Kristin Broch-Due

Autorisasjon (2000)

Kristin Broch-Due er en av 19 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Kristin Broch-Due

En fantastisk primærlege siden 2002

Når det virkelig gjelder er hun stødig som et fjell, ringer og ordner opp for deg.Har aldri hatt en så god lege, som tenker pasienten stort sett hele tiden. Hun er også lyttende, selv om hun vet det vil gå ut over neste pasients time. Men heller det enn en. Lege du ikke får tid til å si det du på forhånd ville si. Jeg vil aldri slutte hos henne så lenge hun arbeider på Hagan Legesenter.

Fantastisk!

Veldig dyktig, hyggelig og sympatisk lege. Kristin bryr seg virkelig om pasientene sine! Hun henviser også videre ved behov. Hun tar seg god tid til alle sine pasienter.

Opptrer nedlatende og arrogant

Jeg har vært hos denne legen ved et par anledninger
Jeg opplever at hun har en ovenfra og - ned - holdning.
Hver gang har jeg opplevd at hun så ned på meg, og jeg synes det var ubehagelig å være der å prate med henne om personlige ting. Noe jeg vanligvis ikke sliter med.
Det er ingen hyggelig følelse når man behøver en god lege som kan lytte til deg og du møter det motsatte av det du forventer. Jeg opplevde at hun svarte meg nedlatende når jeg fortalte om årsakene til hvorfor jeg var der. (Var der av psykiske årsaker).
Hun lot meg heller ikke prate ferdig ,og avbrøt meg ved flere anledninger .
Hun virket ikke interessert i å høre på det jeg hadde å si.
Jeg kan ikke si at jeg opplevde henne som en god lege å gå til.
Det er ingen god følelse når noen behandler deg nedlatende når du har det vondt.
Det gjør ting værre, og ihvertfall ikke bedre ved å bli møtt med en slik holdning.
Jeg hadde det ikke bra etter denne konsultasjonen og var veldig lei meg etterpå.
Det var min erfaring med denne legen.
Jeg kommer ikke til å ha henne som fastlege ei eller anbefale henne til noen.
Utifra min opplevelse hadde jeg valgt en annen lege om man sliter psykisk. Hvordan hun er med fysiske sykdommer har jeg ingen erfaring med. Dette var ihverfall min erfaring.

Kunnskapsrik og nøye

Lytter og tar pasienten på alvor. Iverksetter de rette tiltak for å stille diagnose og igangsette behandling. Skaper tillit og trygghet hos pasienten

Legen som passer på deg

En lege som lytter til dine behov, tar deg på alvor, undersøker og gjør de nødvendige tiltak. Følger deg opp med brev/ telefoner. Alltid blid og med smittende godt humør, kan jo bli frisk av sånt :-)