Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Legene på St.Hanshaugen AS
Pilestredet Park 11 A 0176 Oslo
Sheranti Michelle Bernadette de Mel er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Faglig dyktig, hyggelig og anbefales på det sterkeste. Min fastlege de siste 10 årene.

Sheranti har vært min fastlege gjennom snart 10 år, og jeg har kun positive erfaringer. Hun er alltid presis til timene, har gitt meg god oppfølging og tatt seg god tid når jeg har vært der.

Jeg vil absolutt anbefale denne fastlegen ut i fra mine erfaringer.

Useriøs lege, mangel på kunnskap eller bare dårlige holdninger?

Kommer til lege med et problem som hun avfeier og anbefaler smertestillende tabletter (uff da). Det hun ser som et problem er at jeg er vegetarianer. Underlig at noen (til og med en lege) i det 21. århundre kan tro at vegetar-diett kan være helsefarlig. Sendte meg 2 ganger for å ta blodprøver, men har aldri fått resultater. Legen skulle ringe meg opp, men det skjedde aldri og da jeg ringte legekontoret visste de ikke noe om noen blodprøver... Useriøs legekontor, useriøs lege. Ble bare bortkastet tid og penger.

Fantastisk dyktig

Jeg har hatt henne som fastlege de siste årene, og er veldig fornøyd! Hun tar meg alltid seriøst og har god tid til meg.

Stresset møte hver gang

Hun virker stresset og legger ikke nok engasjement i møte. Hele doktors besøk er vanligvis stresset og jeg går derfra med mange spørsmål. På grunn av mangel på tid og følelsen av mangel på interesse fra legen.

De i resepsjonen bør gjøre mer arbeid for å være serviceinnstilte, gi et godt og profesjonelt inntrykk.

Imøtekommende og profesjonell

Lege de Mel har et vennlig og imøtekommende vesen, noe som hjelper hvis man kvier seg litt til legebesøk. Hun tar seg tid til å bli kjent med pasienten og til å lytte. Jeg har riktignok bare vært hos henne én gang, etter å ha hatt noen håpløse besøk hos en annen lege ifm utredning av tarmrelatert sykdom. Min forrige lege tok ikke mine plager på alvor, så jeg er veldig glad for å ha funnet en lege som vil utrede problemene mine (som tross alt er en begrensning i min hverdag).
De Mel har vist god forståelse for meg som pasient, og fremstår som trygg, kunnskapsrik og oppriktig interessert i pasientens ve og vel når hun stiller spørsmål og forklarer. Hun har som nevnt også et nydelig, vennlig vesen, og jeg vil absolutt anbefale henne som fastlege.