Sveinung Eide

Autorisasjon (2003)

Sveinung Eide er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Sveinung Eide

Ullevål Hageby Legesenter fungerer dessverre ikke

Som pasient hos legesenteret må du virkelig kjempe for å få kontakt. Telefon systemet er lagt opp slik at man ikke kommer igjennom, ei heller kommer kan inn i telefonkø, men må sitte og taste nummeret i opp til en halv til en time før du får svar. SMS tjenesten er heller ikke pålitelig slik at man ikke kan svare på meldinger for å sjekke passende tidspunkt . Dersom man møter opp blir man møtt av uprofesjonelle og aggressive legesekretær som på ingen måte ivaretar deg som pasient og sykt menneske.
Selv om legene er fine og flinke hjelper det ikke i det aller minste når det oppleves så utrygt og ustabilt å ha dem som fastleger, man vet ikke om man får tak i legene når man trenger det eller om man risikerer å blir skjelt ut av legesekretærene når man møter opp.
Jeg anbefaler derfor ikke legesenteret til noen trenger trygg og stabil fastlege.

Flink og hyggelig lege

Endelig har jeg funnet en lege som er flink, hyggelig å kommunisere med og som er presis. Godt å være hos en lege som viser at pasienten er viktigere enn klokka. Dr Eide er behagelig effektiv. Han lytter og følger med på det du sier, framfor å stirre stivt inn i skjermen. Byr faktisk også på seg selv, hvis du spør… Jeg har endelig funnet en lege som passer meg.

Topp lege!

Han virker faglig sterk, lyttende, og gir klare og adekvate tilbakemeldinger, på en vennlig måte.. Han har integritet, og er sikkert ikke med på å skrive uriktige sykmeldinger og medikamenter som pasienten ikke skal ha.Han er og blir min fastlege!

Endelig!

For første gang på lenge har jeg fått en lege som lytter, er presis og som faktisk kan hjelpe meg! Takk Sveinung!

Empatisk og lyttende

Veldig fornøyd. Han er flink til og lytte ,-og gir meningsfulle tilbakemeldinger. tar utgangspunkt i at det er pasienten som vet best hvor skoen trykker.