Frode Elsness

Frode Elsness er en av 544 fastleger i Oslo

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Frode Elsness

Dyktig og hyggelig, anbefales

Har hatt han som fastlege i over ett år. Han er dyktig, hyggelig og opptatt av pasienten. Ventetiden er ca. 3 uker, men hvis du ikke kan vente da tar du time til vikaren, som jeg er veldig fornøyd med også. Sykepleierne er også dyktige og hyggelige.

Hyggelig og effektiv

Jeg har et meget godt inntrykk av denne legen. Han er hyggelig og effektiv i sin kommunikasjon, og har gode medisinske kunnskaper. Anbefales!

altfor lang ventetid

Legen er i seg selv en forståelsesfull og dyktig lege, men nå som jeg har fått en datter ser jeg meg nødt til å bytte fastlege. Jeg kan ikke lenger vente tre uker for å få en konsultasjon, eller sitte 2 timer i telefonkø eller sitte på venterommet i 50 minutter lenger. Det jeg vil frem til her er at de som ikke har noe i mot ventetid, må bare bytte til fastlege på Collossseum, men det gjør altså ikke jeg lenger, har aldri kommet til en time og kommet inn innen tredve min etter min avtalte time. Det verste var en gang jeg satt i telefonkø i over en time og jeg gikk fra 11 plass til 7 plass!! Jeg skjønner ikke helt at dette går an...

Hyggelig, men aldri tilstede

Burde ha byttet fastlege for lenge siden og gjør det heldigvis nå. Problemet er ikke at legen ikke er hyggelig og sikkert også dyktig. Problemet er en svak stab og at han aldri er tilgjengelig. Ventetid 3-4 uker gjør at man aldri føler man får hjelp når det er viktig. Da ødelegges hele samarbeidet mellom lege og pasient og tilliten forsvinner..

Kjempeflink Fastlege

Jeg pleier ikke å skrive på noen nettside om helsepersonell. Denne gangen gjør jeg inntak Jeg møter ham ofte, da jeg har en hjertesykdom som krever det.
Elsness er tilstede, tar seg tid lytter, og tåler min redsel og frykt, som kommer i blant.
Jeg er alltid takknemlig når jeg går derfra, fordi jeg jeg kjenner meg ivaretatt.
Personalet på labben, og i resepsjonen er medmennesker og ser selv om du ikke sier noe.