Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Legene på St.Hanshaugen AS
Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Sheranti Michelle Bernadette de Mel er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Trygg og fin i møte med pasienten

Jeg har hatt dr. Sheranti som fastlege i ca 10 år og kommer ikke til å bytte frivillig. Hun er en god lytter, og tar mine henvendelser på alvor.

Koselig, personlig og kunnskapsrik lege

Veldig fornøyd med Dr. Mel som er flink til å ta meg på alvor og følger opp etter legetimene. Hun har tydelig kunnskap og hører på hva jeg har å si, og tror på meg på hva jeg føler. Nøler ikke med å ta en ekstra blodprøve og sjekker gjerne en ekstra gang, av og til også for å gi meg bekreftelse på det jeg lurer på.

Nedlatende og uprofesjonell

Dr. Sheranti var ved første møte en hyggelig dame, men det tok ikke lang tid før flere problemer oppstod. Hun er veldig nedlatende og behandler meg med lite respekt. Da jeg i flere år har hatt kroniske ryggsmerter uten å finne en årsak, forteller hun meg at jeg kan ta en Ibux. Selv når jeg forklarer at selv de sterkeste smertestillende tablettene ikke hjelper, velger hun å ignorere det helt. Det er også helt umulig å få en sykemelding.
Hvert legebesøk har vært stressende og frustrerende, og ved aller siste besøk fikk hun meg til å bryte sammen i gråt.

Man oppnår veldig lite etter en samtale med henne, og man må ofte mase for å henne til å faktisk ta tiltak.

En dag ventet jeg i en time på å få komme inn til lege, da en annen fastlege kom å sa at Sheranti ikke var der i dag, selv om jeg hadde snakket med Sheranti dagen i forveien om å komme inn til time. Ingen sa ifra om at timen var blitt avlyst.

Jeg kan på ingen måte anbefale henne som fastlege.

Faglig dyktig, hyggelig og anbefales på det sterkeste. Min fastlege de siste 10 årene.

Sheranti har vært min fastlege gjennom snart 10 år, og jeg har kun positive erfaringer. Hun er alltid presis til timene, har gitt meg god oppfølging og tatt seg god tid når jeg har vært der.

Jeg vil absolutt anbefale denne fastlegen ut i fra mine erfaringer.

Useriøs lege, mangel på kunnskap eller bare dårlige holdninger?

Kommer til lege med et problem som hun avfeier og anbefaler smertestillende tabletter (uff da). Det hun ser som et problem er at jeg er vegetarianer. Underlig at noen (til og med en lege) i det 21. århundre kan tro at vegetar-diett kan være helsefarlig. Sendte meg 2 ganger for å ta blodprøver, men har aldri fått resultater. Legen skulle ringe meg opp, men det skjedde aldri og da jeg ringte legekontoret visste de ikke noe om noen blodprøver... Useriøs legekontor, useriøs lege. Ble bare bortkastet tid og penger.