Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Autorisasjon (2003)

Sheranti Michelle Bernadette de Mel er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sheranti Michelle Bernadette de Mel

Fantastisk dyktig

Jeg har hatt henne som fastlege de siste årene, og er veldig fornøyd! Hun tar meg alltid seriøst og har god tid til meg.

Stresset møte hver gang

Hun virker stresset og legger ikke nok engasjement i møte. Hele doktors besøk er vanligvis stresset og jeg går derfra med mange spørsmål. På grunn av mangel på tid og følelsen av mangel på interesse fra legen.

De i resepsjonen bør gjøre mer arbeid for å være serviceinnstilte, gi et godt og profesjonelt inntrykk.

Imøtekommende og profesjonell

Lege de Mel har et vennlig og imøtekommende vesen, noe som hjelper hvis man kvier seg litt til legebesøk. Hun tar seg tid til å bli kjent med pasienten og til å lytte. Jeg har riktignok bare vært hos henne én gang, etter å ha hatt noen håpløse besøk hos en annen lege ifm utredning av tarmrelatert sykdom. Min forrige lege tok ikke mine plager på alvor, så jeg er veldig glad for å ha funnet en lege som vil utrede problemene mine (som tross alt er en begrensning i min hverdag).
De Mel har vist god forståelse for meg som pasient, og fremstår som trygg, kunnskapsrik og oppriktig interessert i pasientens ve og vel når hun stiller spørsmål og forklarer. Hun har som nevnt også et nydelig, vennlig vesen, og jeg vil absolutt anbefale henne som fastlege.

Kjempeflink familielege

Sheranti har vært vår familielege i snart 10 år, og hun har alltid vært tilgjengelig, lyttende og forståelsesfull. Jeg vill på det varmeste anbefale henne.

Fantastisk dyktig

Jeg har hatt henne som fastlege de siste årene, og er veldig fornøyd! Tar meg alltid seriøst og har god tid til meg.