Frode Elsness

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Frode Elsness er en av 541 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Elsness

Hyggelig, men aldri tilstede

Burde ha byttet fastlege for lenge siden og gjør det heldigvis nå. Problemet er ikke at legen ikke er hyggelig og sikkert også dyktig. Problemet er en svak stab og at han aldri er tilgjengelig. Ventetid 3-4 uker gjør at man aldri føler man får hjelp når det er viktig. Da ødelegges hele samarbeidet mellom lege og pasient og tilliten forsvinner..

Kjempeflink Fastlege

Jeg pleier ikke å skrive på noen nettside om helsepersonell. Denne gangen gjør jeg inntak Jeg møter ham ofte, da jeg har en hjertesykdom som krever det.
Elsness er tilstede, tar seg tid lytter, og tåler min redsel og frykt, som kommer i blant.
Jeg er alltid takknemlig når jeg går derfra, fordi jeg jeg kjenner meg ivaretatt.
Personalet på labben, og i resepsjonen er medmennesker og ser selv om du ikke sier noe.

En lege som ser deg

Svært fornøyd med legen min. Han tar deg på alvor og følger opp problemstillinger om det trengs.
Det er verdt ventetiden.

Har endelig funnet en fastlege jeg faktisk kommer til å bruke når jeg skulle ha behov. Han er nysgjerrig og tar deg på alvor, han er der for å hjelpe og ikke kun for å skrive ut sykemeldinger og resepter. Skal aldri bytte fastlege!

Man blir sett

Frode tar seg tid, og er til stede der og da. Han ser meg i øynene og lytter empatisk til det jeg måtte ta opp. Avbalansert, nøktern og kunnskapsrik.