Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Sheranti Michelle Bernadette de Mel er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Fantastisk dyktig

Jeg har hatt henne som fastlege de siste årene, og er veldig fornøyd! Tar meg alltid seriøst og har god tid til meg.

Ingen god lege

Etter et par besøk hos henne har jeg bestemt for å bytte fastlege. Hadde følelse av å ikke bli tatt på alvor, man går til henne med et problem men hun bagatelliserer det, bare gir latterlige råd og anbefaler smertestillende tabletter. En lege som virker helt uinteressert

Dyktig, lyttende og trygg

Sheranti er lyttende, effektiv og trygg i møtet med meg som pasient. Hele min familie bruker henne som fastlege, og vi er store som små veldig fornøyde med hennes innsats over 10 år.

Ingen god samtalepartner

snakker fort. litt ovenfra-ned-holdning. ikke særlig til å lytte.

Håpløse sekretærer. Bytter lege.

Avfeiende og hoven

Har brukt denne legen i mange år, og hun kan til tider være super. Synes derimot hun har blitt verre og verre med årene, og kvier meg for å gå til henne om det skulle være noe. Opplever at hun svært ofte avfeier at det kan være noe galt, og motvilje mot å ta prøver og sende henvisninger til spesialister.

Særlig under svangerskapet opplevde jeg en dårlig holdning, og at hun ikke tok meg på alvor. Bare fordi hun kunne jobbe gjennom sine svangerskap, betyr ikke det at det er forsvarlig for andre. De som tar blodprøver og bemanner resepsjonen er dessuten HORRIBLE.

Svært vanskelig å få time og å komme gjennom på telefon.

Middelmådig uinteressert.

Er pasient hos annen lege på kontoret men hatt flere timer med henne da fastlege har vært utilgjengelig. Etter mange år med nakke og seinere ryggplager er ikke "virker overdrevet" og hypokonder hint det beste å få servert av lege(som ikke er fastlegen). Er i seinere tid operert og bedre så takk for å bagatellisere plagene. Rolig å behagelig dame, men jeg er glad hun ikke er min fastlege. Resepsjonen er som mange sier, tragisk, sure, utilgjengelige, dårlig norskspråklige og skal du ha sprøyter er hun blonde sure, udugelig.

Ikke imøtekommende

Bislett legesenter er elendig mange ganger. Skal du prøve og ringe på ettermiddagen er det bare til og glemme. Det virker som at alle de utrolig sure sykepleiene i resepsjonen går hjem etter lunsj. Har prøvd og booke en vanlig time, ikke akuttime men får kun beskjed om å ringe klokka 08.30 nestkommende dag for å få "akuttime". Dr De Mel er mange ganger veldig hyggelig men noen ganger føler jeg at hun ikke tar meg seriøst uten vifter bort mine problem selv om jeg kun vært der 5 ganger på 4 år. Hun er faglig dyktig og kan til tide være utrolig hyggelig men hele det sentret er overbelastet og må gjøre noe tilgjengligheten på legene eventuellt ansette fler og HVERTFALL bytte ut de sure sure damene i resepsjonen.

tar ikke pasienter på alvor

Jeg er ikke fornøyd med henne og kommer til å bytte fastlege. Tar pasienten ikke på alvor, oppfølging er også meget dårlig. Klarer ikke å sette seg i pasientens situasjon og bagatelliserer problemer.

Utrolig dyktig og imøtekommende. Føler meg både sett og ivaretatt. Beste fastlegen jeg har hatt!

Men, sekretæren på kontoret er fullstendig uprofesjonell. Jeg har aldri sett henne smile og hun virker totalt uengasjert. Dessuten tar hun ikke telefonen i åpningstiden. Sist satt jeg i "telefonkø" fra 15.30 - 16.00 da telefontiden var over. Ingen svarte. Jeg sitter alltid lenge og venter før hun plukker opp røret, og hun er utrolig sur og lite behjelpelig på telefon.

Hele senteret ville fått et løft om man kvittet seg med sure sekretærer som får en til å føle seg uvelkommen.

