Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Pilestredet park 11 B-C 0176 Oslo
Sheranti Michelle Bernadette de Mel er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Ingen god lege

Etter et par besøk hos henne har jeg bestemt for å bytte fastlege. Hadde følelse av å ikke bli tatt på alvor, man går til henne med et problem men hun bagatelliserer det, bare gir latterlige råd og anbefaler smertestillende tabletter. En lege som virker helt uinteressert

Dyktig, lyttende og trygg

Sheranti er lyttende, effektiv og trygg i møtet med meg som pasient. Hele min familie bruker henne som fastlege, og vi er store som små veldig fornøyde med hennes innsats over 10 år.

Ingen god samtalepartner

snakker fort. litt ovenfra-ned-holdning. ikke særlig til å lytte.

Håpløse sekretærer. Bytter lege.

Avfeiende og hoven

Har brukt denne legen i mange år, og hun kan til tider være super. Synes derimot hun har blitt verre og verre med årene, og kvier meg for å gå til henne om det skulle være noe. Opplever at hun svært ofte avfeier at det kan være noe galt, og motvilje mot å ta prøver og sende henvisninger til spesialister.

Særlig under svangerskapet opplevde jeg en dårlig holdning, og at hun ikke tok meg på alvor. Bare fordi hun kunne jobbe gjennom sine svangerskap, betyr ikke det at det er forsvarlig for andre. De som tar blodprøver og bemanner resepsjonen er dessuten HORRIBLE.

Svært vanskelig å få time og å komme gjennom på telefon.

Hun er en utrolig god lege som tar godt vare på en. Jeg føler meg alltid sett og hørt når jeg har vært hos henne. Hun tar en på alvor.