Frode Elsness

Autorisasjon (2000)

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Frode Elsness er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Elsness

For lang ventetid

Dårlig tilgjenglighet både på oppsatte timer og aldri noen akutt timer ledig. Oppsatt time må du ofte vente 4-5 uker for å få. Har flere ganger blitt kasteball mellom fastlegekontoret og legevakta de gangene jeg har hatt behov for akkuttime. Ringer kl 9.00, kommer igjennom til sekretær 9.05 og ingen leger har akutt timer og får beskjed om å henvende meg til legevakt (som sier dra til fastlegen!)

De gangene jeg faktisk har kommet til Frode har han forsåvidt vært hyggelig, dog litt belærende med sin kunnskap. Pga dette og manglende tilgjenglighet synes jeg tillitsbyggingen mellom fastlege og pasient blir ødelagt, noe som gjør at jeg er på jakt etter en ny fastlege. Jeg har noen kroniske tilstander som han virker og betvile, og det er vanskelig å få henvisninger/medisiner som jeg allerede var satt på fra tidligere leger. Sikkert en dyktig lege med mye kunnskap, men dessverre ikke sett mye til den siden av han. Har en vikar som virker ut som en god lege da!

Flink lege

Han er veldig flink. Hadde vært hos ham fra 2010. Alltid diagnoserte riktig for 2-3 alvorlig sykdommer.

Trygg, kunnskapsrik og lett og forholde seg til

Jeg har hatt Frode Elsness som fastlege i 10 år, og jeg er svært fornøyd med ham. Han setter seg inn i situasjonen og gir konkrete, klare og nyttige tilbakemeldinger som har hjulpet meg de gangene jeg har trengt det.

Trygg og kunnskapsrik

Frode Elsness har alle de egenskapene jeg ønsker hos en fastlege, og jeg anbefaler han på det varmeste. Med unntak av noe ventetid, har jeg kun positive erfaringer med denne fastlegen og dette legekontoret. (Når det gjelder ventetiden så vil jeg legge til at dersom du ønsker en fastlege som tar seg tid, lytter, er grundig og ikke sender deg på dør før dere har en løsning/en plan for videre oppfølging og behandling, så må man godta noe forsinkelse og ventetid).

Dyktig og hyggelig, anbefales

Har hatt han som fastlege i over ett år. Han er dyktig, hyggelig og opptatt av pasienten. Ventetiden er ca. 3 uker, men hvis du ikke kan vente da tar du time til vikaren, som jeg er veldig fornøyd med også. Sykepleierne er også dyktige og hyggelige.