Troels Lindberg Danø

Autorisasjon (1999)

Troels Lindberg Danø er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Troels Lindberg Danø

Tålmodig, klok, lyttende og empatisk

Danø er tålmodig, lyttende og empatisk. Han har diagnostisert og behandlet somatiske plager, både hos meg og familiemedlemmer, på en kompetent måte. Men framfor alt har han vært ekstremt viktig for meg i perioder da jeg har slitt med angst og depresjon. Han har alltid tatt seg god tid, vært konstruktiv og vist stor forståelse i disse situasjonene. Det er vanskelig å sette ord på hvor mye dette har betydd.

Kort ventetid

Har hatt ham som fastlege i mange år, og har ikke tenkt tanken å bytte. Lett å få time på dagen ved behov, og som regel veldig kort ventetid i motsetning til mange andre leger. Han er hyggelig, lyttende og man føler man blir tatt seriøst også ved "vanlige" tilstander. Eneste jeg har å utsette er at man ofte må ringe flere ganger før man får svar, men fordelen er at telefonkøen er erstattet av telefonsvarer.

Lege som tar seg tid.

Har bare gode ord å si om Troels. Kjempe flink, tar seg tid og lytter til det du har å si. Føler ikke at man er på "samlebånd". Kan anbefale han på det sterkeste.

Solid

Har bare gode erfaringer med Danø. Han er lyttende og kommuniserer både det han tenker, vurderinger og tolkninger av prøvesvar på en god måte.

Veldig bra

Hyggelig, effektiv, time på dagen og lite venting. Hører på det du har å si