Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Autorisasjon (2003)

Sheranti Michelle Bernadette de Mel er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sheranti Michelle Bernadette de Mel

God lege

En utmerket lege, ekte profesjonell innen sitt felten, flink lege som lytter og viser empati, takk for at det finnes leger som henne

Grundig, forståelsesfull og profesjonell

Jeg har vært pasient hos Sheranti siden 2008 og kommer aldri til å bytte lege! Hun er fantastisk og jeg stoler 100 % på hun og anbefaler hun på det sterkeste. Hun har en imponerende stor omsorg for pasienter og er veldig dyktig. Mange av mine venner og kollegaer har bytte til Sheranti, og alle føler de endelig har funnet en seriøs trygg lege som virkelig bryr seg og prøver å hjelpe. Hun er helt uvurderlig person dersom man har utfordringer og undersøker ting hun ikke vet alt om, ringer på kvelden for å følge opp ved behov. Hun er rett og slett en imponerende dame!
Jentene i resepsjonen er veldig hyggelige, og den blonde damen er veldig beroligende å flink med blodprøver.

Anbefaler

Sheranti er veldig forståelsesfull og dyktig lege. Må si den beste fastlegen jeg noen gang har hatt.

Forskningsbasert og forståelsesfull

Sheranti er konkret, effektiv og forståelsesfull. Hun har ikke mye tid, men utnytter tiden godt. Også dyktig til gynekologiske undersøkelser.

Arrogant

Har hatt denne fastlege i litt over 1 år og jeg sitter konsekvent igjen følelse av å ikke bli hørt og med en nedlatende arrogant framtoning.