Frode Elsness

Autorisasjon (2000)

Fastlegene Colosseum Telefonnummer23 68 17 5023 68 17 ...
Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo
Frode Elsness er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Frode Elsness

Anbefales ikke

Føler ikke at han lytter og tar meg seriøst. Føler at jeg er en del av et samlebånd, man kommer seint inn og går fort ut igjen.

Legesekreteren er super.

Lite interessert i pasienten

Nå bytter jeg fastlege. Dr. Elsness kommer med flåsete uttalelser i forsøk på å være "morsom" som gjør at jeg tenker han ikke tar meg alvorlig. Han har ikke forberedt seg på årsaken til hvorfor jeg kommer til ham. Han utviser ingen empati, og er generelt lite sensitiv til hvordan jeg som pasient har det. Helsesøster renser ikke armen min før hun tar blodprøve, samt tar (uten hansker) rett på bomullen som hun etterpå fester på armen min - jeg reagerer på uhygienisk behandling.

Duktig lege men helt umulig att få tak på

Duktig lege men helt umulig att få tak på och en ikke fungerade telefonveksel. Så det är umuligt att få akuttider.

En av de verste !

Tok lang tid for å finne at jeg har mat allergier og intoleranse fra 2006 .Jeg føller at han tok meg aldri på alvor . I det store og hele virket han til å ha lite å bidra med. Det virket rett og slett som han var uinteressert, og trodde at dette var noe jeg innbilte meg.Jeg hadde lyst å finne årsak for min kroniske plager ......Gjennom brudd kom (2011) etter en sommervikar henvist meg til en spesialist i Lovisenberg sykehus.

For dere med IBS og Mageplager jeg anbefaler mot den legen !

Elendig!

Nok en gang har jeg prøvd å komme i kontakt med min fastlege. I hele 22 min satt jeg å ventet uten svar. Man kan da ikke søke arbeidsgiver om fri for å stille seg utenfor kontordøra til sekretæren for å få time. Nok er nok Mr.Elsness! Dette er å holde pasientene dine for narr!