Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Legene på St.Hanshaugen AS

Pilestredet park 11 B-C 0176 Oslo
Sheranti Michelle Bernadette de Mel er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Hun er en utrolig god lege som tar godt vare på en. Jeg føler meg alltid sett og hørt når jeg har vært hos henne. Hun tar en på alvor.

Middelmådig uinteressert.

Er pasient hos annen lege på kontoret men hatt flere timer med henne da fastlege har vært utilgjengelig. Etter mange år med nakke og seinere ryggplager er ikke "virker overdrevet" og hypokonder hint det beste å få servert av lege(som ikke er fastlegen). Er i seinere tid operert og bedre så takk for å bagatellisere plagene. Rolig å behagelig dame, men jeg er glad hun ikke er min fastlege. Resepsjonen er som mange sier, tragisk, sure, utilgjengelige, dårlig norskspråklige og skal du ha sprøyter er hun blonde sure, udugelig.

Ikke imøtekommende

Bislett legesenter er elendig mange ganger. Skal du prøve og ringe på ettermiddagen er det bare til og glemme. Det virker som at alle de utrolig sure sykepleiene i resepsjonen går hjem etter lunsj. Har prøvd og booke en vanlig time, ikke akuttime men får kun beskjed om å ringe klokka 08.30 nestkommende dag for å få "akuttime". Dr De Mel er mange ganger veldig hyggelig men noen ganger føler jeg at hun ikke tar meg seriøst uten vifter bort mine problem selv om jeg kun vært der 5 ganger på 4 år. Hun er faglig dyktig og kan til tide være utrolig hyggelig men hele det sentret er overbelastet og må gjøre noe tilgjengligheten på legene eventuellt ansette fler og HVERTFALL bytte ut de sure sure damene i resepsjonen.

tar ikke pasienter på alvor

Jeg er ikke fornøyd med henne og kommer til å bytte fastlege. Tar pasienten ikke på alvor, oppfølging er også meget dårlig. Klarer ikke å sette seg i pasientens situasjon og bagatelliserer problemer.

Utrolig dyktig og imøtekommende. Føler meg både sett og ivaretatt. Beste fastlegen jeg har hatt!

Men, sekretæren på kontoret er fullstendig uprofesjonell. Jeg har aldri sett henne smile og hun virker totalt uengasjert. Dessuten tar hun ikke telefonen i åpningstiden. Sist satt jeg i "telefonkø" fra 15.30 - 16.00 da telefontiden var over. Ingen svarte. Jeg sitter alltid lenge og venter før hun plukker opp røret, og hun er utrolig sur og lite behjelpelig på telefon.

Hele senteret ville fått et løft om man kvittet seg med sure sekretærer som får en til å føle seg uvelkommen.