Sveinung Eide

Autorisasjon (2003)

Sveinung Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sveinung Eide

Ubehagelig opplevelse

Svært lite empatisk lege som jeg opplever ikke er interessert i å hjelpe, men er mest opptatt av å se på klokka. Ovenfra og ned-holdning, lite løsningsorientert og dette var rett og slett en ubehagelig opplevelse!

Ikke gå dit!

Ikke slik helsepersonell skal være. Møter deg ikke med forståelse eller empati, man føler seg rett og slett dum og som om man lyver om symptomer etter besøk hos han.

Selvsikker og rask

Synes Sveinung fortjener skryt. Kan se hvorfor han kan oppleves som arrogant, men jeg vil heller beskrive han som tydelig og kortfattet. Han er effektiv og løsningsorientert, noe jeg setter stor pris på. Bare vært hos han et par ganger. Han har kanskje ikke folks på å smile stort og levere super service, men til gjengjeld er han ryddig, presis og nøytral i oppførselen noe som faktisk kan være avslappende.

Ble ikke møtt som forventet

Jeg fikk dessverre en dårlig opplevelse på time hos Sveinung Eide og følte meg rett og slett dum. Han lyttet ikke, så dumt på meg når jeg tok opp problemet og to minutter senere var jeg ute av døren med tårer i øynene - uten råd eller løsning. Byttet fastlege etter besøket da jeg opplevde det som vanskelig å få til en dialog i det hele tatt med legen.

Forståelsesfull og lyttende

Har følt meg sett og ivaretatt hos denne legen. Har tillit til at han gir meg den behandlingen jeg er i behov av.