Kristin Broch-Due

Tlf: 67 07 36 60 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kristin Broch-Due er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Kristin Broch-Due

Flink og gløsningorientert

Tar seg tid, tar meg på alvor, undersøker nøye, følger opp.
Litt ventetid i forhold til avtalt tid, men kompenseres av at hun tar seg tid.

Den beste lege.

Setter seg inn i dine problemer, er profesjonell og løsningsorientert. Blid og imøtekommende og ikke minst en utrolig flink lege. Gir gode og informative tilbakemeldinger.

Fenomenal 👍

Tar seg god tid, god lytter, god til å rådgive, legger ikke skjul på ting, forteller om konsekvenser. Får meg som pasient til å føle meg trygg.

Kristin er GULL!

Beste legen som finnes,hun tar seg tid til pasientene sine.At hun kan være litt distre og at ventetiden kan bli noe lang noen ganger spiller ingen rolle.Beste EVER (Y)

Den værste legen jeg har hatt

Følte fra dag en at jeg ikke ble tatt på alvor fordi jeg også sliter psykisk. Dessverre har jeg også en del fysiske plager, men etter en konsultasjon fikk jeg bare beskjed om å ikke " kjenne så godt etter"
Ventetiden er dessutenhelt horribel,opptil en time! Og da får jeg attpåtil aldri lov til å ta opp mer enn en ting av gangen!
Jeg vil absolutt ikke anbefale henne. Spesielt ikke hvis du sliter psykisk i tillegg.

Flott lege

Omsorgsfull, empatisk og hyggelig dame. Jeg er av typen som ikke går ofte til legen, og når jeg først er der har jeg gjerne flere saker å ta opp, og hun tar i mot alt. Jeg føler at jeg er i trygge hender, at hun ser meg og lytter til meg. Også flink til å notere ned hva vi snakker om, slik at hun kan ta det opp igjen ved neste konsultasjon. Ellers er jeg enig i det som står om ventetid, ta med deg en bok... Men, hun er verdt det.

Jeg kommer aldri til å bytte henne bort!

Kristin må være Nittedals BESTE lege.
Hun ser deg, hører på deg, tar deg på alvor og tar seg tid. Helt super lege. Jeg kommer aldri til å bytte henne bort!
Det eneste negative, er at jeg ofte har måttet vente i 40-60 minutter på henne. Lange ventetider.

Tålmodig og flink å lytte

Føler jeg får god hjelp og blir hørt.
Det eneste som irriterer meg og som kan gjøre meg forbannet er at hvis du får time etter kl ti så må du regne med å vente minst en time og noen ganger to timer før du kommer inn til timen din. Det er kanskje prisen man må betale for å få en grundig lege. Eller drives kontoret av profitt jag. Klem inn så mange pasienter som mulig på en dag? Det er rimelig arrogant å kaste bort tiden til folk på den måten. Når DET er sagt så er Kristin så flink at jeg har valgt å ta det med på kjøpet. :-)

Super lege.

Har hatt Kristin som fastlege siden ordningen startet,og jeg kommer ikke til å bytte lege noen gang.
Kristin er et menneske som tar godt vare på deg som pasient,tar seg tid til å høre på deg,og følger deg opp hele tiden.

Alltid blid og hyggelig.

Meget dyktig lege,anbefales på sterkeste!!

En svært flink lege

Flink til å lytte og sende videre til spesialister
Alltid tid - ingen stress
Tar pasienten på alvor

En super lege

Veldig hyggelig, blid og litt distrè :) Veldig imøtekommende og man blir tatt på alvor. FInnes ingen bedre lege!

Grundig

Tar seg god tid til hver pasient. Får aldri følelsen av at hun har dårlig tid. Alltid hyggelig - hun ser deg.