Anne Lill Eide

Autorisasjon (1984)

0 av 1900

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Anne Lill Eide er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Anne Lill Eide

Førsteinntrykk

Noe av det første jeg ble spurt om var om jeg hadde googlet selv mulige behandlinger for det jeg var der for. Jeg er ikke lege selv og vet ikke hva jeg burde se etter, og har langt ifra kompetansen. Dette sjokkerte meg litt.

Timen jeg skulle ha et par dager senere ble anbefalt å avlyse fordi hun ikke kom til å kunne gi meg oppmerksomheten jeg trenger for det problemet, da hun skulle holde julefest for sine kollegaer den dagen og ville være distraher, noe jeg finner meget uprofesjonelt. Er man på jobb burde man gjøre jobben sin, og jobben er vel å ta imot sine pasienter.

Jeg har aldri opplevd noe slikt, og hadde forventet mer av en person man skal kunne ta opp sine problemer med og få hjelp av.

Vennlig, avslappet og kunnskapsrik

Jeg har gått til henne i to år nå, og hun er alltid hyggelig med et glimt i øyet. Jeg opplever henne som kunnskapsrik og at hun tar mine spørsmål på alvor, samtidig som at hun har en beroligende væremåte.

Skikkelig dyktig, profesjonell og seriøs lege!

Jeg kan med hånda på hjertet si at dette er den beste legen jeg noensinne har hatt. Jeg har hatt 4 forskjellige fastleger gjennom 7 år, og Anne Lill er uten tvil den flinkeste av de. Hun tar deg på alvor, legger ikke skjul på mistanker hun har ang. diagnoser, sender henvisninger til steder med én gang og hun jobber til og med mye overtid bare for å følge opp pasientene sine. Er enig her med en annen som har gitt tilbakemelding, hvor de skriver at de som ikke har vært fornøyde med henne er de som ikke tåler å få høre at de ikke kan få servert alt på sølvfat.

Anne Lill snakker rett fra hjertet og er tydelig på at hun kan hjelpe og veilede og gjøre sitt faglig, men også at man må ta i et tak selv for å bli frisk på enkelte ting. Hun er også utrolig god på psykisk helse. Har gått dit et par ganger og hun har flere ganger irettesatt meg uten at jeg visste t jeg trengte det. Ord kan ikke beskrive hvor takknemlig jeg er for denne legen!

Det eneste negative er tilgjengelighet. Hun er nesten aldri ledig og det kan ta flere uker å få en time til henne. Da er det i tillegg gjerne litt ventetid på venterommet. Har dog tatt opp dette med henne selv, og hun er veldig klar over det. Hun responderte derimot med at hun har full forståelse for det, og derfor er hun også tilgjengelig på helsenorge dersom man må ha en time så fort som mulig. Hun lager tid til veldig viktige timer!

Jeg er strålende fornøyd :)

Flott fastlege - med full møtebok

Når jeg til slutt kommer inn til Eide, har hun tid til å ta praten. Jeg opplever at hun er kunnskapsrik og jeg føler eg trygg på hennes vurderinger.

Urtfordringen er muligens at hun har for mange pasienter

Nøktern, nysgjerrig og løsningsorientert

Har bare gode ord å si om Anne Lill, det eneste er at hun sjelden er tilgjengelig på kort varsel. Kan jo være et resultat av popularitet? Hun lytter, er nysgjerrig og hopper over unødvendig detaljer. Det passer meg midt i blinken. Har ikke akkurat rendt ned kontoret hennes, men de gangene jeg har vært der, møtes jeg av seriøsitet. Takk!