Hyggelig og grundig

Jeg har brukt henne som fastlege i flere år og anbefaler henne videre til mine nærmeste. Hun er lett å prate med, hører etter og undersøker det hun ikke kjenner til. Hun har videresendt meg til spesialister når dert har vært nødvendig og undersøkt spesialtilbud som jeg har benyttet meg av.

En flink lege jeg har full tillit til

Jeg er svært fornøyd med å ha Sheranti som fastlege. Hun er hyggelig som person og framstår som svært dyktig og tillitsvekkende. Jeg føler jeg blir tatt på alvor og opplever at hun har en helhetlig tilnærming til behandlingen. Hun forklarer ting slik at jeg kan forstå det. Jeg har opplevd at hun har ringt meg opp igjen etter en samtale for å forsikre meg om at jeg ikke trenger å bekymre meg unødvendig, noe jeg satte stor pris på.

Trygg og grundig lege!

Sheranti har vært 100 % til stede for meg på flere områder der jeg har trengt oppfølging de siste årene.
Jeg har virkelig følt at hun har vektlagt både fysiske og sosiale aspekter ved helsen min, og tar seg alltid god tid til å rådgi meg.
Jeg har mye å takke Sheranti for, og jeg anbefaler henne til kona.

Tar deg ikke på alvor...

Jeg var hos Sheranti omtrent en gang hver andre uke i 7 måneder og sa at det var noe som ikke stemte. Jeg fikk til svar tilbake at jeg bare var i dårlig form. Etter ca. 7 måneder sendte hun meg videre til en lungeklinikk, og noen dager etter det fikk jeg lungekollaps.
Jeg føler dessverre at jeg ikke ble tatt på alvor hos henne.

Den beste legen jeg har hatt

Jeg er kjempe fornøyd! Hun er en dyktig, serviceinnstillt og flink lege som virkelig kan anbefales!

Bytt lege

Ikke fornøyd med henne,hun tar deg ikke på alvor og dårlig oppfølging. Du må forsvare deg, fikk ikke sykemelding av henne når jeg var gravid, fikk som begrunnelse at hun selv klarte å jobbe i akutt mottake når hun var gravid, da kunne jeg vel klare jobben min.

Ikke fornøyd

Kom til min fastlege da jeg var mobbet på jobbet i 4 år og fikk beskjed at jeg skulle gå hjem og lese en bok om kognitiv terapi.Ukerne senere ramlet jeg ihop av utmattelse fikk ikke noen som helst hjelp.
Jeg reiser mye og ville få alle mine vaccinasjoner fornyet på en gang .. det blelv bare tull med allt-. legen gikk inn på sitt kontor og drog igjennom dørren bak seg

Hyggelig og tar seg tid.

Det første hun spurte meg om etter at jeg hadde fortalt om problemet mitt var om jeg hadde god tid!!! Det har aldri en lege spurt meg om tidligere, jeg har alltid følt at jeg har tatt for mye av deres tid. Jeg byttet fastlege til henne med en gang (hun var egentlig vikar for min lege...)
Damene på forkontoret må bli mye bedre. De hilser knapt, smiler aldri, og da jeg skulle ta blodprøve verken hilste hun eller presenterte seg. Det er vel minstekravet når de skal "behandle" deg? Synd for legen, for hun er bare søt og hyggelig.

Svært misfornøyd .

Har vært hos henne i 2 år og er svært sjeldent hos legen, når jeg først er syk og kommer dit tar hun meg lite seriøst. Føler jeg ikke blir hørt, og når hun lover å følge meg opp gjør hun ikke det. Svært misfornøyd, kommer til å skifte lege.
De som jobber i resepsjonen er heller ikke noe hyggelige, har aldri følt meg velkommen.

kan ikke anbefales

arrogant og føler jeg at hun ikke har forstått meg

Misfornøyd

Jeg har hatt Mel Sheranti som fastlege i 5 år, og har over halvparten av gangene jeg har vært der fått vikar. Hun er travel, og de gangene jeg har vært hos henne, så føler jeg at hun ikke har forstått meg, og at jeg ikke har fått noe hjelp.