kommer med råd at det eks ikke er noe poeng i å kjøre det dyreste merket.

Ting går raskt,og kan kanskje for noen virke litt stressende. Men for meg er det perfekt !

Rask og effektiv - akkurat slik jeg ønsker det

Jeg er typen som ikke har noe behov for å bruke mer enn strengt tatt nødvendig tid hos legen.

Hos Troels går ting raskt og effektivt, han lytter til hva jeg har å si, og skriver deretter ut nødvendig remedie.

Har slitt litt med å få kontakt pr telefon tidligere, vet ikke om det har bedret seg.

Meget dyktig og grundig

Jeg har hatt Danø som fastlege i mange år, selv etter at jeg flyttet fra Oslo. Jeg tar heller turen til Ullevål Stadion enn å bytte til en dårligere lege lokalt. Danø er rolig, hyggelig og god til å kommunisere medisinske problemstillinger på en forståelig måte. Han tar seg alltid tid til å høre på det du har å komme med, og henviser videre ved behov, motsetning til andre leger som vegrer seg for å innrømme at de ikke er spesialister på alt. I tillegg er det aldri lang ventetid, hverken for å få time eller for å komme inn til timen din. Anbefales.

Værste legen jeg har hatt.

Dette er den værste opplevelsen jeg har hatt med en fastlege.
Har aldri på noe tidspunkt følt at han tok meg seriøst i det heletatt, bare nikker og smiler når man prater til han og har allerede gjort seg opp en mening etter et lite minutt.
Hvis man har fysiske skader skal legen faktisk kjenne på hva det er fornoe og ikke BARE gå ut i fra hva du sier.