Kristin Broch-Due

Hellinga 8 1481 Hagan
Kristin Broch-Due er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Kristin Broch-Due

Tillitsfull og flink

Tar seg tid prøver ikke å virke som hun kan alt. Følger opp på en glimrende måte. At hun tar seg god tid medfører lang ventetid, men det er en naturlig konsekvens.

Den beste lege.

Setter seg inn i dine problemer, er profesjonell og løsningsorientert. Blid og imøtekommende og ikke minst en utrolig flink lege. Gir gode og informative tilbakemeldinger.

Fenomenal 👍

Tar seg god tid, god lytter, god til å rådgive, legger ikke skjul på ting, forteller om konsekvenser. Får meg som pasient til å føle meg trygg.

Kristin er GULL!

Beste legen som finnes,hun tar seg tid til pasientene sine.At hun kan være litt distre og at ventetiden kan bli noe lang noen ganger spiller ingen rolle.Beste EVER (Y)

Den værste legen jeg har hatt

Følte fra dag en at jeg ikke ble tatt på alvor fordi jeg også sliter psykisk. Dessverre har jeg også en del fysiske plager, men etter en konsultasjon fikk jeg bare beskjed om å ikke " kjenne så godt etter"
Ventetiden er dessutenhelt horribel,opptil en time! Og da får jeg attpåtil aldri lov til å ta opp mer enn en ting av gangen!
Jeg vil absolutt ikke anbefale henne. Spesielt ikke hvis du sliter psykisk i tillegg.