Kristin Broch-Due

Hellinga 8 1481 Hagan
Kristin Broch-Due er en av 17 fastleger i Nittedal

Siste vurderinger av Kristin Broch-Due

Opptrer nedlatende og arrogant

Jeg har vært hos denne legen ved et par anledninger
Jeg opplever at hun har en ovenfra og - ned - holdning.
Hver gang har jeg opplevd at hun så ned på meg, og jeg synes det var ubehagelig å være der å prate med henne om personlige ting. Noe jeg vanligvis ikke sliter med.
Det er ingen hyggelig følelse når man behøver en god lege som kan lytte til deg og du møter det motsatte av det du forventer. Jeg opplevde at hun svarte meg nedlatende når jeg fortalte om årsakene til hvorfor jeg var der. (Var der av psykiske årsaker).
Hun lot meg heller ikke prate ferdig ,og avbrøt meg ved flere anledninger .
Hun virket ikke interessert i å høre på det jeg hadde å si.
Jeg kan ikke si at jeg opplevde henne som en god lege å gå til.
Det er ingen god følelse når noen behandler deg nedlatende når du har det vondt.
Det gjør ting værre, og ihvertfall ikke bedre ved å bli møtt med en slik holdning.
Jeg hadde det ikke bra etter denne konsultasjonen og var veldig lei meg etterpå.
Det var min erfaring med denne legen.
Jeg kommer ikke til å ha henne som fastlege ei eller anbefale henne til noen.
Utifra min opplevelse hadde jeg valgt en annen lege om man sliter psykisk. Hvordan hun er med fysiske sykdommer har jeg ingen erfaring med. Dette var ihverfall min erfaring.

Kunnskapsrik og nøye

Lytter og tar pasienten på alvor. Iverksetter de rette tiltak for å stille diagnose og igangsette behandling. Skaper tillit og trygghet hos pasienten

Legen som passer på deg

En lege som lytter til dine behov, tar deg på alvor, undersøker og gjør de nødvendige tiltak. Følger deg opp med brev/ telefoner. Alltid blid og med smittende godt humør, kan jo bli frisk av sånt :-)

Fraværende

Jeg har ikke møtt fastlegen på 5-6 år. Kun vikarer hver eneste gang. Jeg er sjelden sjuk og trenger kun lege når jeg er forkjøla, eller noe akutt. Da kan jeg ikke vente i 3-4 uker på time.

Kristin er helt fantastisk. Det er gudskjelov ikke ofte jeg trenger å gå tli legen, men de gangene jeg er hos Kristin, får jeg den hjelpen jeg trenger. Ja, må vente en stund på venterommet, men dette skyldes at hun tar seg god tid til pasientene og da er det absolutt verdt det.