Frode Elsness

Autorisasjon (2000)

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Frode Elsness er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Elsness

Fantastisk lege

Har endelig funnet en fastlege jeg faktisk kommer til å bruke når jeg skulle ha behov. Han er nysgjerrig og tar deg på alvor, han er der for å hjelpe og ikke kun for å skrive ut sykemeldinger og resepter. Skal aldri bytte fastlege!

Man blir sett

Frode tar seg tid, og er til stede der og da. Han ser meg i øynene og lytter empatisk til det jeg måtte ta opp. Avbalansert, nøktern og kunnskapsrik.

Fantastisk lege

Hadde jeg ikke vært nødt til å flytte til en annen by, hadde jeg forsatt med Frode som lege. Han er en lege som ser deg og du føler deg godt ivaretatt når du kommer. Du føler ikke at du er nødt til å skyndte deg når du er hos han. Han tar seg tiden til deg. Kun positive ting å si!

Fantastisk lege!

Det er med en tåre i øyet jeg nå må bytte fastlege pga. flytting.

Ja, han er ofte forsinket, men det er likevel verdt det. Han er utrolig forståelsesfull, dyktig og tar seg god tid til å prate og undersøke. Han fokuserer ikke utelukkende på diagnosen, men spør gjerne hvordan man har det ellers også. Du føler deg aldri til bry, får snakke uavbrutt og blir tatt seriøst. Han lytter og er veldig kunnskapsrik, og nøler ikke med å henvise videre dersom situasjonen tilsier det.

Sist, men ikke minst så trenger man ikke vente lenge på time hos han. Akuttime får man på dagen noen timer etter man ringer, og vanlig time etter noen dager.

Anbefaler virkelig Frode videre!

Tipp topp lege

Alltid lyttende og virker kunnskapsrik
Veldig godt fornøyd på alle måter
Gode råd, direkte og profesjonell