Frode Elsness

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Frode Elsness er en av 532 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Elsness

Man blir sett

Frode tar seg tid, og er til stede der og da. Han ser meg i øynene og lytter empatisk til det jeg måtte ta opp. Avbalansert, nøktern og kunnskapsrik.

Hadde jeg ikke vært nødt til å flytte til en annen by, hadde jeg forsatt med Frode som lege. Han er en lege som ser deg og du føler deg godt ivaretatt når du kommer. Du føler ikke at du er nødt til å skyndte deg når du er hos han. Han tar seg tiden til deg. Kun positive ting å si!

En veldig god lege

Jeg har en kronisk og alvorlig hjertesykdom. Den er arvelig og alle barna i familien har fått den. Jeg blir fulgt opp av Rikshospitalet, og en fantastisk fastlege. Alle som jobber på kontoret hos fastlegene Colosseum, er veldig imøtekommende og hyggelige. Min fastlege Frode, har fulgt meg tett opp og faktisk vært med på at jeg har fått riktig og nødvendig behandling.
Jeg forstår at noen klager på side fastleger, men jeg tror også det er viktig at vi som pasienter går litt i oss selv.
Jeg er veldig takknemlig fordi jeg har vært så heldig og fått en god fastlege. Det er vært så viktig Ivar dager som er både krevende og uforutsigbare. Jeg har ikke så mye mer å skrive enn å si tusen takk

Fantastisk lege!

Det er med en tåre i øyet jeg nå må bytte fastlege pga. flytting.

Ja, han er ofte forsinket, men det er likevel verdt det. Han er utrolig forståelsesfull, dyktig og tar seg god tid til å prate og undersøke. Han fokuserer ikke utelukkende på diagnosen, men spør gjerne hvordan man har det ellers også. Du føler deg aldri til bry, får snakke uavbrutt og blir tatt seriøst. Han lytter og er veldig kunnskapsrik, og nøler ikke med å henvise videre dersom situasjonen tilsier det.

Sist, men ikke minst så trenger man ikke vente lenge på time hos han. Akuttime får man på dagen noen timer etter man ringer, og vanlig time etter noen dager.

Anbefaler virkelig Frode videre!

Tipp topp lege

Alltid lyttende og virker kunnskapsrik
Veldig godt fornøyd på alle måter
Gode råd, direkte og profesjonell